Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Nu je het over zonsondergang hebt krijg ik nog een ideetje voor namen voor de konijnen. Wat dacht je van Sun en Shine. Daar hebben we genoeg van op ons eilandje.

Ik zorg wel voor gloeiwormpjes. Die zijn er genoeg waar ik vandaan kom. :) Ik zal ook voor kastanjes zorgen, dat gaat ook heel goed boven een kampvuurtje. Omdat het een speciaal feestje wordt zorg ik ook voor een speciaal elfendrankje wat erg lekker is. :music: Ik ga nu gauw beginnen met regelen anders is het niet op tijd op het feestje. 8)

Daxter1966, 123Pien, OkkieTrooy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

@Okkie
    Prima, ik zal er zijn.
    Gezellig dat Joe met zijn banjo komt vanavond. Die kerel kan goed spelen en een banjo is erg gezellig bij het kampvuur.
    We zullen voor een flinke stapel hout moeten zorgen want ik denk dat het wel eens een lange gezellige avond kan wordenxD

Daxter1966, 123Pien, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Sun en Shine......:inlove:
    Ik ben helemaal gek op ze, wat een knuffels:D

Daxter1966, 123Pien, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Goed idee van die kastanjes. Ik neem ook nog wel een aantal aardappelen, maiskoven en aluminium folie mee. O wat gaat dat leuk worden. Ga je mee Pandarum de kar staat voor.
    Moeten we ergens het rumvat ophalen? Of andere dingen? Ruimte genoeg.

[​IMG] [​IMG]

We moeten wel opletten dat we de kar niet overladen. Paarden zijn wel sterk maar kunnen niet vliegen

Daxter1966, Sintra98, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Gelukkig heb je een 4 wielige wagen dus die zal niet snel kiepenxD
    De stapel takken groeit al mooi, dat wordt een heerlijk kampvuur vanavond.
    Er ligt nog genoeg dus de stapel wordt nog groter:music:

Daxter1966, Sintra98, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Moeten jullie eens kijken wat we allemaal meenemen, we moeten een paar keer heen en weer rijden

Vers geplukte mais kolven:

Vers gerooide aardappelen en tamme kastanjes
    [​IMG] [​IMG]

Vaatje rum, vaatje bier en een paar flessen wijn
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

En wat houtblokken om te zitten:

En natuurlijk ook nog allerlei vers fruit en fruitsappen

Daxter1966, schaapje52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo. de fakkels branden intussen

Dat geeft meteen een gezellig sfeertje.

Eens kijken, de marshmallows hebben we ook

effe stiekum een paar proberen....:p

mmmmm....lekker!

Oh ja, ik heb vanmiddag een aantal keren "Sun" en "Shine" geroepen en ja hoor: de oortjes worden gespitst!

Dus ik kan jullie mededelen dat de konijnen officieel Sun en Shine gaan heten. Pffff gelukkig, dan dan dat feestje ook gepland worden :D

maar nu eerst deze!

Jongens waar blijven jullie? Hoogste tijd......xD

Ik neem alvast een rumcocktailtje..........proost!

@ Muis: ik weet niet hoe oud mijn konijntjes zijn. Maar het zijn nog ukkies, dat kun je wel zien. En intussen hebben ze namen: Sun en Shine.

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Daxter1966, schaapje52, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo...ik heb de beloofde worstjes nog even gehaald.

Die zijn ook lekker in/bij het kampvuur. Vooral die met een bladerdeegjasje....:p

Tast toe allemaal, er is meer dan genoeg.

Hoi Okkie, fijn dat je er al bent!
    Heb je de anderen toevallig ook al gezien?

Kijk hier dan:

Nee, Shine heeft geen ongeluk gehad, maar zo slaapt hij (ik denk dat Shine een mannetjes is....weet dat niet zeker)

En Sun was net wakker...

10. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Ze zijn zoooo schattig die twee. Het leuke is dat wij in RL twee dwergkonijntjes met precies dezelfde kleur hadden. Alleen dan met echt staande oortjes. Onze "shine" (idd een mannetje) leeft helaas niet meer maar we hebben weer een nieuw maatje voor onze "Sun" gevonden zodat ze niet meer alleen is:inlove:

We hebben een prachtige zonsondergang gehad he Okkie. En nu brandt ons kampvuur heerlijk en hebben we al heel wat worstjes, broodjes en marshmallows op. Het is zo gezellig

Daxter1966, schaapje52, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Het weer werkt goed mee..... niet koud en geen wind..... het is een super avond zo met elkaar.
    En de muziek is weer helemaal top. Precies de juiste muziek voor de juiste sfeer.:music:
    Leuk dat Adam zijn gitaar heeft meegenomen om met Joe mee te spelen.

En de piraten staan klaar om de 2e helft van de avond te vullen met muziek.... Deze nacht duurt nog lang....xD

12. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou en of............de stemming zit er goed in!

Er wordt muziek gemaakt, gezongen, gedanst......super!

We nemen nog een drankje en een hapje en genieten van het kampvuur.

Dit is een avond om nog lang aan terug te denken!

Intussen is het pikkedonker geworden en zie je alleen nog maar het vuur....

13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

O wat is het gezellig!!! WAs prachtige muziek n ben heel benieuwdnaar de piratenliederen. De zonsondergang was prachtig..
    Omdat het waarschijnlijk laat wordt, wordt het toch nog wat koeler heb dus een paar van mijn quilts opgehaald/

Heb gewoon wat lapjes aan elkaar. De dierenarts maakt er iets heel moois en creatiefs van,

Het was lekker rustig onderweg. Lekker zitten wegdromen. Ik ga straks nog samen met Hoss langs het strand lopen. Iemand zin om mee te gaan?

14. 123Pien

123Pien Forum freak

Nee hoor, gaan jullie maar lekker samen wandelen :inlove::inlove:

15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je Pien. Had net bijna ruzie met Hoss omdat ik gevraagd had of er iemand zin had om mee te gaan. Ben soms gewoon te spontaan. En het is met jullie altijd gezellig.

Weet niet wat hij de laatste tijd heeft . Afwezig, snel aangebrand. Maar goed hij heeft het natuurlijk ook heel druk gehad met al die bizons. We hebben best vaak ruzie gehad, want ik ben wel geduldig maar pik niet alles.
    Gisteren was hij opeens verdwenen en wilde niet zeggen waar hij geweest was. Gelukkig wist ik dat de dierenarts op vakantie is, dus ik hoefde niet jaloers te worden.

Maar goed iedereen heeft recht op eigen privacy en een strandwandeling zou veel kunnen oplossen. Heb er zin in.

Iemand nog een glas wijn?

16. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja hoor, een wijntje lust ik wel.
    En ach....die Hoss draait vast wel weer bij.
    Ik kan me voorstellen dat het druk is met die bizons, maar dat het ook om veel geld gaat. En dat zal de druk alleen maar vergroten.
    Ik neem aan dat er een smak geld in geinvesteerd is. Dan wil de familie daar natuurlijk wel enig rendement van hebben.
    Misschien is een rustige wandeling langs het strand wel heel goed om te ontspannen en eens even niet aan het werk te denken.

Okkie, we doen nog een drankje en daarna "jaag ik jullie twee weg...." ;)

Daxter1966, schaapje52, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ha, Ha of Hoss zich laat wegjagen!!

Maar hier een glas wijn.

En dan naar het strand. Kunnen we lekker luisteren naar de piratenliederen op de achtergrond.

18. fairie

fairie Commandant van het forum

Ben even tussendoor weggeweest. -.- Het is zo druk en gezellig dat ik niet genoeg elfendrankjes had meegenomen. o_O Inmiddels staat er weer genoeg en dat is voldoende voor de hele nacht. :D Ik denk wel dat het morgen heel rustig zal zijn. Iedereen gaat natuurlijk (heel) laat slapen en zal denk extra moe zijn en dus lang slapen. ;)

19. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo, ik ben weer present.
    Heb vanmorgen al een flinke wandeling over het strand gemaakt. Heerlijk!
    Even lekker uitwaaien....alhoewel er weinig wind staat. het voelt alweer bijna als zomer.

Het was supergezellig gisteren. Dat moeten we vaker doen, zo'n openluchtfeest op het strand.

Vanmiddag nog even opruimen, want we willen natuurlijk niet dat onze rommel blijft liggen of de zee inwaait.

Met Sun en Shine is alles goed.
    Ze hebben vanochtend tikkertje gedaan (tenminste zo zag het eruit :D). Daarna lekker wat brokjes gegeten en een stukje wortel. Nu slapen ze....:inlove:

20. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

:inlove::music::inlove: