Klaagmuur

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 24 Maart 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Klacht/vraag

    waarom komen er uit de kist vol papegaaien druiven, appels enz. ? Ik weet dat daar voer voor gemaakt kan worden maar de suggestie is dat er papegaaien uit de kist komen. Zeer misleidend:wuerg:
     
    Sintra98 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  2. juke65

    juke65 Forumbeginner

    Het lijkt wel of het allemaal alleen nog ok geld besteden gaat, events doe ik al niet meer aan mee, altijd net te weinig, alleen maar frustraties.
    vaak zijn de events zo onbegrijpelijk, met zoveel handelingen, lol gaat er zo wel af.
     
    wouterwouter en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik klaag dat ik wat te laat door had dat ik het verwijder knopje moest gebruiken hier. Klagen mag, maar houd het bij jezelf en val je medespelers niet aan.
     
  4. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    klaag klaag klaag klaag >:( ik heb geen ruimte meer, ik wil meer velden voor sieritems
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    ook ik klaag al maanden wanneer krijgen wij meer velden voor onze items :cry:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik klaag mee ik heb al zelfs huisdieren eruit moeten halen geen ruimte al mijn kistjes kan echt niets meer kwijt me schuur puilt uit
    :inlove:>:(
     
    .Fisherman. en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    wanneer ga alles eens terug marcheren zoals het hoort, wonderkist veranderd in Ingrid leerling krijg het niet verplaatst haal het eraf en weg is de lading . Dus zorg dat het kan verplaatst worden
     
    BoerAnnelies en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Ik klaag want voor de derde keer op rij is Kop van Jut bij Renzo niet te spelen. Meestal haal ik daar 15 of 20 punten en nu amper 3 of 5.
    Heb ondertussen al zo'n 250 tickets verzameld voor de kermis maar ik kan ze niet gebruiken en op die manier ook niets verdienen uit het prijzenkraam :cry:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    De Kermis, bij de ballonnen is al 23% verstrekken voor er 1 ballon verschijnt
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik kom hier ook maar een klagen dat de BUG bij het fokken niet is gemaakt,
    Ik vind het totaal niet kunnen dat dit al het derde fok event is met de BUG er in en dat dit zo snel mogelijk moet worden gedaan!!! :cry:>:(:mad:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan kom ik ook maar eens klagen.

    De trein blijft zo lang weg. Sta al weken te wachten op de stoptrein van Farmerama. :oops: Ben bijna een lantaarnpaal geworden, alleen het licht ontbreekt. :oops:
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eindelijk ga ik eens klagen!

    Waarom loopt het spel altijd vast als je de open plek met knechten oogst...
    Waarom blijven de draaiende bloemen en de lopende schaapjes zo lang in beeld.
    Het duurt tegenwoordig meer dan 10min met knechten om alle velden te oogsten. Dit komt nog steeds door de overgang..
    En helaas kom ik dan tot mijn eigen conclusie dat de lol van het spel hier behoorlijk aan het weggaan is. Het kost gewoon te veel tijd om het spel snel te kunnen doen en door al het wachten komt er irritatie wat zorgt dat het geen ontspanning meer is.

    En helaas 2 dagen later is het nog erger. Het spel laad slecht, opent maar half, kan niks zaaien, bij de dieren loopt die weer vast, heb een half veld.... al met al weer drama en bijna 20min bezig om te oogsten, terwijl knechten aanstaan.
     
    Laatste bewerkt: 21 Oktober 2021
    .Fisherman., Butsmuts, thuva1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. ghs4

    ghs4 Junior expert

    o_Ogstbonussen op de bon? Hier een uur aan het draaien 250 gewone draaien en ruim 100 party draaien weggewerkt. Ik heb bij de partydraaien 1 maal een 24 uurs bonus in het rad gezien, maar nog steeds geen oogstbonus gehaald. Wel die sieritems maar wat heb je daaraan, schuur staat vol met die dingen. Het ligt volgens mij allemaal aan het echte geld wat je in het spel stopt, op het ogenblik koop ik de maandknechten niet meer en dat merk ik wel aan de oogstbonussen. Het maakt dat het plezier na 11 jaar spelen wel veel minder word.
     
  14. Ik ben bezig 2 stukken kristelwatervallen vrij te spelen 4 zijn er al open. Nu met de eerste van 2 coöperatie bezig. Dus kristelwaterval 1. Heb nu 3/6 gedaan en begin nu aan 4. OMG wat moet ik veel inleveren. 1.250.000 punten dat zijn 1506 reizigerboomzaadjes... heb er nu naar 189. Maar ik heb ook 507 zuurzakken en 648 apensinnasappels... kan ik toch een begin maken. Hebben jullie nog tips?
     
  15. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Sinds vanmorgen werkt de opslag van de consumptiegoederen niet goed meer, steeds komen er deco's tevoorschijn ipv de volgende tab, had gehoopt dat het nu wel weer goed zou werken na de update van de carnavalquest. Maar nee hoor, kan niet eens de kistjes openen want ik vind ze niet of nauwelijks. pff
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  16. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Koop ik wat mysteriekistjes in de hoop een stekelvarken te treffen, wat denken jullie??
    een Gele Melkstal grrrrrr. Die kost me dus 15 TG grrrr.>:(
    Daar heb ik al talloze keren de trein mee gevuld en heb er nog steeds 147 in de schuur!
    Nou ik vind dat zo'n snertstal niet bij koopstallen hoort:cry:
     
    jolanda13, .Fisherman., Butsmuts en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Wij zijn het eens met @Susannamaria. Als je stallen koopt of wint bij een event, zit er bij ons nooit een nieuwe stal in, maar het kost je wel 15 TG. Waarom zitten er in het boeren rad zoveel Ezelstallen soms 3 tegelijk om over de scheerstallen geel en walnoten bomen maar te zwijgen. Doe er ezels of walnoten in, daar heb je meer aan.
     
    .Fisherman., Butsmuts, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik neem mij voor om nooit meer stallen te kopen , maar dan denk ik weer van" ach je weet maar nooit wie weet krijg je een nieuwe stal".
    Nou ik moet niet meer zo denken want dit zijn verkeerde gedachtes.
    Altijd stallen waar de schuur van vol staat.
     
    jolanda13, .Fisherman., Butsmuts en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. 12 uur gewas op de hoofdakker, welgeteld 2 rietjes... teleurgesteld!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  20. ajonker1608

    ajonker1608 Doorzetter

    Het nieuwe jaar slecht begonnen......wat Farmerama betreft

    Ik heb met familie oud en nieuw aan het vieren tot laat (2 tot 3 uur 's nachts, half 4 uiteindelijk op bed). Daarna 1 januari veel slaap ingehaald en 2 januari weer begonnen met Farmerama. Helaas het nieuwjaarscadeau van hun kon je alleen 1 januari ophalen (snif)!
     
    jolanda13 en Cornelly52 vinden dit leuk.