Kiwivoer

Discussie in 'Help archief' gestart door connie1959, 1 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. connie1959

connie1959 Gelegenheidsauteur

hallo ik heb ook een vraagje..
    ik wil graag kiwievoer gaan maken, maar hoe kom ik aan lauweren gewassen?

2. annwei

annwei Veteraan

Daarvoor moet je eerst in level 95 zitten, daarvoor kun je dacht ik alleen kiwivoer op de markt kopen.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

klopt, het is een ergernis, die veel spelers hebben, want het duurt jaren voordat je in level 95 zit en daardoor duurt het lang voordat je dat voer zelf kan gaan maken en daardoor is het ook nog eens heel duur, als je het op de markt wilt kopen

4. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

het is nog een geluk dat je het voer kan kopen ;)
    maar er zijn aardig wat manieren om veel te verdienen
    zoals de mestprijs tijdens een event met eventsgewas

-freedom5555- en mamiagk vinden dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het kan zijn dat er nog lauweren in je schuur ligt dit is overgebleven van een event. Hiervan kun je wel voer draaien.

6. deerman54

deerman54 Forum freak

Niet alles moet bij lage levels in je schoot geworpen worden. Het probleem is dat iedereen alles direct wil hebben, het kan niet snel genoeg gaan. Als ik een zaak geleerd heb in dit spel is het "geduld" hebben om iets te bekomen.
    Dus niet zeuren, geduld oefenen en verder boeren, dan heb je tenminste nog een uitdaging.

micchel, blackscorpion64, owl. en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Mooi gezegd deerman

blackscorpion64, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.