Kippen verdwenen

Discussie in 'Help archief' gestart door MevrouwPeer, 19 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwPeer

MevrouwPeer Forumleerling

Ik heb een probleem, namelijk dat mijn kippen uit mijn schuur verdwijnen. Laatst had ik 65 kippen en toen waren er ineens nog maar 23 van in mijn schuur. o_Ok al oogst ik kippen, ze verdwijnen gewoon uit mijn schuur. Hoe kan dit? En hebben meerdere dit probleem?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Heb je toevallig ook een werkplaats van de kippen (broedplaats) staan? Die 'eet' namelijk naast voer ook kippen dus misschien dat je kippen daar heen zijn gegaan?

Als dat niet zo is kun je beter een ticket naar support sturen om na te laten kijken waar je kippen heen zijn gegaan.

3. MevrouwPeer

Dan zal het daar aan liggen, want heb namelijk 6 broedplaatsen

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Mevrouwpeer, ik weet niet of je nieuw bent op de boerderij maar mag ik je ongevraagd advies geven?

Ik zou eens op je markt kijken of kippen niet veel duurder zijn dan de eieren. Veel mensen hebben eierbomen en sindsdien zijn de eieren spotgoedkoop. Ik heb even gekeken en op mijn markt zijn de kippen rond de 170 BD en de eieren nog geen 60 BD.
    Het kan dus wijs zijn om je kippen te verkopen en daar eventueel eieren van te kopen voor je quest als je daarmee bezig bent.

5. MevrouwPeer

De eieren zijn momenteel 80 bd. Ik draai in principe alleen maar verlies. Ik heb momenteel 3 broedplaatsen verwijdert, dan hou ik tenminste nog wat kippen over. In ieder geval bedankt voor de tip. PS: ik ben vrij nieuw hier, ik denk ongeveer een maandje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.