Klaagmuur

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 24 Maart 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ik kom heel eventjes een klein beetje klagen (ook nav het juich bericht):

    Ik heb nog ongelooflijk veel sterretjes nodig om leuke sloten te openen. Zoals daar zijn:
    - Mijn 5e ambacht (Alchemist) 150 sterretjes
    - 25% meer ambachtspunten voor alchemist en bloemist (totaal nog 670 sterretjes)
    - Vuurtorengebied 400 sterretjes

    En dan nog heel veel andere dingen zoals menagerie, Fabriek, Toverboom, minder groeitijd, grotere mesthoop etc.
    Dus dat wordt met nu maar 12 sterretjes in voorraad heel erg sparen de komende tijd...:wuerg::cry:
     
    Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik klaag dat de boerderij het niet doet >:(
     
    Sintra98, Maris2020 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik kom eens klagen over de sieritems die niet op de Wolkenrij kunnen, alle sieritems die een upgrade hebben en die bijna geen punten geven en nu die speciale Verkoop bijzondere sieritems kun je na de keren dat je ze geoogst hebt ook daar niet kwijt , zou toch interessanter zijn als we die naderhand ook op de wolkenrij kwijt kunnen. Allemaal schuur vulling en vervelend als je sierveld eens wil wijzige
     
  4. wouterwouter

    wouterwouter Forumleerling

    Ik kom klagen dat het spel het niet goed doet tijdens de test en dat users niet makelijk issue's kunnen melden via een invul formulier in het spel!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Heb net 40 keer met partytickets aan het rad gedraaid. Er kwam maar 4x een kleine oogstbonus +1 tevoorschijn. Ik heb geen van allen gedraaid. De winkans is nu wel heel mager afgesteld terwijl partytickets nu in de winkel te koop zijn. Het zet je wel aan het denken.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    heel langzaam kom ik er achter. het spel is weer bij af. bedoel ermee dat het lijkt op het eerste jaar.
    daar was het feest als je er op kwam je akkers er nog waren en geduld heel veel potje geduld hadden we nodig.
    nu loop ik er weer tegen aan en ben maar weer met potjes geduld koken begonnen.
    maar toch iedereen een goede jaar wisseling blijf gezond en blijf waakzaam.
     
    Butsmuts, Sintra98 en wouterwouter vinden dit leuk.
  7. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Wanneer haalt men nu eindelijk eens die gele stallen uit het rad , dus die waar je met party tickets een draai kan maken ,
     
    lovely en theav71 vinden dit leuk.
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik wil ook eens een keer klagen.
    Voor de zoveelste keer >:( alle kistjes (ruim 2000) met poep geopend. Waarom kun je dat niet onbeperkt opslaan voor als je 't nodig hebt.
    We kunnen tot 9.999 gaan waarom dan geen runes erbij maken in de boom voor de liefhebber, sterretjes in overvloed.
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kom weer eens klagen>:(:mad:, want sinds dat bekend is geworden dat Flash:inlove::inlove: zou stoppen en spelers meldingen maken van dingen die niet werken steeds vaker na melding (bij welke topic dan ook) gewoon door HAPPY spelers (die 'zo genaamd' nergens last van hebben) weg gevaagd.

    Plus dat ik me bij deze hard op af vraag of er überhaupt wat met de meldingen wordt gedaan door BP.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik klaag over spelers die Hofje voor leugenaar uitmaken. -.-
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  11. lieke213

    lieke213 Forumbeginner

    Hoi, ik wil graag klagen....
    Op een bepaald punt in het spel wordt er dus verwacht dat je als speler zomaar weet wat alles is en hoe je ergens komt, zonder enige uitleg. Heel frustrerend... Om dit even als bruggetje te gebruiken, 2 vragen: Waarvoor zijn de producten als suiker, zout en alruin? Ik heb giga veel maar geen idee wat ik ermee moet....? En kun je alleen manegerie etc krijgen door TG uit te geven of met sterretjes te ontgrendelen? De Quests zijn alleen voor uitbreidingen van die dingen toch, of niet?
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik klaag weer dat de boerderij weer niet werkt, wil ik op mijn vrije dag verder komen.. nope, tis echt een ramp:wuerg:
     
    Sintra98, Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik klaag over de stekjes van deze keer wat erg alleen maar rode els ,wollmina suikeresdoorns amandelbomen echt niet normaal appel boom lijsterbes niet leuk en o_Ok op de bamarama idem dito kaki bomen moringas en weet ik het wat allemaal echt erg
    Zo hoge level en allemaal oude troep
    Gr Tineke pfffffffffffffff:cry::cry:
     
    Sintra98 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik klaag dat ik na een uur non-stop draaien aan het rad, nog altijd geen geitje heb.
    Ik gok meer dan 100 partydraaien en meer dan 200 groene draaien verbruikt, het geitje minstens 40 keer langs zien komen, maar niet gekregen.
    Mij maak je al heel lang niet meer wijs, dat de uitkomst niet gemanipuleerd wordt.
    0ok uit stekjes of mysterieuze stallen komt hier nooit een nieuwe.

    Het punt om het bijltje erbij neer te gooien, komt steeds dichterbij.
    Daarbij ben ik heel ontevreden over hoe slecht het spel loopt.

    Edit: nog maar even doorgedraaid en zowaar een geitje. Maar de lol is er voor mij wel af.
     
    Laatste bewerkt: 30 April 2021
    Butsmuts, wima3102, Arvonvan en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje klaagt grote klagen -.-

    Nooit eens "geluk" heeft op de Roze Hof
    Altijd afgescheept wordt met oude zooi
    Zelden de nieuwe dingen op de Roze Hof ziet verschijnen
    Om de oren geslagen wordt met koop koop koop koop
    Het spel nog steeds veel dingen heeft die niet goed lopen of zijn
    Er vanuit BP het lijkt dat men alleen maar vraagt, maar nooit een fatsoenlijk antwoord geeft of wil geven
    Er al in geen jaren enig bericht van een soort van team- leider is gekomen
    Zich afvraagt of er eigenlijk wel nog een Team-Leider is, die zich in zet voor de Hollandse boeren en boerinnen
    Er in de eventkalender altijd dingen in het Engels staan geschreven, Me benne Hollandse
    Nieuwe Questen het onmogelijke vragen om nog enigszins ooit af te krijgen
    Er nu ook in nieuwe questen meteen al het allernieuwste gevraagd wordt
    Er veels te weinig knechtjes te winnen/verdienen zijn


    -.--.-
     
    boemer49, Sintra98, ~...Kelly...~ en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik klaag dat het spel weer niet te spelen is :wuerg:-.- Het kost me een coupon en dan nog duurt het uren voordat je geoogst en gezaaid hebt. Ik heb hier 1 woord voor en die bestaat uit 3 letters...
     
    boemer49 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    jammer: geen middernachtsfruit/ middernachteik ergens te behalen.:sleepy:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Langs deze weg wil ik BP graag complimenteren met het spel , het is weer niet voor uit te branden , draaiende bloemetjes , en dat alles nog steeds na al die maanden , dat men weet/wist dat flash er mee zou gaan stoppen , en dan nog steeds dit soort problemen , het zelfde geld voor de enter knop , nog steeds doet die het niet .
     
    boemer49 en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    klagen is ook wel eens nodig hier ik heb ook net als meerderen, ik heb zeker al bijna 200 draaien [paars ] gedaan en heel weinig voor terug gekregen ,JA ORANJE EN GELE STALLEN >>>>}zelfs weinig s voer ...over knechten maar niet te spreken ,dit is nooit zo erg geweest ... maar het zal wel denk ik dan maar ,iedereen zal er wel last van hebben ....
     
    wima3102 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    en.... we moeten nog altijd naar boven scrollen of zelfs naar een vorige pagina gaan om te kijken wat de aanbieding precies inhoudt.
    waarom worden de vorige aanbiedingen niet weggeveegd?
     
    wouterwouter en .Fisherman. vinden dit leuk.