Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is om moedeloos van te worden. Hoeveel mysterieuze stallen ik ook op de akker zet, er komt zelden tot nooit iets nieuws uit. Weinig zin meer om enthousiast aan events mee te doen zo.
    De kristalwatervallen vol met Wolfraamstallen (30 stallen). Geen enkele neushoorn.
    De Wenen stallen (heb ze niet geteld, gok een stuk of 10). Geen roodborstje.

    Bij de kleine boerderij, nog in een laag level: 2 Wenen stallen, meteen een roodborstje. Ik weet niet meer precies hoeveel Wolfraamstallen, zal 10-15 zijn geweest, meteen 2 neushoorns erbij.

    Het lijkt er toch wel heel erg op, dat als je in een hoog level zit, de kans op iets nieuws flink naar beneden is geschroefd.
    Dit gaat al hele lange tijd zo, kan toch geen toeval meer zijn?

    edit: nu 53 wolfraamstallen uitgepakt: 0 neushoorns!
     
    Laatste bewerkt: 15 Mei 2018
  2. deerman54

    deerman54 Forum freak

    Kom mee klagen met farmermikkie, hier leeft hetzelfde gevoel ook al een tijdje. Hoe lager het level hoe meer kans op iets nieuws blijkbaar.
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik klaag , dat je eigenlijk niet meer kan en mag klagen ...
    Er is een groot probleem met klagen en waarover en hoe dan nog te klagen voor Hofje en allemaal..
    we hebben een hoop dezelfde dingen om over te klagen ...maar dat mag niet meer..

    Mijn grootste klacht is dat Hofje net zo goed als een ieder ander zicht te pletter werkt op de boerderij ..
    maar altijd achter loopt met mooie spullen of hoeveelheden van spullen die er te verkrijgen zijn ..
    Heb ook bijna een half jaar moeten wachten op 1 valk >:(...de ambergom is hier ook nog niet ..
    en altijd maar weer die gele invasie bent Hofje ook klaar mee...:cry:

    Is een keer een beetje geluk zou zeer wenselijk zijn ...na 132 levels vind ik dat het best is mag:(
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn kist met boerenduiten was inderdaad wel heel erg vol: één (1) boerenduit kwam eruit. Whoehoeh.
     
    bepsels, ienemienie, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. lotje1957

    lotje1957 Regelmatige auteur

    ik klaag om dat ik voor het spel betaal maar komt niks binnen lotjelotje1957 waar betaal ik dan voor ???????????????????????
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik klaag dat het zo vreselijk warm is. Schaap begint zo langzamerhand te lijken op het Zombieschaap, pfffff.
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik klaag omdat mijn buufje het veel te warm heeft, zoals heel veel van de medefarmers ik ook dus
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. -farmerbert-

    -farmerbert- Junior expert

    Ik klaag omdat ik door het trage spel 2 keer paasjam heb geactiveerd, omdat na de 1e keer niet meteen de dialoog om te bevestigen.
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik klaag omdat dit even met dat random gedoe voor mij niet haalbaar is. ik krijg steeds geen zaadje van valleiroos de rest kan ik wel 2 voetbalvelden van inzaaien. >:(
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kom ook maar eens keertje klagen.

    Ik kan wel een cactusschimmelboerderij beginnen. :oops: Misschien vinden de kamelen die lekker. Maar ja ik heb een schaapjesfarm en die houden van valleiroosjes. xD
     
    jolanda13, ienemienie, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de faq over de gebakjes is aangepast joepie! :mad:
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Komt helaas te laat voor mij daar ik dit event al afgerond heb
     
  14. -farmerbert-

    -farmerbert- Junior expert

    Ik klaag omdat ik er pas achter ben gekomen dat er een nachtmerrie-ei te verdienen was met het event.:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    ik klaag omdat de events al heel lang, niet meer te doen zijn, als je gewoon 5 dagen in de week werkt.
     
    jolanda13, schaapje52, Sintra98 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Grom brom mopper klaag.

    Ik heb nu twee vliegtuigritjes, drie uforitjes, drie treinritjes, vijf vaartochtjes, negen ponyritjes en NUL helikoptervluchtjes.
    En ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar een helikoptervluchtje ho maar :cry::cry:
     
    Sintra98, jolanda13, wima3102 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dam kom ik ook maar eens klagen. xD

    Mijn schoorsteenveger is wezen douchen en nu kan ik hem niet vinden. :wuerg:xD
     
    ienemienie, Sintra98, jolanda13 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Wij klagen even over het volgende.
    Als er een mysterieuze stallen of bomen verkoop is, kopen we er altijd een paar.
    Want wie niet waagt wie niet wint.
    Maar denk maar niet dat er ooit een nieuwe stal of boom uitkomt.
    Nee, wat krijgen we 3 keer dezelfde bijv. 3 keer een amber XXL.
    Dat stimuleert toch ook niet om dan te kopen van onze dure TG,
    die we amper tot niet binnen krijgen, omdat de film het niet doet.
     
    Laatste bewerkt: 22 December 2018
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. tikivogel

    tikivogel Forumleerling

    Hallo BP,
    Ik kom even klagen over de nieuwsbrief via @mail.
    Ziet er altijd goed uit maar.......
    komt altijd pas als een event al een paar uur bezig is, terwijl de nieuwsbrief bedoeld is om mee te komen doen aan het event.

    Groetjes tikivogel