Kist met vrolijke dieren

Discussie in 'Help archief' gestart door peterlia, 11 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peterlia

peterlia Forumleerling

Bij de bonenstaak krijg ik te zien dat ik een kist met vrolijke dieren krijg maar ik kan hem niet terug vinden. Weet ook niet wat voor dieren erin zitten. Kan iemand mij dat vertellen.
    Alvast bedankt

2. voesje

voesje Oudgediende

In de kist links van je scherm bij consumptiegoederen kan je de kist open klikken en er kan van alles inzitten geloof ik

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan hem inderdaad bij je kistje terugvinden. Ik heb hier ook de faq voor je waarin staat welke dieren erin kunnen zitten.
    Veel plezier ermee.:)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/hondenpret-event-2016.23391/#post-386671

4. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

Dan heb ik ook nog een vraag. Ik heb net de kist geopend maar nu weet ik nog niet welke dieren erin zaten. Niet zo heel erg en voor mij ook niet te traceren aangezien ik van ieder dier zelf een stal heb staan. Volgens mij had ik wel 13 kisten, maar na 1x gebruiken is de hele kist weg.... volgens mij klopt dat niet of heb ik nu 13x 2 dieren ergens van gekregen?

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

je krijgt dan inderdaad 13 x 2 dieren... Normaal gesproken komen die in de gebruikelijke popup te staan.
    Krijg je wel het soort gereedschap te zien als je een gereedschapskist opent vanuit je inventaris?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.