Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Sproetje, dat was heerlijk.

Ik ben er maar van uit gegaan dat de hartjes niet speciaal voor mij waren.....xD

En zoals altijd: vele handen maken licht werk!

Zouden onze avonturiers het goed maken?
    Ben nu al benieuwd......

Sintra98, -mikmak-, pandarum12 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het was weer een fantastisch feestje . Moeten we vaker doen :D.De avonturiers zullen het vast wel goed maken. Ze zijn onder de deskundige leiding van Schaapje en dan weet je wel dat alles goed komt8)

Sintra98, -mikmak-, pandarum12 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jongens bedankt voor het geweldige feest en de super cadeaus. Komen zeer zeker goed van pas.

De reis loopt voorspoedig en de sneeuwduif is ons al tegemoet komen vliegen. Het is lekker koud onderweg met sneeuw hier en daar, dus goed voor ons sneeuwpop Sanne, die zit er fris en fruitig bij. Jullie horen gauw weer van ons. Schaap moet nu weer de aandacht op de route houden en de weg, misschien kan iemand anders af en toe een verslag uitbrengen van onze reis.

Sintra98, -mikmak-, Carlijn99 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Tsja Schaapje als Sanne weer fris en fruitig is zou zij misschien weer het reisverslag kunnen doen;).
    Ondertussen ben ik maar begonnen om de puinhopeno_O van het feestje op te gaan ruimen-.-. Partner Pien zal er straks wel aankomen om me te gaan helpen:)

Sintra98, -mikmak-, pandarum12 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. 123Pien

123Pien Forum freak

Daxter, waar ben je dan aan het opruimen???
    Sproetje en ik zijn vanochtend al driftig tekeer gegaan met bezems,dweilen en stofdoeken (en koffie)...zie enkele posts eerder
    Er staan zelfs 5 volle vuilniszakken bij de ingang van de grotten..... daar zou je over gestruikeld moeten zijn....

Je bent toch niet verdwaald en iemand anders z'n feesttroep aan het opruimen....xD
    Die zal je waarschijnlijk wel eeuwig dankbaar zijn....

schaapje52, Sintra98, -mikmak- en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Joehaa, ons eerst berichtje. We suizen door Nederland over de (natte) sneeuw. De slee en de honden zijn geweldig:inlove:
    Jullie hebben ons zo verwend met al die mooie cadeau's. Nu wordt ons verblijf op de Noordpool een geweldige ervaring. Jullie zijn altijd welkom om ons te bezoeken hoor......... Schaapje zei dat we op de Noordpool heel goed kunnen feesten dus......... gezellig wordt het zeker.:music:xD
    Sproetje.... kan je al zien waar we zijn.......8)

schaapje52, Sintra98, -mikmak- en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Tja als je een week niets leest mis je wel eens wat hahao_O:D.
    Waarschijnlijk ben ik iets van vorige feesten aan het opruimen-.-. Maar geeft niets het moest toch ooit opgeruimd worden:)
    Blij dat jullie reis zo goed gaat. Als je het niet erg vind kom ik niet langs om te feesten tenzij het 25 graden Celsius word op de Noordpool:music:

schaapje52, Sintra98, sanne22334 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Jullie kunnen pas contact maken met de satelliet maken voorbij 60 graden Noorderbreedte, ongeveer het noorden van Denemarken.
    Maar waarschijnlijk komen jullie hier nog geen IJsbergen tegenxDxD

Veel succes.. blijf glijden:p

9. tinus138

tinus138 Teller

De koffie was eerlijk vanmorgen, het feestje was geweldig gisteravond. Speurneus en ik zijn vanmorgen even op t kleine eilandje geweest,hebben Arius een bezoekje gebracht en kijken natuurlijk of daar alles oke was,en om hier de sneeuw te mijden:( BBrrr niks aan veel te koud dat prutje. Zullen de Noordpoolleden het al koud hebben:wuerg:

schaapje52, Sintra98, sanne22334 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ha ha Daxter, je bent geweldig!
    Waarschijnlijk ben je gewoon over die 5 vuilniszakken heen gestapt en ben je net zo lang doorgelopen tot je nog wat rotzooi vond...xD

Maar inderdaad: ooit moest dat ook opgeruimd worden.
    Waarschijnlijk is dat nog van het grote feest toen de grotten van Fairie geopend werden.
    We hebben toen werkelijk in alle hoeken en gaten feest gevierd.

@ Noordpoolgangers; goed te horen dat de reis voorspoedig verloopt! Veel plezier en pas goed op elkaar! :D

11. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Zo, mede-achterblijvers..... zullen wij eens een lekkere cocktail gaan halen bij Sintra aan de Bahami-bar. :p
    We hebben hard gewerkt vandaag dus we hebben wel wat lekkers verdiend 8)

schaapje52, sproetje06, sanne22334 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Pandarum, dat is het beste idee dat ik vandaag gehoord heb.

Ik ben al onderweg......zet voor mij zo'n lekkere grote cocktail klaar.
    Met alles erop en eraan.....:p

schaapje52, Sintra98, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. tinus138

tinus138 Teller

Goed idee, zet maar 1 klaar voor mij en voor speurneus bakje waterxD

schaapje52, Sintra98, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Zo eentje lust ik ook wel:inlove:.
    Ondertussen vraag ik me wel af waar Schaapje en Sanne zijn. Ik hoop dat ze al een leuk logeer adresje hebben gevonden:)

schaapje52, tinus138, Sintra98 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

O heerljk, ik doe graag mee met de cocktail. Kom eraan!

16. Daxter1966

Met zoveel mensen begint het hier op een spontaan feestje te lijken.
    Misschien kunnen we Okkie wel overhalen om een paar riedeltjes op haar sax te spelen

schaapje52, tinus138, -mikmak- en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik kom ook nog heel even kijken. Dit laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan. :p

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik ben hersteld van mijn botsing..en doe ook weer mee..hi hi..doe mij dus maar een vaatje..8)..
    ik vraag me wel af waar de 4-ling blijft met de takken voor bezempje..o_O..heeft iemand ze gezien.?

Daxter1966, schaapje52, tinus138 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Daar ben ik weer, ondertussen zijn we al in Duitsland aangekomen. We trekken veel bekijks en iedereen wil met ons op de foto. Het is ook niet niks om Carlijn, een schaap en een sneeuwpop op een slee met poolhonden te zien ......xD
    Het schiet dus niet zo heel snel op maar Schaapje heeft de regie strak in handen dus we hebben de planning wel gehaald voor vandaag.8) We hebben in een gezellige deutsche stube bratwurst met sauerkraut gegeten:p:music:En het bier..... ach, de avond is nog heel lang;)

Even een selfie van mij:

Daxter1966, schaapje52, tinus138 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Mikmak heb je de vierling al gevonden?
    Zouden ze zich verstopt kunnen hebben als verstekeling in de slee?.

Daxter1966, pandarum12, schaapje52 en 7 anderen vinden dit leuk.