Ketelsmederij oranje

Discussie in 'Help archief' gestart door Anietje571, 20 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anietje571

Anietje571 Forumleerling

Hallo, ff een vraagje: ik heb met het Event Spook van de Opera de Oranje Ketelsmederij bemachtigd, maar ik kan deze niet plaatsen. Klopt dit? Als je bij de mysterieuze stallenbouwers een oranje stal krijgt, werkt hij wel meteen.
    Ik zag dat je de Ketelsmederij ook via de werkplaats kunt bouwen, maar ik kom nog wat gereedschap te kort helaas, zodat ik de oranje nog niet kwijt kan....
    =Thijs=

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het klopt, je krijgt bij dit event geen gewone ketelsmederij. Je zult moeten wachten tot je de benodigde 5 oud metaal hebt om de oranje op je akker te plaatsen, over je zelf gebouwde gewone ketelsmederij.
    Misschien kan je sneller oud metaal krijgen door gereedschapskistjes aan je buren te vragen, of quests, met gereedschapskistjes als beloning, in te leveren.

3. Anietje571

Anietje571 Forumleerling

Heb hem al! Door wat events af te ronden met 3Xl gereedschapskisten! Een tip voor de rest dus!

4. riekje111

riekje111 Forumkenner

Waar kan ik een gewone ketelsmederij kopen? Ik kan hem niet vinden.
    Vast bedankt, riekje111

5. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Die kan je niet kopen, die moet je in de werkplaats in de stad bouwen. Maar dan heb je wel genoeg oud ijzer nodig.

6. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Ik heb de ketelsmederij vanmorgen gedraaid aan het rad ... dacht dat het een ezelstal was ... Super!

hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. riekje111

riekje111 Forumkenner

Ik heb hem gevonden bij de ezel nou nog even sparen voor oud ijzer.
    Bedankt voor de hulp. riekje111:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.