kisten met dieren etc

Discussie in 'Help archief' gestart door anneke071997, 24 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Ik kan mijn kisten met dieren, voer etc nergens vinden.
    En ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel, maar het gaat om die kisten die je vandaag met de claim ook kreeg.
    Zoek mij een breuk, maar boven water komen ho maar:wuerg:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die vind je in je inventaris bij het vaasje en dan onder het tabje consumptiegoederen.

3. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Dat word nog een leuke verassing! Ik heb het ook een tijdje niet geweten,en toen ik ging kijken had ik 100en kistjes om te openen. Veel plezier!

-Coco1968-, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik wel maar denk steeds: dat doe ik wel als ik tijd heb. Inmiddels staat er zoveel en nog steeds niets geopend. Denk er ook niet de hele tijd aan. Dat zal nu wel genoeg tijd gaan kosten maar wie weet zitten er wel leuke dingen bij.

Kan zijn dat de Topicstarter inderdaad ook heel wat in de voorraad heeft staan en misschien haalt ze daar ook nog heel wat leuke dingen uit. Dat zal nog een hele verrassing zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.