Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Hier een beetje pech onderweg. Vannacht is het grote zeil gescheurd in de storm ondanks dat we een flink rif erin gestoken hadden. We varen op dit moment even voor top en takel om de boel de repareren. De verwachting is dat we morgen in de loop van de middag binnenzeilen. Veel succes met versieren. Het wordt vast prachtig. :inlove:

schaapje52, fairie, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als jullie dan morgen maar wel op tijd aankomen:oops:. Want het feestschaap is bij jou .8)
    Het zou ook wat wezen als wij morgen klaar staan met de drankjes en hapjes en Schaapje is er niet bi:oops:j.
    Vooral omdat Carlijn zich een slag in de rondte heeft gebreid om al die meters slingers en vlaggen te maken-.-.
    Dus Pandarum succes met de reparatie maar schiet alsjeblieft op.
    Ik heb trouwens Tinus en Speurneus ook nog niet zien binnenvaren en ik dacht dat sie gisteren al in de roeiboot gestapt waren.

schaapje52, pandarum12, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Mikmak, dat is een super idee.
    Kunnen ze morgen ook nog helpen?
    Er is nog genoeg te doen....dan mag de vierling 's avonds ook komen (natuurlijk!) en heeeeeel lang opblijven :D

Wat hebben we nog nodig?? Alles geregeld en besteld??

Sintra, kom jij nog handjes tekort? Geef een gil als je hulp nodig hebt!

Schaapje, komt jouw familie morgen ook? xD

schaapje52, fairie, Carlijn99 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

We varen in de buurt met onze onderzee-ers

schaapje52, 123Pien, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

O komt Strikje??
    Onze gast muikanten nemen in ieder geval het Samba schaap mee.

Ben nog bezig te proberen een geweldige zanger(es) te regelen voor de Coral Riffs. Maar dat blijft nog een verrassing. Maar raden mag natuurlijk altijd.
    Mocht het niet lukken dan hebben we nog genoeg kwaliteit om er een geweldige avond van te maken. Ik ben echter optimistisch.

Het gaat om een oude bekende die jullie zeker niet zullen verwachten. Weet niet of Hoss het leuk gaat vinden. Hij heeft wat jaloesie problemen.

schaapje52, pandarum12, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Sintra heeft al 2 nieuwe bufettjes bedacht , dus dat komt wel goed:inlove:

Hier alvast een voor proefje voor de slinger ophangers

Laatste bewerkt: 20 November 2015
    schaapje52, 123Pien, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

8)Wauauw. :p:music:

schaapje52, 123Pien, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Denk, denk, het wil niet lukken om haar te raden.....Zo moeilijk kan het toch niet zijn.... een oude bekende..... wie o wie....
    Misschien schiet het me later op de dag nog te binnen :music:

Ik sta in iedergeval al op de kade om Schaapje te verwelkomen:inlove:

Sintra98, fairie, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. tinus138

tinus138 Teller

Eindelijk we zijn er. Pff wat een overtocht hebben we gehad door die storm.:wuerg: We gingen helemaal de verkeerde kant op daardoor, we kwamen bij deze eilandjes uit[​IMG] en.. hebben gisteren hier eerst maar overnacht en uitgerust. Maar nu zijn we gelukkig weer op ons vertrouwde Baha en gaan maar even onze vertrouwde rondje strand doen en de omgeving bekijken en verkennen. En wat is het allemaal al mooi versierd....... Tot vanavond allemaal.

Sintra98, fairie, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Om 15.00 uur hopen we bij de haven te arriveren. Alles lijkt nu goed te gaan:). De 2 onderzeers varen vlak bij ons en de dolfijnen van Carlijn voeren de leukste capriolen uit. De papagaai is net vooruit gevlogen naar het strand dat we in de verte al kunnen zien liggen. Hij zal dus zo bij jullie komen aanvliegen.
    Tot staks;)

Sintra98, fairie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Het klinkt bijna als de intocht van Sinterklaas....! :D

Okkie, is het Cat Stevens???
    Dat zou wel heel leuk zijn.....

Sintra, je hebt jezelf weer eens overtroffen...:p

@ Tinus en Speurneus, wat geweldig dat jullie er zijn.
    Ik ga even een rondje maken, misschien kom ik jullie al tegen. En anders tot vanavond.

Hoe laat beginnen we? Uurtje of 8?

Carlijn, Daxter, gaan we zo dadelijk nog wat laatste versieringen aanbrengen?

Ik heb nog een paar maskers gevonden....xD

Wat sfeerverlichting kan ook geen kwaad....

En voor buiten een hele zwik lampionnen....

Over een uurtje versieren??

Tot later allemaal.....:p:music::inlove:;)

Sintra98, fairie, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. sanne22334

De boot is binnen "gestoomd"xD. Gelukkig zijn ze allemaal nu veilig op het eiland:inlove:. Nu gauw helpen met versieren en de laatste dingen klaar maken en dan vanavond: FEEST:music:
    Ik heb er zoveel zin in:music:

Cat Stevens zou kunnen Pien, Miezeralda danst meer dan dat ze zingt, Sergej Katmaninov misschien, of was hij al uitgenodigd? En Bunnylin Bunroe acteert liever....Ik vind het een lastig raadsel;)

Laatste bewerkt: 21 November 2015
    fairie, 123Pien, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Geen flessenpost meer.

Schaapje is weer veilig terug op het eiland, jippie. Dankzij veel hulp anders was het vast niet gelukt met al die storm, pff, wat een weer was het onderweg.

Oh, wat is het mooi versierd en Sintra verzorgt vast een super buffet. Een mooie bos bloemen gekregen en iedereen komt vanavond, jippie. Ik ben blij weer thuis te zijn en voorlopig geen houten vlot meer en geen avonturen in de winter. Zeg natuurlijk nooit nooit want als schaap de kriebels krijgt dan is er geen houden meer aan.

Zo nu eerst even kijken of mijn familie als in gearriveerd en hopelijk komt Strikkie ook :inlove:. Nog helemaal niets van hem gehoord.:oops:
    Gauw mijn cadeautjes voor iedereen uitladen en klaar leggen voor het feest.

Schaap heeft nog iets meegenomen voor Speurneus. :music:

Tot vanavond allemaal. :D

Sintra98, fairie, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Cat Stevens komt sowieso. We hebben gewoon een heel goede toetsenist nodig. Zonder dat kunnen we niet. En Cat zingt natuurlijk ook nog heel behoorlijk. En de andere drie die je noemt komen waarschijnlijk ook. Ze houden wel van een feestje.

De band{de schaapachtige feestbeesten kan natuurlijk niet ontbreken bij het welkom feest voor Schaapje. Zij trappen het programma af. En nemen het sambaschaap mee, die wil nl de samba en de Salsa dansen met Habanero Salsa.

Daarna komt onze eigen band: The Coral riffs. Cat Stevens heeft al toegezegd te komen evenals de trommelstokverwoester, en er is een saxofonist die jullie wel kennen. Als gastmuzikanten komt het duo: Habanero Salsa. Zij zullen een aantal latin nummers brengen met de Coral Riffs als begeleidingsband.

Maar er komt nog een zanger. Ik heb hem een paar dagen geleden weer op het strand ontmoet. Depressief en uitgeput. Zijn familie en zijn beste vriend hebben hem verstoten. Ik heb hem wat opgekalefaterd en we zijn aan het oefenen geslagen. Hij heeft altijd al prachtig kunnen zingen maar door alles wat hij de laatste maanden heeft meegemaakt is zijn stem veel doorleefder geworden. Heeft een prachtig rauw randje gekregen.

Hij zingt een gevoelige ballade en een blues nummer samen met Cat. Daarvan krijg je het warm en koud tegelijk. Ik vond het zo mooi dat ik een paar keer vergat in te vallen met mijn sax.
    Maar verder spelen we vooral oude rock en swing nummers.

Ik hoop dat Hoss niet al te jaloers wordt. Hij houdt er niet van als ik optrek met een knappe, muzikale man.

Sintra98, fairie, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo eerst maar even een bad genomen. Al het zout van het lijf en wol gespoeld. Oh schaap heeft opeens weer heul veul krullen, net weer een echt schaap. Nu mijn mooiste outfit klaar leggen voor het feest. Oren effe oppoetsen, nagels bijwerken en lakken en schaap is klaar voor het feest. xD Zo te lezen komt er flink veel muziek, jippie daar is schaap gek op. Kan bijna niet wachten tot het zover is en iedereen weer te spreken. Bij de ingang ligt voor iedereen een cadeautje klaar van schaap. Jullie naam staat er op.

Tot straks!:music:

Sintra98, fairie, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. sanne22334

Ik ben ook al bijna helemaal klaar:music:Ik wordt zo opgehaald door Panda en dan zijn we om 8.00 uur op het feest. Gezellig dat iedereen er weer is. Dit wordt een feest tot in de kleine uurtjes. xD

Sintra98, fairie, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Joepie alle muzikanten zijn er. Nu dus even sound checken, kelen gorgelen, vingers warm en soepel maken, longen even extra doorblazen, alle spieren warm en los maken, extra trommelstokjes klaar leggen voor de trommelstokverwoester etc etc.

En dan kunnen de schaapachtige feestbeesten los, voor een warm muzikaal welkom.

Laatste bewerkt: 21 November 2015
    Sintra98, fairie, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Schaapje van harte welkom op je feest.:inlove:
    Het eerste vat is open. We kunnen gaan beginnen.......Hier zijn als eerste de Schaapachtige Feestbeesten!!!xD

Sintra98, fairie, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

wat een gezellige bende...... wat een heerlijke muziek... schaapje ik ben blij dat je er weer bent en dankje voor het geweldige kado.
    de vierling is ook heel blij om iedereen weer bij elkaar te zien.

Sintra98, fairie, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

Joepie, het gaat goed!
    Het begint al aardig druk te worden.

Eerst even iedereen begroeten........:D

Sintra98, Carlijn99, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.