kistjes

Discussie in 'Help archief' gestart door yloon, 18 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yloon

    yloon Forumleerling

    een vraag is er een mogelijkheid om de kistjes zoals brood,krakeling enz. vast te zetten want al ik die wil legen springt het steeds weer naar het begin erg lastig.om de hele rij kistjes leeg te halen typ ik al kist in dat gaat prima
     
  2. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    ik typ gewoon kist in en dan blijft het staan werkt prima dan hoor
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  3. yloon

    yloon Forumleerling

    ja dat doe ik ook maar als ik de kistjes geleegd heb ,ga ik altijd kijken of er nog andere kistjes staan b.v broodjes krakelingen als ik die dan aan tik springt alles weer naar voren en moet ik het weer van vooraf aan doen
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    broodjes en krakelingen zijn toch geen kistjes?
    Broodjes zou ik nog kunnen begrijpen, dat je die gebruikt en de 200 ep pakt.
    Maar krakelingen? Dat is een ambachtsproduct dat in een zilveren slotje gaat en gedurende 6 uur extra kans geeft op zout bij het oogsten.
     
  5. yloon

    yloon Forumleerling

    en als ik dan een broodje pak vliegt het weer naar de eerste mijn vraag was hoe ik dit kan oplossen
     
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Daar is geen oplossing voor op dit moment. Je kunt er ook voor kiezen om het product dat je zoekt in te typen in de zoekbalk rechtsbovenin, of ambachtsproducten te eten vanaf het ambachtsslot zelf.
    Kistjes kun je eventueel ook anders sorteren, ik wil het nog wel eens op aantal doen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.