Kerstwensen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sanham, 23 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik mis dit draadje echt dit jaar en begrijp echt dat het voor de Mods ook een hele drukke periode is. Daarom hoop ik ook dat het geen probleem is dat ik hier zelf een draadje aanmaak.

    Bij deze wil ik iedereen: spelers, mods, medewerkers van BP al het beste wensen met de feestdagen en een goed en vooral gezond 2022.
    Geniet ervan met de mensen die je lief zijn en gedenk diegenen die met deze dagen gemist worden met een lach en een traan.
    Voor diegenen voor wie deze dagen zwaar zijn: heel veel sterkte en hopelijk vinden ook jullie toch kleine lichtpuntjes.
    o_Ok wil ik BP bedanken voor het spel, dat ik na al die jaren nog steeds met plezier speel, de Mods voor al hun hulp bij problemen en het vele werk dat zij vrijblijvend doen en natuurlijke alle medespelers voor hun berichtjes, hulp en online vriendschap.
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik sluit me hierbij graag aan, Sanham:)
    Deze kerst zal voor velen zwaar genoeg zijn, gezien de beperkende maatregelen:cry:
    Ik ben vrij met Kerst, maar ik denk aan mijn collega's in de verpleeghuizen die met een te krappe bezetting moeten werken.
    En toch zien ze nog kans om er zo goed mogelijk een mooie dag van te maken voor onze cliënten8)
    Ik wens iedereen een goede gezondheid en dat we in 2022 hopelijk wat zaken onder controle mogen krijgen en daardoor weer meer leefruimte:music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij stond al op de planning maar nu aanwezig. Daarom sluit ik dit draadje.
    Sanham wel een hele lieve gedachte om dit te openen.:)
     
    kakelot69, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.