Kerstmolen

Discussie in 'Overig archief' gestart door devilsdesert, 24 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devilsdesert

devilsdesert Forumleerling

Kan er een tekening komen om de molen, die nu gebruikt wordt, in het evenement.
    Zo dat we deze ook in het echt kunnen maken

Butsmuts vindt dit leuk.
  2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

zal niet de hele website noemen omdat ik niet weet af dat mag, maar kijk eens bij het rookmannetje of aduis:p

3. devilsdesert

Sorry, maar ik snaap je even noiet. Stuur anders even een duif.

4. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Duifje is weg.

5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Als ik het goed begrijp wil je eigenlijk een bouwplaat of een tekening zodat je hem zelf kan knutselen?

Ik vind het wel een leuk idee en heb het in het team besproken en we zullen er navraag naar doen bij bp.

Houd er wel rekening mee dat de kans klein is dat we nog antwoord krijgen in 2016 maar mocht er iets bekend zijn, waarschijnlijk pas in 2017, dan laten we het weten.

6. desert-devil

desert-devil Forumleerling

Lijkt mij ook leuk.

7. devilsdesert

Nou, ik hoop dat het mogelijk is om een mooie bouwtekening te krijgen, kunnen we voor volgend jaar een wedstrijd houden wie de mooiste molen heeft ! ik wacht af.

janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.