Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

We zijn net met de hele band in de wellnessgrot geweest. Saunaatje, massage, vers vruchtensap en zwemmen. We hebben weer energie voor 10 om er tegenaan te gaan.

We hebben er weer waanzinnig veel zin in. En hebben in de grotten nog wat nieuwe dingen bedacht. Dadelijk snel even uitproberen of die werken.
    Heb met Jack afgesproken dat ik ook tijdens het DJ gedeelte af en toe mijn sax zal spelen. DJ met sax is een erg bekende combinatie.

O wat is dit toch inspirerend.

Cornelly52, dutchboy, miepco en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

help...één bezempje staat niet in zijn hoekje te slapen..:eek:..carlijntje heeft ze allemaal thuis gebracht...
    ik heb gehoord dat er een draakje rond zwerft, en juultje heeft nog niet veel ervaring met gevaar...:oops:
    bezempje is helemaal in paniek..( en ik ook )..:eek:

Cornelly52, dutchboy, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Jongens, wat een feest.................
    ik heb nog geen gelegenheid gehad om hier even iets te melden..........;)

Maar, het was weer helemaal top...:D:inlove::music:

Dat belooft nog wat voor de komende tijd, want we krijgen nog een feestje of 5 van dit kaliber....xD

Waar is dat feestje???
    Hier is dat feestjes???

Tot later......!

@Okkie: DJ Sparrow vindt het het ook meer dan geweldig! Dus jullie zijn een prima combi...(band en DJ) :music::music:

Cornelly52, dutchboy, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Oei, oei, paniek. Dat is niet goed. o_O Ik zal extra goed opletten of ik of het draakje kan vinden en/of het missende bezempje. Ik hoop dat het alleen maar een gerucht is dat er een draakje rond zwerft. Zodra ik iets te weten kom laat ik het weten.

dutchboy, Sintra98, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Oh,oh Mikmak heb je Juultje al gevonden??:eek: Ach dat arme schatje, is ze niet gaan vegen in de grotten, dat doet ze zo graag. Misschien is ze wel verdwaald in één van de vele grotten en gangen. Is Speurneus in de buurt, misschien kan hij haar opspeuren:wuerg:

6. fairie

Hoi Sanne, ik zie nu pas je berichtje. Ik wou net melden dat ik het bezempje heb gevonden. Ze zat inderdaad bij mij in de grotten verstopt. Verdwaald was ze niet. Ze was nog wat rond gaan vliegen, omdat ze nog geen slaap had. Op een gegeven moment zag ze iets anders rondvliegen wat ze nog nooit had gezien en had ook de geruchten over een draakje gehoord. Ze is toen vlug naar de grotten gevlogen want daar was ze niet ver vandaan en heeft daar een mooi plekje opgezocht. Daar heeft ze prinsheerlijk de nacht doorgebracht. Nu is ze weer onderweg naar Mikmak. Ik zal vandaag gaan zoeken naar de draak en kijken waarom hij/zij hier steeds rondhangt.

dutchboy, Sintra98, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

dank je fairie, de donderstraal is weer thuis..:inlove:..ik denk stiekum dat het draakje gestuurd is door de heksen
    om te controleren of alles hier goed gaat met de bezempjes..8)

8. 123Pien

123Pien Forum freak

Mikmak, die bezempjes van jou, dat zijn ook feestbeestjes...........ze beginnen te oefenen....zwieren en zwaaien.......stukje uit de bocht vliegen......xD

Cornelly52, dutchboy, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Maar ze vegen ook heel goed want ze hebben de feestruimte de fanclub en zelfs de winkel keurig aangeveegd.:inlove:
    Ze zijn al prima opgeleid mikmak

Het ontbijt staat weer klaar gezet, de koelvitrines zijn weer aangevuld:p
    ook voor de Pearl weer voorraad klaargezet :wuerg:
    Hier schijnt de zon en de zonnepanelen doen hun werk:music:
    allemaal een fijne dag :) tot de volgende keer

Cornelly52, dutchboy, -Nigelle- en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Rustig dagje vandaag..............volgens mij heeft iedereen aan het strand gelegen...! 8)

Cornelly52, dutchboy, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Sintra98

Inderdaad en het was heerlijk :inlove: Morgen weer, onder een parasol is het goed te doen:)8)

Cornelly52, dutchboy, -Nigelle- en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

yep...truste en morgen gezond weer op..;)

Cornelly52, dutchboy, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Nee bepaald niet in de zon gelegen. Druk geweest met solliciteren EN met succes. Gistermiddag gesprek. Vandaag gehoord dat ze me graag willen en of ik komende maandag kan beginnen. Heb nu een project voor minimaal 1 jaar. En ik hoef maar ongeveer een half uur te rijden en dat was bij mijn vorige project > 1,5 uur. Begon me zorgen te maken of het wel z ou lukken, dus ik ben helemaal blij.

Stuiteren is voor mij een nieuw verschijnsel. Eerst door het succes van de band in de expeditie en nu door het succes in RL.
    En als nu ook het koraalrif verschijnt dan kan het helemaal niet meer kapot

:D :music:

Cornelly52, dutchboy, sanne22334 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

goeiemorgen, Okkie gefeliciteerd hoor....:music:

Cornelly52, dutchboy, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Gefeliciteerd Okkie, een baan vinden in deze tijd is niet zo makkelijk. Ik ben heel blij voor jexD

16. Sintra98

o_Ok van onze kant gefeliciteerd Okkie :) Er zit muziek in :music:dat hoor ik op afstand

Cornelly52, dutchboy, -Nigelle- en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. fairie

Okkie, gefeliciteerd dat je een baan hebt gevonden. :D Wat Pandarum zegt klopt helemaal. Het is in deze tijd niet makkelijk om een baan te vinden. Wij kunnen daar over meepraten. Niet te hard stuiteren hoor, krijg je alleen maar pijn van. ;)

18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je wel allemaal. Ben ontzettend blij. Wist eigenlijk dat het goed zou komen, maar begon me echt zorgen te maken. Moet dit nog ongeveer 3 jaar volhouden. Dus over een jaar begint het circus weer. Geukkig telt in mijn tak van sport ervaring heel erg, juist voor de tijdelijke banen. Dan is leeftijd dus geen probleem maar als je kiest om voor de tijdelijke banen te gaan, kies je ook voor de onzekerheid nadat een tijdelijke baan is afgerond.

Maar goed het lijkt erop dat ik 2 jaar geleden een goede keuze heb gedaan door te kiezen voor tijdlijke banen. Hoop dat tot mijn pensioen ik dergelijke tijdelijke klussen kan blijven vinden.Maar vooralsnog lukt dit, dus ik blijf stuiteren. Vind dat het geen o\pijn doet.

Maar goed, nu dus verder op de weg naar het koraalrif. o_Ok dadt zal er ooit wel eens komen. Toch????

Cornelly52, dutchboy, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. fairie

Dat zal er vast wel komen maar wanneer? Ik ga het weekend weer verder spitten in de grotten bij die 3 meren. Misschien dat er toch ergens nog een doorgang verstopt zit die leid naar de ontbrekende schatkist waar dan hopelijk het ontbrekende stuk van de schatkaart zit. Hoe is het eigenlijk met de anderen geweest in de grotten, nadat ik ze kwijt ben geraakt? Hebben jullie nog iets bijzonders gezien of gehoord. Ik weet niet wat ik allemaal heb gemist daardoor. Had ik maar niet eigenwijs moeten zijn en zelf de uitgang weer willen vinden zonder hulp, zucht.

Laatste bewerkt: 12 Juni 2015
    Cornelly52, dutchboy, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

okee..truste maar weer en tot morgen..:sleepy: