Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik klaag dat er veel te veel fokdieren gefokt moeten worden om wat dan ook af te krijgen. word eens tijd dat er een event komt waar je fokdieren als beloning kan krijgen ipv in te leveren. nu ook met de upgrade van de menagerie enz is het eigenlijk nodig om fokdieren in te leveren. gewone dieren is helemaal niet te doen. ik klaag niet snel maar nu vind ik het beklagenswaardig over die fokdieren.:wuerg:

daisy17858, -doppie- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

ik klaag omdat ik van het begin af aan de Mengarie heb, ik lees dat mensen 3 boren hebben... ik heb er nog niet 1....o_O:eek:

daisy17858, moontje68, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Ik klaag om me aan te sluiten bij mijn spelgenootjes en omdat ik geen herten kan kopen op mijn markt = 0 aanbod terwijl anderen over de 100 aanbiedingen hebben staan.

9.9.16 gisteren net over de hertjes geklaagd en wat zie ik vanmorgen??!! o_O 3 hertjes te koop op mijn markt! Rara hoe kan 't? Tis toch wel toevallig hoor!:music:
    Ik denk dat ik maar wat vaker hier ga klagen ;)

Laatste bewerkt: 9 September 2016
  4. deerman54

deerman54 Forum freak

Ik klaag niet maar roep dringend: "HELP"
    Krijgen nu echt wel chronisch plaatstekort op de bahama's met al die nieuwe dieren en bomen.

matthi2806 vindt dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik klaag omdat het roze vogelhuisje niet op mijn farmpje wil komen. Nog wel zo'n gezellig plekje voor hem gereserveerd naast zijn vriendjes Vogelkasteel en Vogelpagode op het warme Schateiland. :(

6. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Ik kom ook eens klagen.... Hebben ze de BD (geld) opeens afgerond achter de komma.. Dus 4,2 mln. :(Dit is wel vervelend want ik wil zien hoeveel er achter de komma staat dit ivm aankopen op de markt:wuerg: Dus gewoon ouderwets 4.255.657,55 BD
    Hoop dat ze dit weer terug draaien:)

annigjen vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik klaag omdat ik supermammoet bomen nog wil hebben.

Laatste bewerkt: 27 September 2016
  8. Lieve

Lieve Halfgod

ik zou ook graag hebben dat ze de BD terug zoals daarvoor weergeven, zo een geschat melding is heel vervelend als je dingen op de markt verkoop kun je het niet volgen

Sintra98, BoerAnnelies en eevee60 vinden dit leuk.
  9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ben er ook niet blij mee. Dan kan ik niet goed zien hoe rijk (of arm) ik ben.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik klaag over mezelf omdat ik weer zo stom ben geweest om achter elkaar aan het rad te draaien in plaats van dat ik gewoon wacht tot het juiste item boven aan het rad staat en dan pas draai. Op deze manier kom ik dus weer aan dubbele items waar ik niks aan heb en die dus in de inventaris blijven staan. Ruilen mag niet van BP en ga ook geen licenties voor tg kopen om er wat bd van BP voor terug te krijgen. De lol van het rad gaat er voor mij in ieder geval wel zo af.

.Fisherman. en eevee60 vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

50 keer aan het partyrad gedraaid, en geen nieuw vogelhuisje. Ik houd er niet van, en stop ermee.

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

ik klaag nooit doe het toch . Onwijs leuk al die dieren op BH maar duurt lang om voer te maken . Daarom word het ook niet eens tijd om op BH ook SV te maken in de molen ?

lovely, Reggaefeeks, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. hendrika73

"Klaag" met je mee. Draai me ook suf maar nog steeds niet het roze vogelhuisje en het vuurtorenhuisje.

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. deerman54

deerman54 Forum freak

klaag omdat alle nieuwe bomen, stallen en werkstallen zo lang duren. Wij krijgen daardoor een groot plaatsgebrek om alles te kunnen bijhouden wat er gevraagd wordt.

bepsels, hendrika73, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. hendrika73

Pfff wat moet de Vogelpagode toch elke keer in mijn rad. >:(
    Ik ben op jacht ga naar het Roze vogelhuisje.

bepsels en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

+75% ep bonus vergeten op te halen :mad:

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik klaag met je mee Deerman, ik heb hetzelfde probleem Het word tijd voor een apart bomenveld,
    om de voer productie bij te kunnen sloffen

18. Sabine

Sabine Gevorderde

Ik klaag omdat Spooknacht is verlengd en de melding hiervan laat was. Ik heb nog extra manden gekocht om het te halen. .k Voel me bedonderd.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  19. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik klaag omdat ik de nieuwe markt helemaal niks vind, wat een drama!!
    Ik hield van de markt, en nu snap ik er geen hout meer van!!!
    Waarom als iets goed werkt weer gaan veranderen, bah, ik haat die nieuwe markt!!

20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik klaag omdat ik nog nooit een kuiken heb gehad, ik heb me van de eerste dag dat het mogelijk was aangemeld maar nog steeds geen 1 kuiken. ben nu halfweg level 97 en zou toch graag eens een kuiken hebben.

bepsels vindt dit leuk.