Klaagmuur

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 24 Maart 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Klacht/vraag

waarom komen er uit de kist vol papegaaien druiven, appels enz. ? Ik weet dat daar voer voor gemaakt kan worden maar de suggestie is dat er papegaaien uit de kist komen. Zeer misleidend:wuerg:

Sintra98 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  2. juke65

juke65 Forumbeginner

Het lijkt wel of het allemaal alleen nog ok geld besteden gaat, events doe ik al niet meer aan mee, altijd net te weinig, alleen maar frustraties.
    vaak zijn de events zo onbegrijpelijk, met zoveel handelingen, lol gaat er zo wel af.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

Ik klaag dat ik wat te laat door had dat ik het verwijder knopje moest gebruiken hier. Klagen mag, maar houd het bij jezelf en val je medespelers niet aan.

4. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

klaag klaag klaag klaag >:( ik heb geen ruimte meer, ik wil meer velden voor sieritems

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. mosa8

mosa8 Forumbeginner

ook ik klaag al maanden wanneer krijgen wij meer velden voor onze items :cry:

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. tineke150

tineke150 Halfgod

Ik klaag mee ik heb al zelfs huisdieren eruit moeten halen geen ruimte al mijn kistjes kan echt niets meer kwijt me schuur puilt uit
    :inlove:>:(

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Lieve

Lieve Forum-generaal

wanneer ga alles eens terug marcheren zoals het hoort, wonderkist veranderd in Ingrid leerling krijg het niet verplaatst haal het eraf en weg is de lading . Dus zorg dat het kan verplaatst worden

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Batsheba

Batsheba Doorzetter

Ik klaag want voor de derde keer op rij is Kop van Jut bij Renzo niet te spelen. Meestal haal ik daar 15 of 20 punten en nu amper 3 of 5.
    Heb ondertussen al zo'n 250 tickets verzameld voor de kermis maar ik kan ze niet gebruiken en op die manier ook niets verdienen uit het prijzenkraam :cry:

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Forum-generaal

De Kermis, bij de ballonnen is al 23% verstrekken voor er 1 ballon verschijnt

Sintra98 vindt dit leuk.