Kleine hulpjes Verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 31 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb na de 10 stappen klaar te hebben tot de wolkenrij de ene daarna erin gestopt , mar heb de items van de kist niet gekregen. Wat moet ik doen om te alsnog te krijgen? Nu moet ik weer gewassen keweken om het nog eens te proberen.Weet iemand raad? Paulien64.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De kist moet je nog openen.
    Je vindt hem links op je pagina, in je inventaris, onder het blauwe vaasje. Als je daar bovenaan de tab 'consumptiegoederen' aanklikt, staat hij daar klaar om te activeren. Dan krijg je meteen pop-up te zien wat jij uit die kist krijgt.
    Lukt het zo?
     
    Laatste bewerkt: 9 Juni 2017
  3. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb alle kisten, die ik nog had, geopend en nooit de raadselbomen of stallen gevonden. Moet ik naar support schrijven?Ik hoor het graag! Groeten, Paulien64
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je krijgt één item uit iedere kist. In de faq staat op welke items je kans maakt bij het openen, maar je krijgt ze dus niet allemaal.
    Voor iedere kist die je opent heb je opnieuw dezelfde kans. Maar wat je krijgt blijft dus een verrassing tot je een of meer kisten opent.
     
  5. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Oke....ik snap het! Ik dacht dat je ze allemaal kreeg! Ik vond het al erg veel!!! Bedankt voor het snelle antwoord! gr. Paulien.
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Beste mods wat gebeurd er met de gewassen die nog opstaan als event eindigt. Ben je die kwijt of zijn die bij volgend event te oogsten ??? Enig idee heb namelijk met mijn domme verstand het veld nog vol gezet :wuerg:
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ze staan er zeker niet meer als het eventveld een volgende keer wordt gebruikt want dan begint alles opnieuw en waarschijnlijk in alweer een andere opzet voor het veld.
    Aangezien je ze niet meer kan oogsten en ze bij de omwisseling na het event niet in je schuur staan denk ik dat je ze gewoon kwijt bent.

    Zo was het ook met het Malala Schoolproject.
    De vraag staat wel uit in Hamburg dus als daar een antwoord op komt zullen we dat nog proberen te melden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.