Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Alweer nieuwe bomen o_O en gaat de sorbus, pijnboom XXL en de baobab er alweer uit >:(! Die bomen wil ik allemaal nog graag op mijn farm hebben. Heb van de sorbus er 2 en van de pijnboom XXL en baobab nog meer 1:cry:

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

alweer niets, ik weet niet of ik nog eens iets koop, zoals coco reeds meerdere keren aangaf, wachten en af en toe TG sparen en dan uitgeven, dat zal ik ook doen vanaf nu

3. BoerAnnelies

Hier ook bagger, 2 x XXL pruimenboom, wat moet een mens daarmee >:( en op baha een achacha, op zich oke, maar niet wat ik hoopte!

4. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Mopperdemopper...veel oud-spelers hebben al op alle akkers de kraaien-ei staan, nu winnen we er weer ééntje en je kan er niks mee
    zonde, waarom niet in de nieuwe griezelweide ?
    je kan hem dan enkel maar gebruiken met vollemaan, maar da's nog altijd beter dan in de schuur staan

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Misschien als ooit het koraaleiland er komt.. Dus ik klaag mee

6. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik klaag omdat de TG-pakketten niet voor alle werkende mensen te koop waren. Heel veel mensen werken toevallig van 14u tot 22u.
    Ik heb hier meermaals gevraagd om zulke events om 10u te starten ipv 14u, dan hebben meer boertjes de kans om ze aan te schaffen!!
    Er zijn nu 2 leuke aanbiedingen en moet meer betalen omdat ik werk!!!
    Ik krijg steeds meer het gevoel dat BP de visie volgt van wat iemand hier ooit op het forum postte: als je alle events wil halen moet je maar stoppen met werken of je ziek melden.

ikky999 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

op het volle maan veld 1 dropitem per uur vind ik erg karig

ikky999 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. graafje95

graafje95 Forumleerling

Ik krijg de spinnenzijde zo langzaam.Moet er nog 30 om het event te halen.
    Hebben jullie er genoeg?

9. katbla

katbla Forum freak

ik klaag omdat ik vandaag met een party ticket een melkstal heb gedraaid .....:(:sleepy:

daisy17858 vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

Wat word er weinig overgeslagen met de BBD :(

11. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Idd heel erg weinig...:cry:

12. lovely

lovely Forummeester

Slechtste BBD ooit:(

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

o_Ok hier een slechte BBD - ik vraag me af - hoe lang zullen mensen daar nog pakketten sv voor kopen??

katbla en sinkieboy vinden dit leuk.
  14. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik klaag ook over bbd.
    er mag best vaker overgeslagen mogen
    dit is echt niet bij te houden met fokken. vooral omdat er steeds nieuwe dieren bij komen. nu weer de hond.
    dit is een eindeloze put om sv en dieren in te gooien

katbla en stien56 vinden dit leuk.
  15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier ook geen goede fok.. Misschien hopen ze dat er meer verkocht wordt. Je hebt wel meer SV nodig...

16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kom ook maar eens klagen.

Met het draaien van de party tickets voor een bloem of vogelverschrikker, draai ik steeds de rode vleermuis. Bezit er nu al 6. Ik ben gek op verblijven en zeker de rode, maar 6 vleermuis rood is wel erg veel. Dus stop ik 4 rode vleermuis in het vaste ruildraadje in de hoop dat er iemand hapt. Lekker weekend weggeweest en benieuwd of er iemand geruild heeft voor een sieritem. Nu helemaal niemand :oops:. Moet ik weer blijven bukken bij de boerderij als die vleermuis weer laag overvliegt in de schemer. -.- xD

Gozertje, daisy17858, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik vond de BBD ook bedroevend dit keer :(
    De panda's gaan sws al tergend langzaam, maar dit keer was het echt alleen maar het 1ste fokdier, uit 4 1ste fokdieren het 2e fokdier etc. Echt ellendig. Ben al maanden bezig om een roze panda stal te krijgen, op dit tempo word het wel volgend jaar -.-

En om bij Schaapje aan te sluiten, die party draaien word je idd ook niet vrolijk van. Rode vleermuizen en turbomest of hoe dat spul allemaal heet. Dat is wat ik krijg, niet eens een leuk fokdier of es 10 SV, laat staan de vogelverschrikkers waar ik er nog steeds 2 van moet.

18. BoerAnnelies

Helemaal mee eens. De zingende tulp die ik nog mis komt misschien 1 keer per 3 maanden voorbij. En dan komt ie voorbij en dan draai ik 4 turbo mest, sorry hoor, maar dat is toch geen prijs voor een party draai >:(

daisy17858, stien56 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik klaag ook mee voor die vervelende sokken in het rad bij de partydraaien .

Vanndaag weer 10 x gedraaid sokken en vleermuizen rood maar niet wat ik wil hebben ggr
    Heeft me al veel draaien gekost maar helaas :wuerg::cry:>:(

Ik klaag ook over de kuikens doen echt nix de laatste tijd kunnen jullie nix aan doen

Maar ik gooi 1 kuiken eruit en dezelfde weer terug pfffffffffffffff balen

Laatste bewerkt: 18 November 2015
    Gozertje vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

Ik klaag omdat de bloemen nu echt uit het rad zijn en ik mijn missende bloem nog steeds niet heb gedraaid :cry:>:(

Gozertje, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.