Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik klaag met je mee.
    het problem is ook, dat hij een filmpje waar je niets voor hebt gekregen net als filmpje rekent en hij daardoor na dat filmpje opnieuw denkt, dat het volgende filmpje, dat moet woren gezien, dat galaxy filmpje is

2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou moe, ik klaag niet vaak maar nu toch wel even.
    Heb ik net in de coöp het thee event uitgespeeld en het recept groene mateo gekregen.:D denk je dus niet.
    Kan ik dit recept pas in level 5 van de spa gebruiken. :cry:
    Ik zit pas in level 3 op ongeveer de helft.>:(

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik klaag omdat ik 120 partydraaieen heb gekocht en wat denk je. De nieuwste item niet. Wel veel susi-turbomest die ik nooit gebruik. Moeten ze eruit halen. Vind dat geen prijs voor partydraaien en ook de oranje en gele stallen niet waar je er al tig van in de schuur heb

Farmer121965 vindt dit leuk.
  4. Jimmy

Jimmy Forumbeginner

Ik klaag dat ik al me oude forumposts nergens meer kan vinden en dat ik gedaald ben in rang doordat al die berichten zijn verdwenen.

(Ps, mijn favo topic is dit haha)

daisy17858 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik klaag dat ruim 104,3 miljoen punten moet halen maar er geen nieuwe items meer voor krijg:cry:

Laatste bewerkt: 26 Augustus 2015
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik klaag omdat ik maar geen antwoord krijg op mijn vraag op het forum.....kost me wel 600.000 bd

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Leo.netten

Leo.netten Teller

ik klaag dat ik niets te klagen heb

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Staat er eindelijk een bloem bovenin bij de party draai die ik nodig heb, stopt ie er 1 naast >:(! Wel 10SV, maar ik wil zo graag die bloemen!!!

_Jeanie_, robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik word die broeikas echt een beetje beu hoor!! Ik weet niet hoeveel duizenden planten/bloemen heb ik er al ingemikt maar een veredeling? Nope, ho maar, of ik krijg een handjevol gewassen terug of wat EP en de ergste veredeling: Onkruid blijft langer weg :S :S :S
    Die heb ik nu 2 x gescoord maar voor de rest, niks, nada noppes :cry:

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb bij de zwaardlelies nu alle veredelingen, behalve degene die ik graag wil, de supermestliefde. En je wilt niet weten hoe lang ik al bezig ben.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

Ik word een echte klager: alweer de bloem als hoofdprijs, maar wat krijg ik: een scheerstal. Vind ik echt niet de moeite waard van die party tickets waar ik zo zuinig op ben -.-

12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik klaag omdat ik het pakket van 30 BaHa stekjes heb gekocht omdat ik toch wel erg graag een nectarine boom wil hebben. Die heb ik dus niet gekregen.
    Ondanks de garantie voor de nieuwe boom.Wel een zogenaamde nieuwe boom de XXL Johannes broodboom. Leuk voor de EP maar eigenlijk heb ik er niet zoveel aan omdat ik er voldoende gewone bomen heb. Voor mij is een XXL niet echt een nieuwe boom, maar alleen een upgrade.
    Een 2de Baoba boom is ook welkom maar weegt niet op tegen de teleurstelling van geen nectarine boom.

Gelukkig heb ik op farmerama wel een wilg (zelfs 2) gekregen. Maar ja, kan die alleen voor de verkoop gebruiken omdat de quest eerst vraagt om de nectarine voordat er gevraagd wordt om een wilg.

Dan zou ik veel BD moeten uitgeven aan BD om de nectarines te kopen terwijl ik nu veel TG heb uitgegeven.

Sintra98 vindt dit leuk.
  13. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik klaag even mee. niks geen nieuwe boom er bij. en weer een quest van al die nieuwe bomen en staan nu zoveel questen open dat ik die niet kan afmaken. voor mij was dit dan ook de allerlaatste keer dat ik geld uit geef voor stekjes. ik heb het helemaal gehad.

14. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Heb al meer dan 60 stekjes geoogst, maar nog geen van de 2 nieuwe bomen er bij.... Blijkbaar moet je voor het pakket gaan! Wel weet ik hoeveel van de bomen die er voor het laatst bij zitten.... Kans op de nieuwe bomen is blijkbaar nihil!

Sintra98 vindt dit leuk.
  15. cvdb

cvdb Junior expert

Zoveel stekjes heb ik niet geoogst, maar niets, noppes. o_Ok geen boom van de vorige keer ... pfff op baha paranoot, waarin ik verzuip en op de gewone maar weer eens een beuk ... ik kan volgens mij inmiddels de WW helemaal volzetten met beuken. Bij mij blijven ook al die questen staan .... 10 jaren plan. Als we ze kunnen ruilen moet je de hoofdprijs neerleggen; het liefst een roze werkstal van het laatste fokdier .....

o_Ok de laatste stekjes hebben niets opgeleverd. Blijkbaar moet je veel geld uitgeven aan een pakket om überhaupt een (nieuwe) boom te bemachtigen. En ja, er zijn er die zeggen: "je hebt de kans op ..." Ik krijg een beetje het gevoel dat de kans op de loterij winnen groter is ....
    Het zelfde geldt voor de stallen. Ik heb al ik weet niet hoeveel mysterieuze stallen geoogst; nog geen vogelbek te zien, laat staan een schildpad.

Zonde van alle tg. Ik geef het er ook niet meer aan uit. :(

Laatste bewerkt: 1 September 2015
  16. BoerAnnelies

Hier word ook weer geklaagd: dankzij alle mooie stallen die we konden winnen kreeg ik weer geen schildpad... Hoe land zit dat dier er nu al in en waarom komt ie niet bij mij???
    Daarnaast klaag ik omdat die bios het weer eens niet doet en dan bedoel ik ook gewoon helemaal NIET. Geen eens een filmpje die geen punten geeft, maar gewoon een ZWART beeld waar niks mee gebeurt >:(

daisy17858 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

er is alweer een uitverkoop maar alweer niet voor ambachten, dus ook niet voor recepten ik heb het WAC recept maar hoe kunnen beginnende spelers die bekomen? echt geld !!!!

Sintra98 vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De uitverkoop is ook altijd met recepten. Als je het goede level hebt in de jammakerij, kan jij morgen (uitverkoop is dagje later, startdatum is uitgesteld) je WAC recept kopen voor de helft van de TG.

Zelf heb ik nog 8 TG nodig voor een uilenboompje. Dat zou net gaan op vrijdagmorgen, maar de bios wil niet meewerken.

daisy17858 vindt dit leuk.
  19. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Het rad wordt niet eerlijk gespeeld, foei BP!! >:( Van de bloemen moet ik enkel nog de discoroos. Je hebt één op twaalf om die te halen. Hoe vaak die al is geweest... o_O Als ze het eerlijk spelen, had ik er minstens vijf moeten hebben. :(

20. BoerAnnelies

Zo denk ik er ook over. Moet nog steeds 2 bloemen, maar ze komen eigenlijk nooit als hoofdprijs bovenaan te staan!

Sintra98 vindt dit leuk.