Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Leid mij dan maar af, ik wil de gember zo graag:inlove:. Of beter nog laten we een containerschip met blikken geduld aanrukken:p:D.
    Feestjes zijn er nooit teveel:music:,dus laten we die papegaai maar met Jack meesturen 8)

-mikmak-, 123Pien, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

'Goed dan ga ik dadelijk meteen met ridder, fluisteraar en Hoss regelen dat we ergens een goede ringsteek arena maken. Misschien kunnen we ook wel regelen dat iedereen de mogeljkheid krijgt om te oefenen.

Denk nu aan een themafeestje: Middeleeuwen. Zou fijn zijn als er dan in het winkeltje wat kostuums komen zoals een minstreelpak, een jonkvrouw jurk, een narrenpak, kleding voor de gewone middeleeuwse burger,
    Ik regel wel bier en wijn in grote vaten, een schandpaal, En dan moeten er natuurlijk grote stoofschotels komen, een gans uit de oven, een varken uit de oven met een appeltje in zijn bek etc etc.

-mikmak-, 123Pien, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

[​IMG]de vierling op dit moment, waar is mikmak????? ik maak me ook zorgen.. gaat het wel goed met haar? ze heeft zich nog niet gemeld van het weekendje weg..

wie gaat er mee op zoek naar mikmak???

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ga wel mee met zoeken. Het is inderdaad niets voor Mikmak om zo lang weg te blijven.

Fantastisch dat Middeleeuws feest. Dat past heel erg goed bij de Ridder. Ik zat er al aan te denken om dit samen met nog een ander thema (heb al wat in mijn gedachten) met mijn verjaardagsfeestje te doen maar het past veel beter bij de Ridder. Jij hebt het nog veel uitgebreider bedacht dan ik het had gedaan. Ik ga dus nog even verder denken. Er gaan zoveel leuke dingen door mijn koppie maar ja, je moet toch een keuze gaan maken.

5. Daxter1966

Joehoe Mikmak ,waar ben je .
    Zullen we Tinus en Speurneus vragen of ze haar willen zoeken8)

6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Lijkt me een goed plan Daxter. We moeten een beetje op elkaar letten.

Carlijn, ik kom je wel even helpen met de vierling.

7. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ooooo fijn ik weet niet meer hoe ik ze troosten moet:cry:

-mikmak-, Daxter1966, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik zal wat stofnesten meenemen. Kunnen ze lekker vegen.
    Maar misschien missen ze MikMak?

Kan het zijn dat er nieuwe haren doorkomen?

Daxter1966, -mikmak-, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Hoera eindelijk weer een feestje.xD We zijn zo druk bezig de laatste tijd dat we bijna vergeten om feestjes te bouwen. Ik ben wel in voor een gezellige party waar we kennis kunnen maken met onze nieuwe ridder ;). De wolvenfluisteraar heb ik ook nog nooit ontmoet, hij was nog van voor mijn tijd. :music:Wat mij betreft mag Mikmak het aankondigen in het krantje, kan SIntra extra inkopen doen, kunnen Pien en Carlijn versieren, mag het vaatje van Mikmak weer op de tafel enz enz.:inlove:

Daxter1966, -mikmak-, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik ga ook wel helpen zoeken naar Mikmak. Zou ze niet ergens in de grotten zitten. Lekker warm bubbelbadje of een massage voor haar rug?;)
    Ze zou ook bij de oude tempel kunnen zijn. Ik ga wel in de richting van de tempel dan kunnen jullie hier zoeken.

De papegaai heeft eerst een potje ruzie geschopt maar nu heeft hij Jack geaccepteerd en zijn ze dikke vrienden geworden. We hebben afgesproken dat Jack de papegaai bij zich houdt totdat alle geheimen van de kisten opgelost zijn.

Een middeleeuws feestje lijkt me geweldig:DIk ben er zeker bij.

Daxter1966, -mikmak-, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik probeer te regelen dat we woensdag of donderdag kunnen oefenen met het ringsteken. Morgen gaat de ridder voor zichzelf trainen.

Daxter1966, -mikmak-, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

Ik wil wel verkleed gaan als Shakespeare mijn favo dichter. Verder heb ik op de farm genoeg voorraad van varkens en appels
    Donderdag zou leuk zijn dan ben ik vrij ivm Hemelvaartsdag
    En nu is er nog de grote vraag waar blijft Mikmak.

pandarum12, fairie, Carlijn99 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. 123Pien

123Pien Forum freak

Joepie............feestje in aantocht. Ik doe mee....:D
    Carlijn, kun je de vierling vertellen dat ze mee mogen helpen versieren...vinden ze vast leuk.

Zojuist een app-je van Jack gehad. Het gaat uitstekend met de papegaai. Het beest woont zo ongeveer op Jacks schouder en slaapt zelfs bij hem. De papegaai kletst de oren van zijn hoofd, maar tot nu toe is het vooral veel vragen om aandacht en lekkers....(slim beestje xD). Hij zegt nu vooral "Jack..........koekje....." en "lekker borreltje...." :p

Ik zal doorgeven dat er een feestje op komst is. Kan Jack met papegaai komen. Gezellig.....:D

-mikmak-, pandarum12, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

En zo,n piraat past ook wel in zo,n middeleeuws thema

123Pien, pandarum12, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

HOI HOI..ben er weer.... och och mijn arme schatjes toch..:eek:..ik had weer eens teveel hooi op mijn vork..uchhh..bezem
    genomen..:sleepy:..stil maar hoor..het is al goed.....Carlijntje ik kon je niet bereiken want ik heb geen teledinges hé..:oops: sorry
    heerlijk om weer terug te zijn..:inlove:

123Pien, Carlijn99, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ha MikMak fijn dat je er weer bent.

123Pien, pandarum12, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

Fijn Mikmak dat je weer boven water bent, daar worden de kleintjes ook wel blij van.
    Net op tijd om je voor te bereiden op het Middeleeuwse spektakelstuk:music:

123Pien, Carlijn99, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

En daar zijn geen vaatjes maar vaten. En grote pullen. Heeft wel minder alkohol dan ons normale bier. In de middeleeuwen werd er bier gedronken ipv water omdat het gewone water teveel verontreinigd was.

Heb net zitten kijken bij de training van de ridder. Ziet er echt mallotig uit als hij op zijn paard klimt. Al dat ijzer helpt niet. Ik snap dan ook niet waarom je zoveel ijzer om je heen hangt als er geen tegenstander in de buurt is die je kan prikken met zijn zwaard.

Maar goed dat zal een cultuurverschil zijn.

En MikMak, er is gebleken dat de vierling rustig te krijgen is met stofnesten. Ze zijn zo verschrikkeiijk gaan huilen omdat er niets meer te vegen was. Ze verveelden zich. En ja als je met zijn vieren bent dan is het stof natuurlijk heel gauw weggewerkt. Vele bezems maken licht werk.

123Pien, -mikmak-, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

Die ridders waren in de middeleeuwen gewoon op alles voorbereid , je wist uiteindelijk nooit wanneer de vijand in aantocht was. Radar, Google earth , Gps en satelieten waren helaas nog niet uitgevonden. Zelfs de aarde was toen nog zo plat als een pannenkoek volgens de toenmalige geleerden
    Voor de vierling heb ik wel een geniale uitkomst wat als zij de huizen en farms van de expeditieleden stofvrij houden .Omdat we veel tijd op Baha doorbrengen komen we daar zelf niet altijd even goed aan toe en het houd ze bezig he.Bezempje kan wel supervicen

123Pien, -mikmak-, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Haha, laat de 4-ling maar komen poetsen bij ons thuis.:inlove: Stof komt sneller binnen dan dat we het naar buiten kunnen werken.:wuerg: Houden we meer tijd over voor onze farmpjesxDen andere avonturen8)

123Pien, -mikmak-, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.