Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

die stomme poppetjes van het event hangen in de weg.:mad:

2. katbla

katbla Forum freak

ik ben normaal gesproken niet zo'n klaag type, maar dit moet ik effe kwijt......

vandaag heb ik met een party ticket een broedplaats geel gedraaid.....:cry::sleepy:-.-...klaag, klaag...

die zouden echt uit de prijzenpot weggehaald moeten worden...

Jefke1, Borkie, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. polkey

polkey Oudgediende

Ik zocht waar ik eens mocht klagen, zie ik het bericht van Katbla en laat dat nu net mijn klacht ook zijn.
    Gisteren naar level 93, tot die tijd was Bommel nog royaal op zijn tijd zoals vleermuisgrot rood enz.
    Vandaag echt schrikken, is dit de nieuwe Bommel zoals aangekondigd 'een herziening van de dagelijkse inlogbonus' en/of heerst er nu flinke crisis bij BP dat het rad nu haverbroodjes en kippenstal geel in de aanbieding gooit ?
    Kom op zeg, dat waar ik in ieder geval dagelijks naar uitkijk mag wel wat meer zijn dan dit armoedige cadeau, die bios wil ook al niet.
    Of is dit een opzet om de prijzen alleen via de partyticket aan te bieden, oh nee dat werkt ook niet want dan scoor je een andere variant 'broedplaats geel' xD

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Ik zou in de bioscoop wel eens een andere film willen zien dan 'Helaas'. Spannend, dat wel maar ik ken hem ondertussen helemaal van buiten.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

klaag over mijn buren heb er 5 maar krijg maar van 2 kados ga ze denk ik maar verwijderen en nieuwe zoeken

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik klaag dat 1 gouden schaap op de mart bijna 23 miljoen BD kost.

Daxter1966 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bij mij niets te koop wat goud is

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op mijn markt kan je een roze rodeo bouwen voor 74 miljoen bd pfffff dus het kan nog duurder schaapje. Alle prijzen van de fokdieren zijn ook veel en veel te hoog, is echt niet leuk meer.

Farmer121965 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ik klaag omdat hier op de markt geen wonderkamelen geen agenthond en geen hoge muizen te koop zijn.

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Jammer dat de eventkalender zo laat komt deze maand. BP, het zou fijn zijn als we de eventkalender een dag of 4 voor het eerste event in de volgende maand krijgen, zodat we daar rekening mee kunnen houden (bijv. voor de kastanjebonestaakrij)

11. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik klaag omdat de fokdieren op de markt veel te duur zijn.:(

12. T-Elvira

T-Elvira Forumleerling

Ik klaag omdat, de 2 events niet tegelijk vallen, en hiervoor geen waarschuwing was, en ik dus nu al zat di verloren ben omdat ik dalijk mijn lange Vollemaan gewassen niet meer heb (daar ik ze zojuist geoogst heb).

Zit je dan, helemaal klaar en in de aanslag :(

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik klaag omdat er in kamer nr 13 het sieritem van het schaap is verstopt. Wie stopt nou zo'n mooi schaap in kamer 13. :oops:

daisy17858, Sintra98, OkkieTrooy en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all
    Ik klaag omdat ik al meer dan 50 stallen gekocht heb maar nog helemaal niets gekregen heb :cry:>:( allemaal prutstallen waar ik er al heel veel van heb................. het ergste vindt ik dat je als in level 102 zit en dan kippenhok krijgt . brrrrrrrrrrr

Op al mijn accounts niets

Een teleurgestelde boerin

astrid1960 en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik baal ook had 200 % ep gescoord, moet ik opeens werken morgen van 6 uur af

Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik klaag omdat de zwaan en de otter wegblijven. Vooral de zwaan vind ik vervelend. Heb nl de das wel gekregen maar ik kan daar in de quest nog niet zoveel mee doen omdat ik in de eerste fase zwanen nodig heb. En daarvoor betaal je nog de hoofdprijs. Zwaan kon je ook nog niet met het ruilevent krijgen.

Heb genoeg om te ruilen. Heb namelijk mijn zevende vleermuis rood gekregen :music:.

Kan me nog herinneren hoe blij ik was met de eerste rode vleermuisgrot.

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik klaag omdat ik 3232 jaar oud moet worden, om alleen al de hoogste fokdieren te kunnen halen.

Volgens mijn berekening kom ik op 131.088 supervoer voor 1 topfokdier.
    Momenteel hebben we 24 dieren die gefokt kunnen worden.
    Om alles te kunnen halen heb je dus 24 x 131.088 = 3.146.112 supervoer nodig.
    Dit maal 9 uur is 28.315.008 uur. Dit delen door 24 is 1.179.792 dagen.
    Gedeeld door 365 is 3232 jaar.
    Dit is zonder babyboom en zonder supervoer wat je verdient met opdrachten.
    Ik denk dat ik dit niet ga halen :)

Iemand een betere berekening?

Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
    spookje3, wouterwouter, astrid1960 en 13 anderen vinden dit leuk.
  18. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik klaag omdat ik het pakket met mysterieuze stallen gekocht heb en dan 1 das erbij krijg ...... maar voor de rest echt waardeloos kippenhokken,:cry::cry: ijsvogels kan ik nog mee leven , heel veel bijen en hanen niet normaal meer dit is echt de laatste keer dat ik een pakket gekocht wat een troep .
    gr Tineke
    Kippenhokken en dat in level 103 brrrrrrrrrrr

Laatste bewerkt: 8 Maart 2016
  19. katbla

katbla Forum freak

ik klaag omdat iedereen staat te juichen om zoveelste gedraaide oogstbonus, ep-bonus of leuke bomen en hier staan die prijzen er niet eens tussen... heb net BD gedraaid:cry:.. nu staan er peerXXL en eik XXL tussen de prijzen o_O...die laat ik voor wat ze zijn....

volgende keer beter...-.-

Sintra98, daisy17858 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Mijn bouwknecht werkt niet goed en dan heb ik het niet over mijn koelkast, maar over dat mannetje met zijn drilboor. Die doet er altijd zo irritant lang over om een stal neer te zetten. Hij blijft maar met zijn drilboortje de grond omwoelen tot ik hem wegstuur en een andere werkkracht op laat draven. Ik heb hem al honderden keren van mijn land gejaagd maar dat kereltje blijft maar terugkomen. Zucht.