Kerstkadootjes wolkenrij.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 23 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

ik heb 3 wolkenrijen, waar kerstkadowolkenrij 1, 2, en 3 bij staat. ik heb van alle drie eentje te weinig, van eentje zelfs twee! Hoe kom ik aan de ontbrekende items? staan die soms ergens in de siertuinen of op een wolkenrij? ik hoor het graag. ik kan ze niet vinden! gr. Paulien64.

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Die items kwamen van Bommel, dus als je het afgelopen jaar trouw iedere dag hebt ingelogd zou je ze redelijkerwijs moeten hebben. Maar waar ze dan staan weten wij natuurlijk ook niet, je kunt ze overal wel neer hebben gezet.

Wat mij een beetje heeft geholpen in mijn zoektocht is dat ik de hele siertuin (op de jackpotitems en de hete levenselixers na) heb leeggegooid, toen hoefde ik alleen nog maar in de inventaris te zoeken.

En als je (zoals ik) een tijdje niet gespeeld hebt het afgelopen jaar kan het ook nog wezen dat je die items gewoon niet hebt. In dat geval kun je je hoop nog vestigen op de farmmuntjes, de items van vorig jaar kwamen dit jaar immers ook voor farmmuntjes te koop.

Guppy_56 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Guppy_56

Guppy_56 Gelegenheidsauteur

ik mis er van dit jaar 6 : 1 hele rij (4) en van die 2 andere elk 1; maar hopen dat ze in de Shop-O-Rama (of op andere manier?) verkrijgbaar komen voor muntjes !
    ik weet niet of ze op de ruilmarkt geruild kunnen worden...
    Happy Christmas & happy new year !

o,ja, je kreeg die items als je per maand 21x (3x7) bommel had bezocht, dus een aantal keer had je per maand kunnen missen...

Laatste bewerkt: 24 December 2018
  4. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik ben al 8 jaar elke dag op het spel, dus ik zou ze moeten hebben! Ik ga zoeken! Bedankt voor jullie antwoorden!Fijne Kerstdagen en een gezond 2019 gewenst! Paulien64

Na heel veel speurwerk heb ik ze allemaal gevonden! Dank voor jullie tip om ze te zoeken! Alle wolkenrijen, speelvelden en akkers uitgeplozen en alles gevonden! Fijn, die wolkenrijen zijn ook weer vol! Groeten, Paulien64.

Laatst bewerkt door moderator: 26 December 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.