Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen :D
    ik heb weinig geslapen misschien toch wat spanning :oops:
    je wilt natuurlijk niet te laat komen
    ook is het de 1e mini cruise voor mij :inlove::music:
    gaan een paar mooie dagen worden
    De Witte Parel ziet er weer spik en span uit ff wachten dat ik aan boord mag ;)
    en dan gauw een onbijtje ben ik in de haast helemaal vergeten
    er daarna volledig in rust stand8)mmm

Cornelly52, sanne22334, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Nou Dutchboy, hoe beviel de eerst dag aan boord?;) Het was lekker relax op deze manier he. Lekker in de hangmat en de dekstoelen, hapje en drankje bij de hand. Warm zonnetje, zacht windje, dit is vakantie vieren8):inlove:

Cornelly52, sanne22334, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

geweldig zo relaxed iedereen vrolijk en behulpzaam
    dit is volop genieten
    nu ga ik gauw omkleden voor diner het ruikt nu al heerlijk :D

bijna middernacht ik ga mijn hut opzoeken
    en morgen lekker nog een dagje genieten wat een rust hier :sleepy:
    weltrusten tot morgen allemaal

goedemorgen allemaal heerlijk geslapen ;)
    fantastisch onbijt daar eerst maar ff van bijkomen in een hangmatje:D

na de lunch even bijkomen hier en daar praatje gemaakt:music:
    en vanmiddag vooral genoten van de omgeving
    het is hier zo mooi ongekend 8)

vanavond weer aan de wal nog even nagenieten
    en dan morgen pakken we uitgerust de draad weer op :)
    allemaal bedankt voor alle verzorging en ik kom gauw weer
    zo en nu naar moeders de vrouw :inlove:
    misschien heeft ze me wel gemist:p

Laatste bewerkt: 19 Juli 2015
    Cornelly52, pandarum12, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ben mijn koffertje aan het pakken.........morgenochtend om 09.00 uur sta ik klaar in de haven.
    Iedereen is zo enthousiast, het moet wel een leuk tripje worden.
    Witte Parel, tot morgen! :D

Cornelly52, sanne22334, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Jammer dat je al weer gaat Dutchboy, ik had het dit weekend een beetje erg druk, zodat ik niet veel tijd aan je heb kunnen besteden. Er waren wat geruchten over piraten in de buurt van het eiland waar schaapje ook zit. Er was dus spoed overleg met Jack. In eerste instantie wilde hij gelijk erop afgaan maar nadat we meer informatie hadden ingewonnen bleek het gevaar toch niet zo groot. Er zijn wel wat mensen gesignaleerd maar het ziet er niet zo gevaarlijk uit. Het plan is nu dat Jack morgen wel die richting opvaart en gaat kijken. Pien jij mag gewoon mee op avontuur, we denken dat je dat wel aandurft8).
    Dutchboy, we drinken binnenkort gezellig samen een pint en doe de groeten aan je vrouw, ze heeft je vast wel gemist;)

Cornelly52, sanne22334, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ben er helemaal van in de war.........ik heb geboekt voor de Black Pearl.......
    maar ik ga er van uit dat het goed komt !
    Ja, ik ga zeker mee! Spannend hoor...! :D

Cornelly52, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

fairie Commandant van het forum

Toch nog maar even tussendoor een berichtje achterlaten. Ik heb het afgelopen week ontzettend naar mijn zin gehad op de witte parel. Heel gezellig geweest met de overige gasten en vooral veel uitgerust. Ik ben weer helemaal bijgekomen. Morgen en misschien overmorgen ook nog heb ik het druk in de wellness-grot. Mijn rechterhand heeft heel veel papierwerk voor me laten liggen en dat moet ik eerst even wegwerken. Zij zou dit bijhouden maar het schijnt afgelopen week extra druk te zijn geweest en had ze daar geen tijd voor. Ik ga komende week tussen alle sollicitaties kijken of er geschikte kandidaten zijn voor de functie als mijn rechterhand en dan daar uiteindelijk iemand uitkiezen. Tenslotte is degene die er nu is alleen nog maar tot eind augustus aanwezig voor ze in haar nieuwe vaste baan gaat beginnen. Deze had ze al voor ze bij mij begon. Ze heeft in haar tijdelijke dienstverband bij mij daardoor wel de druk wat afgenomen en mij ruimte en tijd gegeven om een geschikte kandidaat te vinden.

Net als 123Pien had ik het leuk gevonden om weer een keer met de Black Pearl mee te gaan op avontuur. Dit is alweer een tijdje geleden dat ik mee ben geweest en onder andere omstandigheden. Ik meld me bij deze wel vast aan voor de volgende (avontuurlijke) reis.

Cornelly52, dutchboy, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Je staat geboekt voor de Black Pearl;)Avontuurlijke reisjes komen er nog genoeg. Wanneer je een keer tijd en zin hebt, meld je je gewoon. Sterkte met alle werkzaamheden rondom het grotten bedrijf. Ik hoop dat je spoedig een bekwaam iemand zult vinden die je kan helpen.

Cornelly52, dutchboy, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Joehoe.........het gaat uitstekend op de Black Pearl.
    Voorlopig varen we in een rap tempo in zuid/zuidwestelijke richting..... Schaapje..........waar ben jij? We komen even bij je op de koffie xD

Sintra98, Cornelly52, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. fairie

Ik lees dat jullie richting Schaapje gaan. Misschien, heel misschien kunnen jullie dan uitkijken naar het eiland met de uitgedoofte vulkaan. Als jullie hem kunnen vinden zijn er misschien wel aanwijzingen van de schatkaart voor deze eiland te vinden. :music: Maar heel misschien heb ik wel ijdele hoop. Hoe dan ook, we zullen denk ik nog wel horen of jullie een kijkje gaan nemen.

Sintra98, pandarum12 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Aye aye........gaan we doen Fairie.
    We speuren de hele oceaan en omstreken af naar verloren vulkanen, nog niet ontdekte koraalriffen en andere gezonken schatten....:DWe houden je op de hoogte!

Sintra98, Cornelly52, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Fantastisch, we hopen op flink wat leven in de brouwerij;). De zomerrecessie duurt mij al lang genoegxD

123Pien, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Flessenpost:

Laatste fles, de flessen van Mikmak zijn hier niet aangekomen.
    Met de boot richting zuid aanhouden. Ik zet een vlag op het eiland neer.
    Jullie komen langs het eiland met de vulkaan, dan nog 2 eilandjes verder en daar is schaapje. xD
    Ik zal zorgen voor wat drinken en lekkers.
    Willen jullie blijven tot zondag geen probleem, ik heb zeer leuke hutjes gebouwd.
    Zaterdag geef ik een feestje, dan vier ik mijn verjaardag. :music:
    Iedereen is welkom.

123Pien, sanne22334, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Haha, dan zouden we eigenlijk de Witte Parel moeten vullen met eilandbewoners en met zijn allen bij jou op je verjaardag komen. Gezellig feestje vieren op een (voor ons) onbekend eiland:music:xD

123Pien, schaapje52, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. sanne22334

Woeaaa, 't is stil hier:sleepy:

123Pien, schaapje52, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Lijkt mij best wel een leuk idee en De Witte Parel is er groot genoeg voor :inlove:
    Wie weet .............. wie of wat we nog tegenkomen onderweg naar schaapje 8) :music:

123Pien, schaapje52, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Welja..., we doen het gewoonxD, maar dan moeten we wel vanavond vertrekken en de hele nacht doorvaren. We zijn dan morgen rond de middag bij Schaapje.:music: Even kijken...., om 17.00 uur kom ik terug van een toeristenrondje, dan snel proviand en drinkwater inslaan (Sintra heb je nog wat op voorraad:wuerg:). Om 18.30 wil ik dan gaan varen. Voor degene die dat niet gaan redden vaart er om 22.00 uur nog een speedbootje naar ons toe die we dan vervolgens als bijbootje achter de Witte Parel binden.8).

Schaapje, we komen eraan:inlove::). Gezellig met zijn allen je verjaardag vierenxD.

123Pien, Sintra98, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. fairie

Ik wou net een berichtje plaatsen dat ik vandaag eindelijk klaar ben met de administratie bijwerken. Het was veel meer werk dan ik van te voren dacht toen ik de stapel zag. o_O o_Ok wou ik gelijk melden dat ik morgen naar het verjaardagsfeestje van Schaapje toekom. Pandarum, ik ben om 18.00 uur bij de boot. :D Ik hoop wel dat alle eilandbewoners meekunnen. Dat zou een leuke verrassing zijn voor Schaapje. Ik zal ook vast wat flessen voor haar meenemen. Ze heeft immers (bijna) niet meer. Als we allemaal een paar flessen meenemen kan ze de komende maanden vooruit met haar flessenpost. ;)

123Pien, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Postduif is aangekomen wegens gebrek aan flessen xD

Kunnen jullie een bestelling voor mij meenemen?
    Alles is al betaald voor de BBQ en drank :p

123Pien, fairie, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne22334

We hebben het ruim vol lekkers, Schaapje. En natuurlijk ook een stapel cadeautjes voor jou:music:
    Als de drank op is mag je alle flessen houden, dan kan je wel een jaar lang elke dag een flesje postenxD

123Pien, Sintra98, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.