klaar met events

Discussie in 'Help archief' gestart door venus261256, 20 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

ben klaar met alle events die nu lopen , bij het visevent kan ik doorgaan met inleveren
    en krijg ik er nog wat voor terug.
    bij de grote jacht kan ik dus wel blijven spelen maar krijg er niks meer voor.
    Is hier een uitleg voor waarom bij de ene wel en de andere niet.

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Dat heeft te maken met het beloningssysteem wat voor beide events wordt gebruikt. Bij De Grote Jacht is dit een tabel waarbij een maximum aantal beloningen wordt gemaakt die voor elke stap weer anders zijn. Vanzelfsprekend zit hier een einde aan, een oneindige tabel gaat hem niet worden :). Je hebt dan het event, zoals je zelf ook zegt, klaar.

Bij het vissen heb je zowel een tabel, met een maximum, en willekeurige beloningen. Deze willekeurige beloningen zijn niet afhankelijk van hoeveel spelletjes je hebt gespeeld maar wordt bij elk spelletje opnieuw door kans bepaald. Daarom kunnen deze beloningen oneindig doorgaan.

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dank je wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.