Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Gezellig Susan, je mag altijd reageren hoor:inlove: enne.... nieuwsgierig zijn we allemaal. We zijn bijvoorbeeld altijd heel nieuwsgierig wie dit draadje allemaal lezen8)xD
    Jij bent dus niet de gehieme snoeper van de chocola:p

Daxter1966, Sintra98, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Nee sanne, echt niet:oops: ik moet nog tot de Paasdagen wachten op m'n konijn/haas.
    Maar ik lees jullie verhaal elke dag

Daxter1966, Sintra98, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb het zo druk in het Hoge Noorden (Noordpool) dat ik niet of nauwelijks tijd heb om wat te schrijven.

Ik leer de taal, ben druk met de scooter op zoek naar allerlei dieren. Carlijn is erg rustig en Sanne gaat weer jullie kant uit komen.
    Het is wel erg stil, maar wel een belevenis om daar een tijdje te zijn. Ik vertel over ons eiland, deel flyers uit enz. Ik heb het hele verhaal verteld over ons Koraalrif wat niet doorgaat, maar dat wij nog steeds op zoek zijn naar dit rif. Ze zijn erg benieuwd of het ons gaat lukken om het te vinden en willen ons wel gaan helpen vanaf de Noordpool. Er is daar een professor die nu een satelliet aan het bouwen is om te zoeken naar het rif d.m.v. warmtestralen en zo het water kan afspeuren op zoek naar speciaal leven wat te maken zou kunnen hebben met het rif. Jullie worden allemaal uitgenodigd dat als de satelliet werkt dit in een gezellig weekend met een groot feest te kunnen meemaken. Ik blijf dus tot dit alles is bereikt en ga dan met jullie weer terug na het feest. Ik laat de vorderingen horen en wanneer het feest is. Tot gauw.

O ja, ik hoor dat jullie namen zoeken voor 2 schattige konijntje.
    1. Water en Scooter
    2. Koraal en Rif
    3. Tiki en Bar

Laatste bewerkt: 10 Maart 2016
    Daxter1966, Sintra98, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Om daar op door te borduren:

Baha en Rama
    Farm en Erama
    Krenten en Bolletje
    Klaas en Vaak
    Mini en Maxi

Daxter1966, Sintra98, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik vind Krenten en Bolletje wel erg leuk. xD

Daxter1966, Sintra98, OkkieTrooy en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Wow, wat een namen.
    En allemaal erg leuk en origineel.

Ik ga er eens een nachtje over slapen.....
    Misschien moet ik wachten tot ik ze allebei heb. Dan ga ik namen roepen en kijken waar ze op reageren....:D

Het lijkt me in elk geval weer een reden tot een feestje: de doop van de 2 konijntjes....(of zoiets)

Daxter1966, Sintra98, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. sanne22334

HALLO ALLEMAAL,
    Ik ben weer terug en heb het voorjaar meegenomenxD

Gisteravond werd ik ineens opgehaald omdat de wind uit de goede hoek kwam. Het was een fantastische vlucht met de slee. :music:
    Het uitzicht was geweldig, de rendieren vonden het heerlijk om de beentjes weer eens goed te strekken, en ik heb zo gelachen met de kerstman, die man heeft zoveel humorxD

Ik heb er hele goede vrienden bijgekregen daar op de Noordpool en ik zal ze echt misssen.Gelukkig gaan we nog een keer allemaal naar de Noordpool, naar het feest dat Schaapje zal organiseren:music::inlove:

Maar nu eerst een konijnen feestje.....Wat een schatjes Pien:inlove: Dat worden echt de knuffels van het eiland. Ik kom elke dag even kijken hoor. En de bizons wil ik ook graag zien, en....en.....en.....oh, ik ben zo slaperig na deze hele nacht....zzzzzzzzzzzz:sleepy::sleepy:

Daxter1966, Sintra98, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Zo Boppers....tot zondag maar weer...8)xD

Daxter1966, Sintra98, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Welkom terug Sanne,

Net op tijd voor het naamgeef feestje.

Ben heel benieuwd naar je verhalen. Nu je de lente omarmd hebt, kunnen we misschien op een avond een kampvuur organiseren op het strand waarbij we verhalen gaan vertellen en marshmallows roosteren.

Wie is voor?

[​IMG] [​IMG]

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ben de 1e die zich meld en ben dan ook voor. (Hoe kan het ook anders, ben nooit tegen feestjes). :D

11. sanne22334

Ik ben ook helemaal voor. Wat is dat al lang geleden dat we op het strand een kampvuur hebben gehad :D
    En ik ben dol op geroosterde marshmallows, stokbroodjes, muziek erbij, wat lekkers uit de Tiki-bar, fakkels, veel verhalen........ oh dat wordt zo gezellig:music::inlove:

Daxter1966, Sintra98, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

OK, wanneer zullen we het doen?
    Wanneer ben jij voldoende uitgerust van je reis Sanne?

O en ik kan een aantal mooie ballades spelen op mijn sax. En ik zal op zoek gaan naar een gitaarspeler. Gaan we kampvuurliedjes zingen en naast alle andere verhalen spookverhalen vertellen.

Daxter1966, Sintra98, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. sanne22334

Is morgenavond te vroeg?????
    Volgens mij is er nog geen konijnenfeestje klaar, want de namen moeten nog uitgeprobeerd worden.
    Morgen is er een mooie zonsondergang dus wat mij betreft houden we morgen het kampvuur. :inlove:

Daxter1966, schaapje52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Vind ik ook prima.:music:
    De piraten willen ook wel graag een paar zeemansliederen of ballades zingen.
    Hun stemmen zijn zowat vastgeroest deze winter dus ze wilden graag, onder het genot van wat kruiken rum, hun stemmen smeren :p

15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Gaan we doen. Ik ga meteen op zoek naar een gitarist.

Wie gaat er morgenmiddag mee hout sprokkelen? We hebben hier op de boerderij nog wel een kleine kar getrokken door een paard. Dus we kunnen het hout makkelijk vervoeren naar het strand. We nemen ook wel een paar houtblokken mee om op te zitten en de pinnen om marschmallows en/of worstjes op te steken om ze te kunnen roosteren.

Zou geweldig zijn als de piraten zeemansliederen zouden zingen. Als ze dat leuk vinden zou Hoss mee kunnen doen met zijn mondharmonica.

Wie zorgt er voor de marsmallows, fakkels, rum, en worstjes?
    Kan er iemand gloeiwormpjes regelen?
    Slaapzakken voor als het koud wordt?

16. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik ga morgenmiddag mee hout sprokkelen, dan neem ik een paar potten koffie en wat koeken mee. Ik heb ook wel een kleine bijl liggen voor het lichtere kloofwerk.

Daxter1966, schaapje52, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. sanne22334

Slaapzakken heb ik wel. Op de Noordpool waren heerlijk warme slaapzakken die ik niet gebruik heb omdat ik ze toen niet nodig had. We zullen ze prima kunnen gebruiken op het strand.

18. 123Pien

123Pien Forum freak

Oh leuk, ik ben van de partij.

Ik zorg voor fakkels, marshmallows, rum en worstjes.
    Het hout sprokkelen sla ik dan over; ik zal wel op tijd alles neerzetten en de fakkels ontsteken.

En inderdaad, het konijnenfeestje volgt later. Eerst weloverwogen de namen kiezen.

Sanne, de konijntjes vinden elkaar erg lief. Ik heb ze vanochtend aan elkaar laten wennen. Dat ging gelijk goed.
    Even om elkaar heen draaien, even de kat uit de boom kijken (of moet ik zeggen; het konijn uit de boom kijken?) en nu huppelen ze samen rond alsof ze nooit anders gedaan hebben. En ze slapen lekker tegen elkaar aan gekropen.

Dit vinden ze trouwens ook allebei erg lekker!

19. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Daxter1966, 123Pien, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Hi Muis, Kom je ook Naar het kampvuur?

Ik heb binnen farmerama geen geschikte gitarist kunnen vinden. Heavy metal en rock muziek is niet echt geschikt voor een kampvuur. Maar Little Joe wil wel met zijn banjo komen. De broers willen eventueel wel cowboy kampvuurliedjes zingen.

Ik stel voor dat ik dan maar geen saxofoon speel. Anders blijft er geen tijd over voor het verhalen vertellen. En sax is toch wat minder geschikt oor bij ee kampvuur dan banjo, mondharmonica en zang.

Pandarum zullen we rond14:00 afspreken?

Daxter1966, 123Pien, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.