Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Zoals ik voorheen steeds naast de discoroos belandde, mijn enigste die ik mis, draai ik nu steevast naast de magische vogelverschrikker. Dit is ook de enigste die ik nog hebben moet. Ik heb het gevoel, dat ze steeds met mijn voeten aan het spelen zijn, leuk is wat anders. >:(

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

he bah
    Ik heb horen fluisteren dat de bonuscode HappyHolidays je dit jaar nog een leuk kadootje geeft

3. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Het hangt mijn voeten uit dat telkens je de stad wil verlaten, er een ballon voor de wegwijzer komt hangen. Nog nooit geweten dat het zo frappant gebeurde. Als ik graag wat wil kopen, weet ik best wel waar ik moet wezen.
    o_Ok bij het oogsten vriest het scherm vaak weer vast, en dit bij 13 graden!!

Laatste bewerkt: 27 December 2015
  4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Wij, de dieren van boerin ienemienie, komen klagen omdat we iedere minuut in de stress schieten omdat zij vuurwerkpotten op het land moet zetten om een event te halen:cry:en dat moet dan 100 keer:cry:

Laatste bewerkt: 1 Januari 2016
    Borkie vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik baal dat al een week de bioskoop weer niet werkt

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik klaag dat op markt 37 maar geen Agent 00K9 te koop word aangeboden (of misschien mis ik hem net als er eentje te koop komt) :(

Alextheman95 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik baal behoorlijk met je mee!

Gezien ik geen 2 berichten achter elkaar mag plaatsen bewerk ik deze maar.

Up date 22 januari:
    Ik was helemaal in mijn nopjes omdat ik kuikens had gekregen, helaas zijn er 2 alweer weg en nummer 3 is al sinds ie kuiken bij mij is, niet meer online gekomen :(
    1 van mijn kuikens heeft mij per ongeluk verlaten (netzo als vele andere mentoren voor mij), inmiddels help ik hem goed, maar krijg ik er geen beloningen voor.
    Het is geen klacht, ben even teleurgesteld :(

Laatste bewerkt: 22 Januari 2016
    -mikmak- vindt dit leuk.
  8. Lieve

Lieve Halfgod

mijn mammoet bomen zijn 3 min te laat klaar om nog vishaakjes te geven grrr
    duimen dat het klokje even langer blijft lopen zal niet helpen zekers

9. grazygirl555

grazygirl555 Forumleerling

het spel van mij liep de laatste 5 minuten steeds vast nadat ik steeds een veld geoogst had, hierdoor kon ik dus niet meer mijn molen gebruiken om nog een keer te kunnen hengelen, net of het met opzet was gedaan want had er verder de hele tijd geen last van gehad. grrr

-edwin30- vindt dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nee hoor Grazygirl555, hier loopt ie sinds het visevent al constant vast, niet alleen de laatste 5 minuten. En dat is mijn klacht..

harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nou ik kom eens even lekker klagen.

Lees ik dat het Koraalrif niet meer doorgaat. :cry:Ik baal als een stekker. Komen ze dat vertellen terwijl je een verjaardag viert met kaarsjes uitblazen. Nou lekker hoor.:eek:

Sintra98, Daxter1966, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Klaag ik mee. Dat gevoel had ik dus ook. Moet dat dan echt tijdens een feestje

13. deerman54

deerman54 Forum freak

Mopper gewoon, omdat ik begin te balen van het spel met al die onzinnige veranderingen voor de spelers, niet voor bp.

14. haughty9846

haughty9846 Forummeester

klaag over mijn buren op account haughthy9846 heb er 5 net driemeer uitgenodigd krijg maar van 1 een kado dus de rest ga ik maar weer verwijderen

Lokerengirl vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik vind het erg jammer dat er nu bij het handmatig oogsten van de wolkenrij ook een pop-up komt bij iedere tak i.p.v. 65 keer klikken wordt dat nu 130 keer.

16. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Ik klaag met je mee, dat is echt vervelend en tijd rovend zeker als je geen oogstmachine inzet. Is geen fijne verbetering:wuerg:

schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik klaag helemaal met je eens, dit is geen positieve verandering. Hoop dat ze dit weer weg halen! De staken vond ik al een tijdrovende klus, maar nu helemaal -.-:mad:

BoswachterAtusia en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ik vond dat ook erg irritant, wel blij dat het nu opgelost is :D

19. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Tot nu toe vier kuikens gehad. Nummer 1 bleef in level 2 steken. Kippenhok gestuurd, appelboom gestuurd. Berichtje 'ben je gestopt of heb je hulp nodig?' Geen antwoord. Dan maar wegsturen.
    Nummer 2 bleef steken in level 2. Geen antwoord op mijn welkomberichtje. Kippenhokje gestuurd, koeienstal gestuurd...vragen om mij dienstenpunten te sturen. Geen reactie. Berichtje van mij aan kuiken, 'ik vermoed dat je gestopt bent...' Wegsturen dan maar. Na enkele dagen... 'ik ben niet gestopt, ik had het druk met toetsen...'
    Dat kan een mentor niet weten en een berichtje aan je mentor dat je er over een paar dagen weer bent is niet zo moeilijk of tijdrovend. Jammer.
    Nummer 3 zit in level 6. Elke dag een cadeau van mij maar nog altijd geen bericht, geen mentor cadeau...nog niks van gehoord.
    Zit nog steeds in level 6 en waarschijnlijk ook gestopt. Ik wacht het nog even af.
    Nummer 4 zit in level 2. idem
    Ik heb mijn buik vol van kuikens.

Leo.netten vindt dit leuk.
  20. vinc05

vinc05 Forum freak

Eindelijk een keer de vogelpagode aan het rad bij mij.
    Na een ronde stopt de hele boel ermee bevroren dus en gaat niet meer aan de loop.
    Zo wordt de kans op wel heel erg klein gemaakt.