ketelsmederij

Discussie in 'Help archief' gestart door Mootje38, 19 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

ik heb in de quest een oranje ketelsmederij ontvangen, dan hoor je toch normaal gesproken ook de onderliggende basisstal te ontvangen of is dat niet meer zo?

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Nee, dit event kreeg je de normale ketelsmederij er niet bij. Je zal zelf het oud metaal moeten verzamelen, om de gewone te bouwen, en vervolgens de oranje eroverheen te zetten.
    De oranje ezelstal leverde ook geen normale ezelstal erbij dit keer.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is ook nog niet eerder zo geweest. We kregen tot de bijen wel steeds twee oranje stallen. Helaas bij de bijen en nu maar één. Bij de mysterieuze stallenbouwer zit de basis er altijd onder. Bij het rad en de superbuur en bij ruilevents is een gekleurde stal kaal.

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bij de eetstokjes fabriek van de Panda's zat er onder de oranje stal ook geen basis in ik weet dat nog dat ik de stal niet kon plaatsen wegens een tekort aan penselen

5. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

Dan zal ik wel in de war zijn met de stallenbouwer, inmiddels heb ik genoeg ijzer verzameld en de basisstal kunnen bouwen. Iedereen bedankt voor het meedenken. Mag slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.