Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Veilige thuisreis Panda ,word Erik al weer een beetje warm.:)
    Leuk dat Tinus en speurneus ook weer van de partij zijn. De megakluif ligt al op speurneus te wachten:D.
    Misschien wil Carlijn nog wel iets warms breien voor Erik ,ze heeft echt talent

Sintra98, pandarum12, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Moet het koraalrif nog komen of is dat het extra veld op Baharama? Dit topic gebruiken jullie gewoon om gezellig te kletsen?

Daxter1966, pandarum12, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ben gevonden en een huisdier erbij meneer nilsson

trouwens eric is het en geen erik:music:

Daxter1966, pandarum12, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

[​IMG]speciaal voor eric.

Sintra98, Daxter1966, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

dank je
    van schaapswol gemaakt, ander geef ik hem terug aan schaapje

Daxter1966, pandarum12, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Meneer nilsson, gezellig een aapje erbij. Hopenlijk gaat hij er op het eiland niet gelijk vandoor met de andere apen die er rondslingeren. Het lijkt me wel gezellig om naast de papegaai en Speurneus nog een huisdier te hebben.

schaapje52, Sintra98, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Toen het leek dat het rif gauw zou komen, was het een gewoon kletsdraadje over het koraalrif. Aangezien het steeds langer duurde, hebben een paar spelers elkaar gevonden in het maken van een verhaal. Officieel zijn we op zoek naar het koraalrif maar we beleven de meest idiote avonturen die we zelf verzinnen. Er zijn meerminnen en =mannen langs geweest. De Cartwrigths van een oude western televisie serie zijn hier neergestreken, er zijn allerlei liefdesontwikkelingen geweest. We hebben een wellnes grot op het eiland en we hebben winkeltjes. Er komen toeristen, we hebben 2 boten waarvan er 1 eigendom is van Jack. Er is een stuntman aan komen reizen die in een harnas vastzat. Er zijn excursies voor toeristen, er is een bezem vierling geboren en VOORAL hebben we heel veel plezier met diverse feestjes. En lekkere ontbijtjes van Sintra en Carlijn is aan het oefenen voor zwemmen op de olympische spelen

En ik weet zeker dat ik minstens de helft vergeten ben. Mede expeditieleden, vul maar aan.

8. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

xDxDWat zijn we eigenlijk een absurd stel.

9. 123Pien

123Pien Forum freak

Okkie, je hebt het weer geweldig verwoord.
    En inderdaad, er is nog veel meer.
    Daxter heeft romans geschreven over onze avonturen en uitgegeven; we werken nog aan de verfilming.
    Er is een multi-functioneel watersport en outdoorcentrum van waaruit een boel gecoordineerd wordt.
    Mikmak heeft een tijdlang een krantje uitgegeven (Mikmak, doe je dat nog steeds?)
    Jack Sparrow (ja ja the one and only) heeft zich bij ons aangesloten en voert het bevel over onze vloot.
    Onze vloot: the Black Pearl (ook hier: the one and only) en de Witte Parel
    We hebben een gelegenheidsorkest onder leiding van Okkie (The Coral Band....Okkie klopt dat?)
    Jack is een verdienstelijk DJ als hij niet op expeditie gaat.
    We verzorgen (nachtelijke) expedities voor bezoekers.
    Carlijn heeft een haat/liefde verhouding met cactussen....
    Er zijn plannen om een stichting voor behoud van het koraalrif te starten (maar dan moet het rif er wel eerst zijn)
    Schaapje heeft een eigen expeditie gehouden naar "de andere kant van de wereld", maar komt nu terug!
    Tinus en Speurneus vormen ons eigen 007-team
    De hele familie Bonanza woont op het eiland en hoort min of meer bij ons
    En zo kan ik ook nog even doorgaan.....

Dus....DarkDevilDude als je zin hebt om mee te doen: je bent zeer welkom!

En zaterdag is het groot feest, ter ere van Schaapjes return.
    We lijken er een reunie van te maken......:p:music::D

10. Daxter1966

En zaterdag vieren we feest hoera hoera. Ik zal maar es contact met Carlijn opnemen of ze hulp nodig heeft met versieren
    Ik hoop dat Mikmak ook gauw aan komt vliegen ,misschien moeten we maar een vaatje bier voor haar inslaan

schaapje52, sanne22334, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Hoe kom je daar nou bij...?! xD

schaapje52, pandarum12, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

mikmak komt gauw weer...;)..en weg is ze weer

Laatste bewerkt: 18 November 2015
    schaapje52, pandarum12, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat soort dingen regelt Sintra altijd, hij is van de catering en je moest eens weten wat hij allemaal in zijn onderzee-er vervoert maar eerst moeten schaapje en Eric veilig op Bahamarama terugkeren, het is momenteel slecht weer, dus hou ik met Cornelly samen wel een oogje in het zeil Cornelly is met haar onderzee-er ook in de buurt

123Pien, schaapje52, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

We liggen goed op koers hoewel het af en toe noodweer is met storm en regen:wuerg:. De witte Parel houdt het goed met het vlot achter zich aan. Eric is weer opgewarmd en met Schaapje erbij is het heel gezellig:music:.

Aan dek is het hard werken en ik ben blij dat Sintra en Cornelly in de buurt zijn. Dat is een hele geruststelling.
    Ik ben wel heel benieuwd wat er allemaal in de onderzeer zit, het doet me denken aan de boot van Sinterklaas. Het kan zijn dat Sintra voor het grote feest flink gaat uitpakkenxD

sanne22334, Sintra98, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

geen kanibalen hier

sanne22334, Sintra98, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

Gelukkig maar je moet er niet aan denken;)

sanne22334, Sintra98, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

Daxter, Pien, ik heb heeeeeeeel veeeeeeel slingers gebreid en heeeel veeeel hulp nodig om ze op te hangen, ben alleen even het begin aan het zoeken.

sanne22334, pandarum12, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Ik kom al Carlijn:D
    laten we gauw de zaak op gaan hangen;)

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. 123Pien

123Pien Forum freak

Inmiddels zijn we erin geslaagd om zo'n 3,5 kilometer slinger te verwerken.....:oops:...en we zijn bijna op de helft.
    Carlijn, je bent werkelijk niet te stuiten als je eenmaal op dreef bent.
    Maar mooi.....! Echt waar.
    Jullie zullen je ogen uitkijken zaterdag.

Kom jongens, we doen nog een paar metertjes.....:D

En dit heeft Carlijn van de restjes gemaakt.
    Schattig toch....

schaapje52, sanne22334, OkkieTrooy en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

even de vierling inschakelen ?;)

schaapje52, fairie, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.