Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoi Pien,
    Vind je dit wat? glitterbolen met Led verlichting kan mee oplichten met de muziek of microfoon, :music:
    of gewoon standaard dan verkleurt het alleen in een regelmatig tempo :inlove:

Ik hoor het nog wel of het geschikt is.:sleepy::sleepy:

dutchboy, -Nigelle-, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Hé Sintra, helemaal top.
    Niks meer aan veranderen........Jack is in de zevende-disco-hemel.
    Hij loopt de hele dag al rond in een soulbroek en op plateauzolen..........maar dan wel met zijn piratenhoed op zijn hoofd....xD
    't is net carnaval....:D.

En die malle papegaai oefent het briefjes (verzoeknummers) ophalen. Er is geen papiertje veilig. Zodra iemand een papiertje in de hand heeft, komt dat beest aanvliegen; pakt het briefje en breng het naar Jack.
    Hij heeft al iemand een geldbiljet afhandig gemaakt....:wuerg:, een snoeppapiertje gepakt.....:) en een toegangskaartje voor de expeditie naar de Pearl. Jack ziet in dat ze wellicht iets te fanatiek zijn.........hij last een time-out in...:D

dutchboy, Sintra98, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Leuk , Jack moet de papegaai proberen wat beter op te voeden, dresseren,;)
    ik denk dat hij daar prima toe in staat is:D

dutchboy, -Nigelle-, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

jongens...waarom niet simpel ....de riff band ? ( idee van bezempje, niet van mij )

dutchboy, sanne22334, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Is te Simpel precies zo als je zegt

dutchboy, -Nigelle-, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

okee...dan ga ik maar weer.....tot zondag..:music:

dutchboy, Cornelly52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. 123Pien

123Pien Forum freak

het is rustig hier............:oops:

dutchboy, Cornelly52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Tja er moet hard gerepeteerd worden, muziek uitgeocht, besluiten welke kleding we aantrekken, posters ontwerpen evenals een programmaboekje. We hebben besloten dat we Coral Riffs gaan heten. Er was geen tijd meer om een verkiezing te houden. En deze naam klinkt wel pittig en combineert muziek (Riffs) met ons doel: Het koraal rif.
    In het programmaboekje staat niet precies op welke tijden welke nummers gespeeld worden, maar is meer een introductie van de bandleden, van DJ Jack, uitleg van de naam, uitleg van het doel van de expeditie, aangeven hoe er verzoeknummers gedaan kunnen worden etc etc. Morgen gaan we de posters op hangen.
    elen
    Moet morgen ook regelen dat er over het hele eiland afvalbakken komen. En nog een extra wagen voor het ophalen van het afval.

En Hoss wil me ook af en toe zien en vindt het fijn als ik help met het gereedmaken van de boerderij.

Dus druk, druk, druk

dutchboy, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

fairie Commandant van het forum

o_Ok ik ben nog steeds druk, druk, druk. Moest van alles regelen voor het winkeltje en de wellness-grot. Net zijn alle werkzaamheden afgerond voor alle extra slaapplaatsen die er gebouwd zijn in de grotten, die we nodig hebben voor als er calamiteiten zijn. Morgen alles klaarzetten voor het feestje voor zondag. Dit begint al vroeg in de middag. Dit vanwege het thema, 1001 nachten/sprookjes. Ik denk dat iedereen hier zolang mogelijk van wil gaan genieten. Tot hoe laat het duurt? We gaan net zolang door tot we in slaap vallen. Speciaal voor dit feestje kan je hier ook gelijk overnachten. Dan maandag als iedereen weer uitgeslapen is de boel weer op orde brengen, zodat het zoveel mogelijk klaar staat voor het geval er iets mocht gebeuren en we er gebruik van moeten maken. Daarnaast moet ik ook samen met Okkie en de anderen repeteren. Door dit alles weet ik nog steeds niet wat ik zondag aan ga trekken tijdens het feest. Morgen tussendoor maar iets bedenken. Ik ga nu maar slapen. Morgen nog een erg drukke dag voor de boeg en dan zondag lekker feestvieren.

10. Sintra98

Goedemorgen Allemaal,
    Het ontbijt/brunch/ Lunch weer klaar gezet:inlove:
    Alle voorraden zijn weer aangevuld:p:p
    Iedereen een fijne dag toegewenst:)

dutchboy, -Nigelle-, Cornelly52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ga de versieringen verder voorbereiden. Carlijn, als je zin en tijd hebt........dan ben je welkom om mee te doen. Breng de bezempjes gerust mee....gezellig! :D

Vanochtend kreeg ik in de post een grote doos met daarin allerlei opblaasspulletjes: zeesterren; dolfijntjes; inktvissen; zonnetjes; bloemen en vele meters zeewierslinger.
    Er zat een briefje bij: veel plezier en succes met jullie feestjes...........misschien verhoogt dit de feestvreugde. Groeten, X (ps; misschien kom ik even kijken)

???? van wie zou dat nou weer kunnen zijn ???

De spulletjes zijn overigens hartstikke leuk; die gaan we zeker gebruiken :D:music::)

dutchboy, fairie, pandarum12 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Oh, wat leuk zo'n geheime afzender:D Wie zou dat zijn??? De bloembakken voor op het feestterrein en de omgeving van de haven zijn ook bijn klaar. Het staat zo fleurig:inlove:. Ondertussen ben ik ook nog aan het verzinnen wat ik aan zal trekken, zoveel keus. Ik heb zin in een feestje:music:, in een heleboel feestjesxD

dutchboy, fairie, pandarum12 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Weten we zeker dat de spulletjes veilg zijn? Afluisterapparatuur van de piraten die hopen iets over het rif te weten te komen?

fairie, pandarum12, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja daar heb ik ook aan gedacht. Maar wat komen ze nou helemaal te weten op een feest??
    Er is een hoop muziek; lawaai van de achtergrond (gepraat;gelach;meezingen etc.) en wij hebben niets te verbergen.
    Want als we echt iets waardevols zouden weten over het rif, dan hadden we het hier al lang gedeeld op het forum....xD

dutchboy, sanne22334, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Daar heb jij ook weer gelijk in. Maar wie zou ons die versieringen geven?

Dat is dan iemand die er belang bij heeft dat onze expeditie goed verloopt. In ieder geval iemand die blij is met onze inspanningen.
    • Voorzitter van de milieuclub: Red het rif?
    • Iemand van de milieuclub: Afvalvrije oceaan?
    • Arius die inziet dat als het rif op geschoond wordt, de meerminnen en -mannen een prettige woonomgeving hebben. En ook BD ziet komen als ze gaan optreden met een minnen/mannenkoor?
    • Iemand van BP?
    • Koning Arthur, de baas van onze ridder?
    • De opperheks die vindt dat het goed gaat met de vierling?
    • Een delegatie van de boeren omdat ze blij zijn dat we de piraten in toom houden?
    Nog andere ideeen?

Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
    dutchboy, sanne22334, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Eerlijk gezegd dacht ik ook aan Arius. Klinkt misschien raar; maar of hij is echt tot inkeer gekomen :D, of het is een list :mad:(nu doen alsof hij vrienden wil worden en dan later alsnog iets anders in zijn schild voeren).
    En aangezien jij nu ook met zijn naam op de proppen komt.............;)...wie weet....?

Laten we tijdens het openingsfeest allemaal goed onze gasten bekijken en zeker verdachte dingen tijdig melden....(al zou ik nu niet weten wat er verdacht zou kunnen zijn.....8))

Uitgaande van het positieve: het zou inderdaad kunnen dat Arius tot inkeer is gekomen.
    Tenslotte waren er in het begin ook mensen die twijfelden aan de goede bedoelingen van onze Jack Sparrow. En ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat hij 1 van onze trouwste bondgenoten is.....
    Samen met jouw Hoss :inlove:en zijn familie natuurlijk.....;)

dutchboy, sanne22334, Cornelly52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Het zou ook nog van schaapje kunnen komen dat het spullen zijn die zij heeft gevonden op de oceaan.
    Zij stuurt ook flessenpost zo nu en dan en mogelijk heeft hij vergeten zijn naam er bij te geven toen
    zij het meegaf aan een langs varend schip

Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
    dutchboy, -Nigelle-, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Arius was niet zo erg. Bavarius was het probleem.

Arius en ik hebben elkaar heel lief gevonden. Er kwamen echter problemen tussen ons toen ik zijn familie bezocht. Zijn moeder vond het maar niks dat hij iets had met iemand die niet bij de minnen/mannen hoort en niet continu onder water kon leven.

Arius kan niet continu boven water zijn en ik kan niet continu in de diepzee zijn. Blaaswier gaat ook maar zolang mee.
    De zus van Arius heeft ook nog zitten stoken en Bavarius heeft ook geen fijne rol gespeeld. Daardoor zijn er problemen ontstaan tussen Arius en mij. Naadat ik hem verteld had dat we geen stelletje meer konden zijn vanwege de grote verschillen, heeft hij me nog een tijdje gevolgd/lastig gevallen omdat hij het daar niet helemaal mee eens was. Maar na 1 maand of zo is dat opgehouden.

Bavariua is degeen die ons kwaad wilde doen.

Ik zou het helemaal niet erg vinden om Arius weer eens te ontmoeten, zolang Bavarius maar weg blijft.

dutchboy, Carlijn99, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien was Arius en wie weet ook Bavarius blij dat ik die zeemeermin gered heb na die storm en proberen ze (of alleen Arius) wat terug te doen om ons hiermee te bedanken. Naar wat ik via via gehoord heb schijnt Arius nu iets met deze zeemeermin te hebben. Bavarius is daar helemaal niet blij mee, hij had graag wat met haar willen hebben.

Voor mijn feestje denk ik dat ik als Assepoester ga. Na al die dagen hard werken en vooral flink schoonmaken voel ik mij ook zo. :sleepy: Wie weet wat voor verrassing ik op mijn verjaardag/feestje krijg. Misschien wel iets dat ik mij ook een Princess ga voelen. ;) Nu maar weer gauw gaan slapen. Om 9 uur gaat de wekker af en dan de laatste dingetjes nog doen voor de visite komt. Het feestje is geopend vanaf 14.00 uur. Ben benieuwd wie er allemaal gaan komen. Ik kijk er nu al naar uit.:D

dutchboy, sanne22334, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Goedemorgen allemaal,
    Hier schijnt de zon, de zonnepanelen doen hun werk.:inlove:
    Vandaag werken in RL dus ik ben FF weg
    Een fijne dag allemaal,:) tot later

dutchboy, -Nigelle-, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.