Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik kom klagen over de duur van de grafkaars cactus. Duurt maar liefst 350 uur. Eerst dacht ik dat het een vergissing was, maar schijnt echt zo te zijn. Vind het buiten alle proporties, begrijp ook niet waarom hier zo van de gebruikelijk tijd wordt afgeweken. Wat ik mij dan wel nog afvraag: telt de tijd door als er geen volle maan is of telt alleen de tijd wanneer het vollemaanveld actief is. Dan duurt het wel even voor je wel 4!! grafkaarsen bij elkaar hebt!:wuerg::cry:
    En ik weet niet eens waar je die grafkaarsen voor nodig hebt! Moet toch wel iets heel bijzonders zijn.
     
    Gert-Jannetje, Sintra98 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. Guppy_56

    Guppy_56 Gelegenheidsauteur

    wat echt balen is, is dat die potbloemen van de wolkenrij nog steeds niet te ruilen zijn...
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kom klagen over de kans op een nieuwe boom uit de stekjes:
    Uit 48 griezelstekjes kwam 1 nieuwe boom :eek:

    Hier gaat de kluis op slot, dit jaar geen stekjes en mysterieuze stallen meer voor mij. Dus eigenlijk helemaal geen euro's meer richting BP. Eerst maar eens kijken hoe het spel zich verder ontwikkelt.
     
    Sintra98, hildemarc, nicolle73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje klaagt ,
    omdat er zoveel dingen zijn waar zij over wil klagen..en je mag maar over 1 onderwerp klagen..
     
    snietje1, Leo.netten, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik klaag hier dat de Toverbomen wel Drop items weergeven maar dat BP besloten heeft ze niet uit te geven
     
    Leo.netten vindt dit leuk.
  6. sjoelbakkie

    sjoelbakkie Gelegenheidsauteur

    Ik klaag omdat ik al meer dan 900 tg gebruikt heb voor een leeuw en slak nix helemaal nix van de trein ook nog helemaal nix baal hier erg van
    Ik raak het plezier hier wel heel ]erg kwijt pfffffffffffffffffffffffffffffff

    Broedplaats geel en oranje en dat in level 119 :oops::cry:
     
  7. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    ben al 1000 tg kwijt,alleen maar bp spekken ,diep triest, ga mij wel afvragen waarom doe ik dit nog langer
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  8. riamarie

    riamarie Gelegenheidsauteur

    vind ik ook , je kan tg blijven kopen en je krijgt er niks voor
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  9. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    het lijkt wel op een uitverkoop bij bp.
    niet normaal meer hoeveel tg je nodig hebt om bij te blijven:wuerg:
     
  10. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    beloning 5 kisten met farm munten uitkomst 5 munten
    beloning 5 kisten met bd beloning 11000 bd
    -.-:cry:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik klaag over de babyboom. Is er eigenlijk wel een babyboom?? Nauwelijks overslag. En toen het niet moest (voor de vliegende geit) toen natuurlijk wel een overslag. Heb de Rambo toen maar verkocht en er een vliegende geit voor terug gekocht. Hield er wel een leuk bedragje aan over. Dat dan weer wel!:)xD
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die komt pas beschikbaar in het volgend event, staat ook boven in de faq.

    Ik klaag dat ik er niks aan vind dat na level 200 je niet meer een level omhoog gaat. Word tijd dat BP levels er bij maakt.
     
    Boeretrien1, snietje1, Leo.netten en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. tesser78

    tesser78 Forumleerling

    ohh ik heb een luxe-klaagxD.
    net al mijn schaapjes en supervoer in de fokstal gezet om een suikerspin schaap te winnen....
    Na 148 foks eindelijk 4 glitterschapen, win ik een gouden schaap!!!
    Ben echt wel blij ofzo, maar toch... voor mn quest moest ik nog de suikerspinschaap.
    En kopen en verkopen kan ook wel, maar ja
     
    Borkie, Sanham, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Geiten, kippen, koeien, ezels… oranje, rood, geel…ze komen hier allemaal uit de mysterieuze stallen gekropen maar een valk…ho maar! Ik zie ze wel vliegen maar landen doen ze bij de boer hiernaast. Die moet al ongelooflijk veel valken hebben! Ruilen voor een kip?
     
    hendrika73 en ienemienie vinden dit leuk.
  15. bepsels

    bepsels Forummeester

    nou ik kom ook maar weer eens klagen: ik moet nog ongeveer 180 GB voordat ik de volgende stap kan gaan doen voor De Kristalwatervallen 2.
     
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    klaag over de bioscoop .Waardeloos al die troep weer op mijn email . Ik begin er niet aan en ga hier ook niet een ander email voor openen>:( Hou het is normaal zoals het was ik tevreden maar ook veel medespelers ;)
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tja, ik moet zeggen dat ik deze nieuwe manier van de bioscoop ook niet kan waarderen...-.-
     
    Oldwief vindt dit leuk.
  18. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    kom even klagen fokdieren slaan niks over:wuerg:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. wouterwouter

    wouterwouter Forumleerling

    Ik wil even klagen over de vele events en nu zelfs twee tegelijk.
    Het is bijna niet meer te doen!
     
    nicky700 en Sintra98 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik dus heel blij mijn Wenenstal neergezet en wat komt er uit? Een oranje vis. En mijn wolfraamstal leverde een miereneter op. Hoera :cry:
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.