@Klaartjuh

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 1 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    @Klaartjuh , kun je asjeblief een mooie wallpaper maken van het huis van de moerasheks?:inlove:
    Zonder al die voortgangsymbolen, maar als het kan wel met de schedel en de raaf op de paal bij het pad? Dan kan @bjorke-annika hopelijk het plaatje ook gebruiken om een Halloweenbanner te maken:p

    [​IMG]
     
    bjorke-annika en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nou maken kan ik het helaas niet, ik heb ook niet iets zonder symbolen. Maar ik zal morgen als ze er weer zijn bij BP vragen of het mogelijk is.
     
    Borkie, bjorke-annika en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    leuk hoor. dit is idd een mooie plaat om te gebruiken voor wie van volle maan houdt
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor de moeite, Klaartjuh:inlove:
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik had het al niet meer verwacht maar nu alsnog 2 wallpapers van het vorige event gekregen én één van het huidige event. Ze staan vanaf hier in het wallpaper draadje: https://board-nl.farmerama.com/threads/farmerama-wallpapers.16626/page-6#post-900362
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Klaartjuh vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.