Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoi annigen ga je ook mee naar het lijndansen? we zijn waarschijnlijk al te laat maar we voegen ons dan gewoon bij het gezelschap. mijn vrouw Cornelly is er al naar toe.:inlove::music:

-Nigelle-12, Anne.1980, -Nigelle- en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Je bent van harte welkom. Vrienden (en zeker medeexpeditieleden) zijn nooit te laat om te dansen.
    o_Ok een goede kans om allerlei mensen uit te horen over het koraalrif.
    De Cartwrights hebben namelijk iedereen die maar zijdelings met de expeditie te maken heeft uitgenodigd.

Ze hebben zelfs Catweezel uitgenodigd en hem zover gekregen om te komen. Erg grappig om hem te zien dansen.
    En zo dadelijk worden de kampvuren aangestoken.

-mikmak-, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Pien: alles is goed met Strikkie :inlove:.

Wat is het toch gezellig vandaag. Eerst het lasso werpen, dat was echt brullen van het lachen. Probeerde Strikkie te vangen, maar ging steeds fout xD. Nu gezellig bij het kampvuur een dansje doen en een praatje maken. Hoop dat we toch nog wel wat onderzoek kunnen doen naar het koraalrif. ;)

-mikmak-, 123Pien, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Hallo Okkie is Carlijn er ook? Ik heb er nog niet gezien, :oops:
    of mocht ze er misschien niet naar toe van mikmak? -.-

-Nigelle-12, Anne.1980, -Nigelle- en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Het was zeker lachen.. Maar daarnaast was het zeker ook nuttig. Als we nu figuren tegenkomen zoals Arius, Bavarius en piraten dan kunnen we ze vanaf een afstandje onschadelijk maken en ze als rollade verpakken.

En het was fijn dat Hoss ergens in kon uitblinken. Maar persoonlijk vond ik hem het meest aandoenlijk als rollade.
    Wat heb ik toen vreselijk gelachen en hij gelukkig ook. Zo is het wel leuk om iemand heel erg leuk te vinden.

Het eten was erg lekker. Dansen en kampvuren zijn ook heel erg leuk. Wat een avond. En ik ga dadelijk ook nog even wandelen met Hoss onder andere om hem een en ander te vertellen over het leven op Farmerama.

En nu morgen maar eens met de cowboys bepraten hoe ze ons verder kunnen helpen.

PS: Nee ik heb Carlijn niet gezien op het feest. Wel heeft ze eerder hier een reactie gezet.

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het koraalrif komt vanzelf wel. Voor nu een hapje ,een drankje en heel veel dansen:p

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Oh, zeker dat het koraalrif vanzelf gaat komen, maar ga toch nog steeds graag op onderzoek uit, met alle feestjes, etentjes enz erbij.
    Nu neem ik eerst nog een lekker mango smoothy, voor de broodnodige vitamientjes en kijken of ik Strikkie kan strikken xD. Natuurlijk ook even kijken hoe Catweezel en Mimak het er samen afbrengen met het dansen ;).

-mikmak-, Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

En niet alleen heel veel dansen. Al is het koppel MikMak en Catweezel natuurlijk geweldig om samen te zien.

Ik ga dadelijk mosselen en oesters zoeken op het strand. De cowboys kennen dat helemaal niet en Hoss was nieuwsgierig. Dus wie weet morgen mosselen en oesters voor het eten.

Verwacht er maar niet teveel van. Ik hoop namelijk dat ik iemand zo ver kan krijgen om weer eens heel gezellig zijn arm om mijn schouder te leggen en dan samen kijken of we het koraalrif ergens zien.
    Weet in ieder geval dat Hoss een jasje bij zich heeft en ik het dadelijk zomaar opeens koud ga krijgen ;), ik krijg vast nog een acteurs prijs voor krijg.

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Pffffff...............effe zitten....... ik ben doodmoe van al dat dansen.
    Maar het is wel superleuk :music::D

Wat zijn jullie allemaal goed hierin.....hebben jullie stiekum al eerder geoefend? Natuurtalentjes hoor....;)

Ik neem nog een drankje en dan ga ik mijn hangmatje opzoeken. Bedankt voor een leuke avond!! :D

-mikmak-, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Het is reuze gezellig en neem ook nog een drankje. Nog een paar lijntjes dansen en dan zoek ik ook mijn hangmatje op. Neem wel een dekentje mee, het wordt een frisse nacht.

Ik heb de tafel alvast gedekt voor morgenochtend. Lekker een paar broden gebakken op het kampvuur en nog even wat vitamientjes uitpersen voor bij het broodje.

123Pien, -mikmak- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Heerlijk ik schuif morgenochtend weer met veel plezier aan

123Pien en -mikmak- vinden dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Klinkt heel goed, dat brood. Weet alleen niet of ik er tijd voor heb. (Er is veel gaande in RL. Dus weet niet wanneer ik weer naar het koraalrif kom zoeken. )

Ga nu naar het strand. :music::inlove:Mochten we oesters vinden dan kunnen jullie die morgen voor het eten gebruiken. Ik leg ze wel voor in de grot.

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

och Catje :inlove:

14. Daxter1966

Je ziet de liefde opbloeien:D

123Pien, schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Was het zo leuk MikMak?

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

Zuchhhhhhht:sleepy: zooo lang gelee

Daxter1966, schaapje52 en OkkieTrooy vinden dit leuk.
  17. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Wat heerlijk voor je MikMak. Volgens mij passen jullie heel goed bij elkaar.
    Jullie hebben dezelfde interesses.

Zit Cupido in het voorbereidingsteam voor het koraalrif?
    En begint hij daarom nu met zijn pijlen te schieten?
    Jij en Catweezel
    Schaapje en Strikkie
    Ikzelf en Hoss

Misschien wel een truc om ons af te leiden en ons geduld te bewaren.

Ik moet zeggen, ik heb geen enkel probleem met een dergelijke afleidingsmanoevre.

PS1
    Kom net terug van het strand.
    Geen koraalrif gezien en geen mosselen of oesters. ;)

Maar geen zorgen, die mosselen en oesters houden jullie nog van mij tegoed.

Het gaat echt goed. De liefde zit echt in de lucht MikMak.

PS2: Heeft iemand nog iets van Tinus en Speurneus gehoord?

Laatste bewerkt: 12 Januari 2015
    Daxter1966, 123Pien, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Goedemorgen allemaal,

het ontbijtje staat weer klaar.
    Er is vandaag omelet met kaas en bieslook met daarbij heel lekker brood,
    wat rosti schijfjes, en heerlijk verse ananas en mango en sinaasappel en Bana

Heeft iemand iets van Carlijn gehoord? ik ben haar niet bij het ontbijt tegengekomeno_O

Laatste bewerkt: 12 Januari 2015
    -Nigelle-12, Anne.1980, -Nigelle- en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Het ontbijtje was heerlijk, nu nog even uitrusten in het hangmatje voordat ik weer met de veerboot naar vaste wal afreis.

Geen Carlijn gezien of iets van gehoord. Tinus en speurneus ook al een tijd niet gezien en gesproken.

Volgens mij heeft Mikmak het ontzettend leuk gehad met Catweezeltje. ;)

Okkie, heerlijk hoor mosselen en dan het liefst gebakken met een overheerlijk sausje :D, daar eet je vingers bij op.

Alles ingepakt en gauw naar de boot. Zal eens een praatje maken met de mensen en personeel aan boord of zij nog iets gehoord hebben over het koraalrif of dat zij iemand weten die er meer van af weet. ;)

Daxter1966, 123Pien en -mikmak- vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

Ow, ik heb in jaren niet zoveel plezier gehad :D. Catweezle was eigenlijk bang om mij onder ogen te komen
    omdat hij 165 jaar geleden verdween. Nu blijkt dat hij zichzelf weer eens weggetoverd had en niet terug kon:oops:
    Nu hebben we echt genoten hoor:p...al zijn de oude botjes nu wel moe en doen de spiertjes wat pijn. Zelfs
    bezempje heeft rondjes gedraaid . goed hé 8)

Ik hoop dat mijn Carlijntje zich snel meld, of zou ze weer achter al die baby's aanzitten?
    Ik ga maar even op onderzoek uit.... kom bezempje , werk aan de winkel8)

Daxter1966, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.