kiwivoer level 2?

Discussie in 'Help archief' gestart door AN_dv, 23 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

• Kiwivoer
      • Kiwivoer kan worden gemaakt in de molen vanaf level 2
      • Kan worden gekocht / verkocht op de markt vanaf level 3
      • Het vereist:
        • 8 x Rozemarijn
        • 4 x Lauweren
        • 2 x Kiwi
        • Molentijd: 00:18:00
      • Voorraadschuur waarde voor kiwivoer: 544 BD
    • Is dit een fout?
    • ik ben level 91 en Lauweren zijn bij mij nog niet beschikbaar om te zaaien, ik heb ze wel in mijn schuur staan ws uit een eerder event.
    • bij welk level komen ze in het spel?
    • en kiwi is toch een bahama boom kan je daar met level 2 al heen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit hebben ze bij het wolvenvoer ook gedaan. Door te zeggen dat dit voer vanaf level 2 gemaakt kan worden, kun je het vanaf dat level op de markt kopen. Anders moet je echt tot die hoge levels wachten voor je eraan kunt komen. Zelf maken zal inderdaad nog heel lang niet gaan.

3. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Coco,
    Als je nog niet in level95 bent dan kun je volgens mij ook niet de stal krijgen bij de Misterieuze stallenbouwer?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat heb ik nergens gezien. Volgens mij kan iedereen die krijgen, net als de wolf. Vanaf level 2

5. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Bedankt voor je antwoord Coco.

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

dus als ik het goed begrijp.....kun je lauweren ook pas vanaf level 95 planten? dat duurt nog vijf levels dan voordat ik daar ben jammer....nou ja wel al voer bij de quest gekregen dat scheelt weer :p

ps: net dus wel de kiwivogel stal uit de mysterieuze stallen gekregen.T kan dus wel.

Laatste bewerkt: 23 Januari 2015
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  7. tollertaygo

tollertaygo Forumleerling

Het staat bij mij wel in de molen. Ik heb er ruim 5800 op voorraad. Dit is over van een event. Het lijkt er dus op dat je het terugkrijgt, ondanks dat je het benodigde level nog niet hebt. Zaaien zal dan pas vanaf level 95 kunnen. Dan ben ik ook wel een jaar verder

8. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

ben level 91 heb ook een kiwivogel gekregen, gelukig nog wat lauwren in mijn voorraad kan dus voer maken het zal nl de eerste tijd wel niet te betalen zijn omdat er veel zijn die hem kunnen winnen maar nog lang geen voer kunnen maken die 120 stuks die je mogelijk ontvangen hebt zijn zo op.
    s6 iedereen

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vanaf level 2 kun je de kiwi-vogel uit de mysterieuze stallen krijgen, zal je het voer terug kunnen vinden in je molen. En ook het dier en het voer op de markt terug vinden.

Wie nog geen level 95 is maar nog wel de lauweren over had van het event waarmee dit gewas in het spel is gekomen kan ook het voer in eigen molen maken. Heb je het gewas niet (meer) dan zal je tot level 95 afhankelijk zijn van de markt of supervoer.

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

ok das duidelijk dank je

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.