Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Heb het gruweltjeszaad eens geprobeerd.. Heerlijk!!!

Goed gesprek gehad met Hoss. We gaan een nieuwe start maken. :inlove: :music:

Volgens hem, hebben ze geen nieuw personeel aangetrokken. Maar in de drukte rond brandmerken en lammertijd, kan het natuurlijk zijn dat hij iets over het hoofd heeft gezien.
    Hij en de rest van zijn familie zal in ieder geval hun ogen ophouden voor witte krulletjes, zonnenbrillen, strikkies, speurneuzen en koraal.

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Harm-Jan, wat voor vlees is dit....? :eek:

schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ehm.... :music: Ik heb nog wat ruwe wol over, iemand interesse ?

123Pien, schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  4. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

wel heerlijk vlees, harm-jan. wol zal ik als ik jou was bewaren voor als er weer een sneeuwstorm komt.

Cornelly52, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

He Carlijntje, alweer bijgekomen van alle late feestjes?

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Joehoe, joehoe, Schaapje is weer boven water, samen met Strikkie. xD

Schaapje heeft het gevoel dat zij 2 hoofdjes heeft :oops:, het bonkt en bonkt maar door en het lijkt net of Schaapje nieuwe kiezen moet krijgen. De zee en het zeewater heeft niet geholpen, pff, maar Pien, Strikkie en ik hebben een heerlijke wandeling gehad. Een oase van rust op het strand en in de verte zagen wij, ja ja het Koraalrif opduiken. Je gelooft het niet maar het was echt prachtig om te zien. Zo geweldig mooi :inlove:. We geloofden het zelf niet en hebben wel een paar keer de handen voor de ogen gedaan en dan weer weggehaald en het was er steeds. :D We hebben ook nog een iets zien lopen met een strik en iemand met een zonnebril. Waren rare "vogeltjes" en wat die nu van plan zijn, geen idee. Het leken wel 2 verklede schapen :wuerg:.

Daarnaast had Schaap het druk met al die baby kippetjes en baby eendjes te verzorgen. Al die flesjes met melk en dan nog niet vergeten de luiers, gelukkig ruik ik toch niets xD. Ik heb de meeste met dekentjes en zo groot gebracht en die zijn de wijde wereld ingetrokken. :)

Ik heb wel veel lekkere ontbijtjes gemist :oops:, lees dat er een schip is vergaan en Carlijntje is ook nog niet boven water. :oops:

Edit: Carlijntje is er ook weer en Harm-Jan hoe kom jij aan ruwe wol, toch geen schaapjes geschoren xD

123Pien en -mikmak- vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

He welkom terug schaapje. Fijn dat alles goed is. Met Strikkie ook alles OK?
    Wat cool dat je het koraal eiland hebt gezien. Zou het dan toch dichterbij komen.

Is het er al die tijd al maar verborgen onder een onzichtbaarheidsdeken?

Kan me moeilijk voorstellen dat je 1 uur voordat het rif bij iedereen bekend is, het rif binnen laat varen.
    Het moet er dus al zijn.

-mikmak- en 123Pien vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Met Strikkie ook alles ok. Het koraalrif moet er echt al zijn, je kan niet volgens mij 1 knoppie om zetten en ja daar is dan het koraalrif xD. Misschien kwam het ook wel van de warmte en was er helemaal niets :oops: te zien :wuerg:.

Maar we gaan eerst met de lasso aan de gang en natuurlijk het dansen niet te vergeten. :p

123Pien vindt dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Morgenmiddag kunnen we op de ranch terecht. Komt er eerst lasso les (Hoss heeft beloofd dat ik mag proberen om van hem een rollade te maken:music: :inlove:). De cowboys zullen zelf een demonstratie lassowerpen en paardrijden geven. Daarna een boerenmaaltijd en lijndansen.

De jongste broer kan mondharmonica spelen en zal de muziek verzorgen. o_Ok gaan er kampvuren komen. En Ben wil met ons overleggen of hij en zijn zoons kunnen helpen met het zoeken naar het koraalrif.

123Pien, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Dat klinkt wel heel erg goed en leuk. Krijg je wel een mooie rollade xD. Dat wordt een leuke middag en avond, ik ben aanwezig met Strikkie :inlove:

123Pien vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Little Joe :inlove:

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ja little Joe is leuk. Maar dat kan ik beter in een ander gezelschap niet hardop uitspreken want dan wordt er weer iemand erg onzeker en gaat denken dat hij niet goed genoeg is voor mij.

schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  13. 123Pien

123Pien Forum freak

Harm-Jan, je mag blij zijn dat Schaapje en Strikkie weer heelhuids boven water zijn......-.-

Schaapje, ik ben blij dat je er weer bent.
    Enne..........je hebt het goed verwoord, wat we gezien hebben.
    Is Strikkie ook helemaal fit?

14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Wat was dat leuk dat lasso werpen!!

Schattig dat Hoss zich als lasso doel opwierp. Hij deed dat gelukkig bij iedereen, maar ik was de enige die rollade van hem mocht maken. :inlove: Leuk om hem over de grond te rollen. Wat hebben we gelachen.

En wat zag het er goed uit die demonstratie van het lassowerpen en het paardrijden. (uiteraard had ik een favoriet) Denk dat het goed zal werken als onze vrije vrouwen dit opnemen in hun toeristisch bedrijfsplan.

En nu allemaal douchen en ons gereed maken voor het eten en het lijndansen.

-mikmak-, schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  15. fairie

fairie Commandant van het forum

Het was zeker erg leuk. In het begin even wennen maar nu gaat het erg goed. Zoals Okkie al zei, ook ik ga mij klaar maken voor het eten en het lijndansen.

Harm-Jan mag zeker blij zijn dat Schaapje en Strikkie heelhuids terug zijn. Ik weet niet wat ons gezelschap dan gedaan zou hebben.

16. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

En ik ben ook onderweg naar een heerlijke maaltijd :)

17. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ben wat later...........heb al gegeten, maar sluit graag nog aan voor het dansen :music:;)

18. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik sluit me ook aan bij het lijndansen.
    Het was Beren druk met al die piepende en kwakende baby eendjes en baby kipjes (Pfffffffff)

-Nigelle-12, Anne.1980, -Nigelle- en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bij mij op de farm ook al zo druk :inlove::music::p

20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook met de gillende varkens, ezels, kamelen en panda's