Klaagmuur 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 17 Juli 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik klaag omdat ik weer eens een stunt heb uitgehaald. Geen FAQ lezen maar aannemen dat je het wel zonder kan. Kreeg wel erg weinig lokveren. Dus maar wat stallen vervangen door lang gewas. Toen ik bij een heel veld suikerbieten geen enkele lokveer kreeg, ben ik de FAQ maar eens gaan lezen.
    En heb als de wiedeweerga stallen neergezet.
    Jammer van al die WACs en CATs

AAARRRGGGG

bepsels, schaapje52, ienemienie en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik klaag dat ik nog steeds 1 sieritem van de bonenstaak niet heb. ik hoop echt dat ik die nog krijg anders heb ik niks aan de staak

dutchboy, moontje68 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Zal ik dan maar meeklagen. Ik moet alle 3 de sieritems nog voor de bonenstaak van het vissen.

Sintra98, dutchboy, nicolle73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. jaelstippe

jaelstippe Forumleerling

hallo
    ik klaag niet vaak maar nu wel met visje tik heb heel wat goude vissen gevangen en rendum vind ik niet leuk heb 3 maal hetzelfde item gehad en van alles wel 3 of 4 x zelfde maar wat ik odig had nog 2 items niet gekregen het is net als het rad ..vind vond dit niet echt een event meer een gokje wagen want of je nu op de ringen uitkwam je kreeg toch niet de goude vis zelfs de vis die niets waard is heeft iemand anders dat ook zo ervaren ?
    hoop dat we de items kunnen ruilen ben daar ook benieuwd naar weet iemand dat ?
    gr en een fijne zonige dag

dutchboy en bepsels vinden dit leuk.
  5. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

dutchboy vindt dit leuk.
  6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Die enquête is ook door een speler geopend dus ik zou zeggen maak er hier ook een aan. Ik klaag omdat mijn dochter net van de trap viel, gelukkig niks gebroken maar ze maakte een flinke smak.

dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik klaag voor mijn dochter die `moet` nog 12 dagen, voor ze is uitgerekend, en dat met deze warmte!
    Gelukkig is het nu aardig afgekoeld, maar als je wat doet is het nog benauwend.
    En als het dus goed is, misschien eerder maar kan ook later natuurlijk, komt onze 2e kleindochter, weer zo`n pracht cadeau.
    Dus ik klaag alleen maar voor mijn dochter en dat het zo warm is/was, want zelf vind ik het reuze spannend worden, weer!

8. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

Het is te veel een kwestie van geluk.
    Hoe veel je ook vist, je kunt gewoon PECH hebben en niet alle items krijgen van de wolkenrij.
    Dat vind ik geen pech maar gewoon waardeloos.
    Zelf had ik mazzel, hoop mijn vriendin te kunnen helpen bij het ruilevent.

bepsels, nicolle73 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. bepsels

bepsels Forummeester

Dat wordt waarschijnlijk weer een wolkenrij waar je niets mee kunt. Na afloop van het event had ik ook maar 1 sieritem. Je kunt er straks naar kijken als je er langs klikt. Jammer toch?

dutchboy vindt dit leuk.
  10. knuffeltje...

knuffeltje... Forumbeginner

Ik klaag omdat ik net in de boom een paar wolkenrijen heb geactiveerd en geen items 2 x 1 kan bekomen. Dit is totaal van de pot gerukt, ongehoord. Wat moet ik nu...

dutchboy vindt dit leuk.
  11. yvonnetje

yvonnetje Forumleerling

idd die wolkenrij weer half gevuld / grijs gekleurd en bij ruilevent niemand die deze items wil ruilen zelfs niet voor zeldzame boom of stal....

dutchboy vindt dit leuk.
  12. salvatore1958

salvatore1958 Forumleerling

hoi ik klaag omdat de bioscoop al zeker 2 maanden bijna geen punten meer geeft ik kijk alle filmpjes maar helaas geen punten
    hoe kan dat en volgens mij klagen daar niet veel mensen over hoe kan dat?

dutchboy vindt dit leuk.
  13. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Klacht 1: het klaagdraadje wordt te vaak en te snel gesloten
    Klacht 2: hele dag bioscoop zitten klikken, kom nog 17 punten tekort voor een stal. Niks, noppes, nada.
    Klacht 2: over mezelf: ondanks goeie voornemen toch TG gekocht voor dit stallenevent. Dombo ikke! Maar ja, bijna lvl 96 en dan krijg ik weer 1 hele TG terug. Ik kijk er nu al naar uit, zo'n gulle gift.
    Klacht 3: als ik TG koop dan ben ik eigenlijk al pissig (ja, op mezelf). Maar van dat schermpje 'je hebt xxx TG gekregen' ga ik ronduit over de rooie. Die krijg ik niet, die heb ik betaald. Maak er dan 'ontvangen' van. Of kent BP het verschil niet?
    Klacht 4: dit is een spel!!!!!!!!!!!!!!! kun je punten halen, events spelen, beloningen winnen. BP, da's echt iets anders dan overal maar geld voor vragen. Misschien gaan de zaken niet zo lekker?

Zo m'n hart gelucht, nu afwachten wat er uit de stallen komt. Ik wens iedereen veel nieuwe stallen :)

Sintra98, dutchboy en leni1955 vinden dit leuk.
  14. cvdb

cvdb Junior expert

Pfff... werkelijk niet te geloven: geef je tg uit voor mysterieuze stallen plus nog eens zoveel stallen uit de questen, wat krijg je een gele broedstal ... geen vogelbek of schildpad te bekennen; heb de vorige keer dus ook al - voor mijn doen - veel tg uitgegeven... Die ijsvogel reken ik al helemaal niet meer op; ik ben geen level 20 meer; dan was ik misschien blij met mijn gele broedstal maar dit is enkel frusterend >:(
    en een fijne oranje kippenhok ...

en dan ook nog eens niet goed gelezen; blijkt dat het hongarije event maar 2 dagen duurt, waarvan ik er maar 1 heb mogen meemaken vanwege werk ..zo haal je toch nooit wat.

En opnieuw bevers en mollen uit de stallen van het event... pffff
    Alle mysterieuze stallen waren kippen (geel), dat is toch niet normaal; daar betaal je dan 15 tg voor!!

Laatste bewerkt: 29 Juli 2015
  15. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik klaag ook even mee omdat de filmpjes die ik bekijk geen punten geven. dus kan dat ding ook wel weg. en uit de stallen? allemaal bevers op een na een konijnenhok geel bravo gelijk maar weer in de opslag

dutchboy vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik klaag omdat de bios het de laatste tijd behoorlijk belabberd doet. o_Ok klaag ik omdat ik nog steeds geen schildpad heb gekregen :( en die stomme bloemen maar niet als hoofdprijs in de molen worden gezet.
    Mis er nog steeds 2 en die andere 3 heb ik 3 keer.... Waarom mogen deze niet geruild worden :)

dutchboy vindt dit leuk.
  17. MSMathieuS

MSMathieuS Actieve auteur

Ik klaag omdat het spel maar niet wil laden
    (trage verbinding)>:(:cry:xD-.-

dutchboy vindt dit leuk.
  18. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

>:(:cry::mad: Ik klaag!!! Ben het zo zat met dat galaxy biosspotje. Kunnen jullie niet gewoon de instructie geven zodat we met zijn allen weten hoe we daarvoor puntjes kunnen vrijspelen. :wuerg: Word er ......ziek van!

BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  19. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Die bloemen krijg ik steeds in de molen xD maar die nieuwe items:wuerg: ho maar nog niet 1 kunnen draaien superslecht die party draaien krijg steeds die stomme sokken dat vindt ik erg

20. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik klaag even over de filmpjes waar je niks voor krijgt