Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Jammer dat Tinus zo druk is tegewoordig. Ik mis hem en speurneus best wel. Carlijn is ook al een poos afwezig:wuerg: Mikmak weet jij of alles goed is met haar? En dan missen we Daxter ook nog..... Hallo zijn jullie nog ergens:cry:

Voor de rest heb ik een grote krat vrienschapsdrankjes van Farmerama meegenomen, voor allemaal voldoende om onze speciale vriendschap te vieren:music:xD

Carlijn99, Cornelly52, fairie en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Carlijn is met de 4-ling mee op kamp..8)......fairy , je mag mee vliegen hoor.. maar bezempje moet nog wel
    even rusten...het was een hele tocht..:oops:

Carlijn99, Cornelly52, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Daxter is in RL op vakantie geweest (maar intussen wel weer terug).
    Even voor jullie informatie: Jack en ik varen terug met de Black Pearl. Ik ga in RL op vakantie, dus moet terug.
    Ik verwacht niet dat ik gelegenheid heb om on line te zijn, dus ik ga jullie een tijdje missen....:cry:
    Maar.....heb wel erg veel zin in de vakantie....:D

Ik wens jullie nog een heel fijn verblijf toe op Schaapjes eiland en tot over een tijdje.................;)

Carlijn99, Cornelly52, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wij -Sintra en Cornelly- wensen jouw en alle aanhang een fijne vakantie toe :inlove: :music:

Cornelly52, sanne22334, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Fijne vakantie Pien!

Cornelly52, sanne22334, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

dag pien..tot gauw weer..:p fijne vakantie

Cornelly52, sanne22334, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ging er toch al vanuit dat we vandaag niet zouden gaan. Na dat feest van gisteren heeft iedereen wel een dagje rust nodig. Ik hoor wel wanneer bezempje weer helemaal uitgerust is.

Ik wens jou en de overige leden die mee gaan op vakantie een hele leuke en gezellige vakantie toe. Ik weet niet waarheen de reis gaat maar wie weet wat voor dingen je daar mee gaat maken. Misschien nog wel meer avonturen dan met ons.

Carlijn99, Cornelly52, sanne22334 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Pien hele fijne vakantie en geniet ervan.

Cornelly52, fairie, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Bedankt allemaal.................tot later! :D

Cornelly52, fairie, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goede vakantie 123pien
    stuur ff leuk kiekje mocht je het koraalrif vinden 8)

123Pien, schaapje52, Cornelly52 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Voor iedereen die nog niet op vakantie is en nog tijd overheeft...... Er moeten nog een paar eilanden onderzocht worden en een paar raadsels uitgeplozen en opgelost worden. Ik weet zo langzamerhand niet eens meer welke losse eindjes we nog hebben in ons verhaal. In iedergeval een aantal schatkaarten, een ridder die ronddoold, een koraalrif wat onvindbaar is en weet ik veel wat nog meer.......:wuerg:
    Wie heeft er nog een paar blikjes inspiratie of een helder "eureka"momentxD

123Pien, Carlijn99, -mikmak- en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. fairie

Er waren 3 schatkaarten. 1 daarvan stond een vulkaan op. Daar waren we nu achter dat deze gedoofd is en vlakbij het eiland van Schaapje ligt. Ik hoop morgen en anders woensdag met Mikmak rond te gaan vliegen en onderzoeken als dat nodig is. Het ligt eraan wanneer bezempje weer helemaal uitgerust is. Van de andere 2 kaarten weten we nog niet waar deze eilandjes zich bevinden. We zullen rond kijken of ze ook hier in de buurt zijn en wie weet liggen ze wel in de buur van ons eigen boerderijtje of van Baha. ;) Ik zal morgen nog eens goed kijken naar de kaarten en kijken of ik daar toch nog iets herkenbaars op terug kan vinden. 8) Tsja, misschien is het net als met die andere schatkaart en zijn er dingen aan de eilanden veranderd waar nu overheen kijken en die misschien toch dichterbij liggen dan we denken. :oops:

Ik heb trouwens toch het sterke vermoeden dat de ridder ook een verhaal speelt in dit alles. Piraten op zee, ridders op het land en ridders die op kruistocht zijn gegaan. Wie weet waar ze allemaal heen zijn gegaan. Misschien moeten we de ridder vragen of er geheime tekens zijn onder de ridders. Als ze dit inderdaad hebben kunnen we aan hem vragen of hij kan onderzoeken of deze misschien bij onze eilanden te vinden zijn.

123Pien, Carlijn99, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Bedankt voor de update Fairie, ik was de kluts ook al een beetje kwijt. Het zou zomaar kunnen dat die ridder toch een sleutelrol speelt in het geheel. Het is in ieder geval een geheimzinnig persoon. Hij doolt nu al een poosje in ons midden rond maar ik heb het idee dat niemand hem echt kent.
    Ik ben benieuwd of de komende dagen ons nog wat gaat brengen, ik zal in iedergeval mijn ogen goed openhouden

123Pien, Carlijn99, -mikmak- en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Nou, dat heb ik weer.:wuerg: Vandaag was ik op een van de nabijgelegen eilanden aan het zoeken naar schatten oid. Ik zag een beetje vreemde zandheuvel dus ben ik ijverig aan het graven gegaan. Na een poosje zwoegen stuitte ik warempel op iets dat op een kist leek. Het hout was half vergaan dus het koste mij geen moeite om de kist open te breken. Helaas, de kist was leeg......, helemaal leeg:cry:
    Ik heb geen idee of het de kist van de schatkaart was, het zou net zo goed een scheepskist van een gezonken schip kunnen zijn geweest, maar ik heb in iedergeval niets gevonden:(

123Pien, Carlijn99, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Sintra98

Jammer van de inspanningen, maar ja schatgraven is 1 , er een vinden is 2. ;)
    Het is een vak appart :inlove:

123Pien, Carlijn99, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Flessenpost:

honderden lege flessen xDop het eiland achter gebleven. Ik ben nog niet op vakantie :wuerg:, het is hier een en al vakantie op dit eiland. Ik ga ook wel op onderzoek uit naar de eilanden en schatkisten. Iemand voor mij nog een hint waar ik op moet letten en naar moet zoeken. Als eerste ga ik naar het eiland met de vulkaan. Wat moet ik daar zoeken? :oops: Steentjes? xD

123Pien, Carlijn99, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. fairie

Ik heb nog even de schatkaarten erbij gezocht en opnieuw neergezet. Ik ga morgen met een vergrootglas kijken naar de kleine details. Misschien kan ik daar dan iets op terugvinden wat nu ook enigszins herkenbaar zou moeten zijn. Dan ga ik vrijdag met of zonder Mikmak rond gaan kijken. Ik hoop dat bezempje dan toch wel is hersteld. Samen is toch gezelliger om onderzoek te doen en 2 zien meer dan 1.

123Pien, Carlijn99, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

ik ben even weinig aanwezig..in RL.. zoon gaat naar dokter..wordt doorgestuurd..echo maken.. meteen spoedoperatie
    morgenvroeg nog een scan voor evt uitzaaiigen...hele dag ziekenhuis...:oops::cry:

fairie en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Sterkte mikmak truste tot overmorgen:sleepy::sleepy:

Laatste bewerkt: 1 Augustus 2015
    -mikmak-, dutchboy en fairie vinden dit leuk.
  20. fairie

Sterkte Mikmak. RL gaat voor hoor. Ik hoop dat alles goed gaat komen.

-mikmak-, dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.