Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik klaag omdat ik maar geen zwaan te pakken krijg evenals de otter. Lijkt wel of ze bang voor me zijn terwijl ik toch zo aardig ben.8)

Wat wel op de boerderij arriveerde me de M-stallen van het paasevent waren een oranje kippenhok, meerdere egelhokken (had er slecht 6 ) en de hanen leken wel in de uitverkoop. Angora scheerhok Rood was het leukste. Had ik nog neti maar had het ook niet echt nodig omdat ik voldoende oranje heb.

De nieuwe bomen wilden ook maar niet naar mijn boerderij komen. Het leek wel of de bomenplanter eerst keek welke bomen ik ruim voldoende had om die dan te planten. Misschien moet ik de volgende keer deze planter paaien met een glaasje bier of een taartje of zo.

2. bepsels

bepsels Forummeester

ik klaag ook eens even omdat ik met partytickets 2 keer turbomest en 1 keer lavendeljam kreeg. Zucht, daar zou ik liever eens een item voor de wolkenrij draaien!

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. deerman54

deerman54 Forum freak

ik kaag omdat we nu wel iets (leuk) gekregen hebben voor de banaantjes maar wanneer komt er eindelijk eens iets voor de sterretjes.

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben echt kwaad omdat ik alle suzie en supermest heb opgebruikt en de wolkenrij niet gehaald heb. ik zit wel met 18 verkeerde sleutels op overschot. balen, balen, balen. nooit meer zo'n random gedoe voor mij. met de bloemen heb ik ook al geen geluk gehad. voldoende party draaien maar nooit de vrolijke lelie gehaald. balen, balen, balen.

blackscorpion64, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik klaag eigenlijk nooit, maar wil nu wel even komen klagen over de tractor van mijn knechten in de siertuin.Hadden ze een paar weken geleden eindelijk een grotere gekocht.:)Hebben ze hem nu weer ingeruild voor een mini.I :mad:k zoek me wezenloos achter alle sier items:p

blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

ik klaag met je mee, was superblij met de grote combine (oogster en zaaier en dorser) bij mij is die nu ook weer zooooo heeeeel klein dat ik hem bijna niet meer kan vinden. op de tast klikken lukt wel, jammer.

blackscorpion64 en ienemienie vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Super fijn dat de bloemen eindelijk een keer te koop zijn voor TG, alleen dat ze zo duur moeten zijn vind ik >:(

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. haughty9846

haughty9846 Forummeester

koop ze toch niet maar klaag wel dat ik straks met twee grijze wolkenrijen zit

9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik kom ook maar eens klagen.
    Ben bezig met de veredelingen voor de ui.
    Heb ik net de eco liefde na zolang veredelen, klik ik op de verkeerde knop.
    Weg eco liefde. Pffffffff, :wuerg: nu kan ik zeker weer wachten tot volgend jaar.
    Waarom zit er niet een extra vraag, weet je zeker dat je verder wil,
    ingebouwd om dit soort missers te voorkomen>:(

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik klaag omdat we met de aankomende Farmexpress GEEN reuze stallen meer kunnen krijgen.
    Hier had ik mij zo op verheugd, grrrr :mad::mad:

-matthias1952- en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

een perenboom XXL uit het eventstekje. en dit terwijl ik dik halfweg in level 95 zit.
    als dit het klagen niet waard is, wat dan wel?

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Dat is nog nix ik een appelboom en dat in level 105 pfff die had ik nog niet :wuerg:xD

13. klakje

klakje Oudgediende

ik klaag omdat bij random extra fokdier nog nooit een hoge is gekomen, ik bedoel dan een van de twee hoogste en ik speel al jaren.

blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ben boos op mezelf, :mad:dacht dat ik nog gele erwten tekort kwam heb dus nog alle kwartjes volgegooid met erwten en mest gekocht, zodat ze vanavond nog klaar zijn (knechten lopen af). Ga ik net naar de stad blijk ik al ruimschoots genoeg te hebben.:wuerg: dus event afgerond, Nu nog wachten tot de erwten klaar zijn om mijn velden om te bouwen :music:. Zo even nakijken, hopelijk leveren overschot erwten nog wel ep en/of bd op :oops:

15. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Pffff gisteren een paar quests afgerond omdat ik knechtencoupons kon vrijspelen maar ik zie ze niet in mijn inventaris.>:(

16. spelboyke

spelboyke Oudgediende

die coupons staan bij de knechten recht op het pijltje klikken dan kan je zien welke je hebt

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Kennen jullie dat. Op het moment dat je met je muis klikt al weten dat je het verkeerde aanklikt :wuerg:
    Net al mijn supervoer verspeeld :eek:. Volle maan op kleine veldjes staan, knechtcoupon alvast aan om laatste spullen compleet te krijgen om grijze wolkenrij weg te werken. o_Ogsten, zaaien, water en MEST, oeps verkeerde knop supermest. Dat was dus 195 supermest voor de start van het nieuwe event. :cry: En dan zoals het er nu uitziet ook nog ca. 100 gewassen tekort komen als ik straks geoogst heb voor die wolkenrij.

18. heideroosje

heideroosje Gelegenheidsauteur

hahaha leuk die pakhuizen. We gaan voor jullie meer ruimte maken om je dieren in kwijt te kunnen. jajaja 1 pakhuis kan je kopen voor 500 sterretjes en 1 voor 300 tg als je die al koopt (de tg) . Zo dit schiet op zeg je kan er maar 1 kopen dus niet meer ruimte dus. Je zou er oneindig veel moeten kunnen kopen voor 500 sterretjes per keer dan kan je nog sparen ervoor . Jullie geven iets wat jullie niet belooft hebben hier krijg je niet meer ruimte van, van 1 pakhuis.

Zo even me frustratie kwijt en dit is zeker een klacht mvg heidi

Laatste bewerkt: 5 Juli 2016
    daisy17858, bepsels en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. bepsels

bepsels Forummeester

Ik lees net op het forum dat er eind Juli een ruilevent komt, en dan ben ik op vakantie grrrr. Zo jammer om dit midden in de zomervakantieperiode te laten vallen.

daisy17858, blackscorpion64 en astrid1960 vinden dit leuk.
  20. haughty9846

haughty9846 Forummeester

klaag over het nieuwe zaaimenu geef aub het oude terug