Kerstcadeautjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door CorinneB, 18 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotje54

lotje54 Forumleerling

De extra doos onderaan geeft een mooie prijs maar ik kan er niets op plaatsen, wat doe ik verkeerd?

2. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Je doet denk ik niets verkeerd.
    Er moeten 5 2-vaks sieritems geplaatst worden. Je zal deze dus in je inventaris moeten hebben staan.
    De strandclub wil er niet op en natuurlijk geen upgrades.

3. lotje54

lotje54 Forumleerling

Ah, dank je wel. Ik heb inderdaad alleen 1 en 4 vaks items staan. Zal even wat omwisselen en dan moet het wel gaan. Bedankt voor je reactie hoor en hele fijne feestdagen.

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip sluit me aan bij alles wat hier boven staat mooie kalender super prijzen..... erg leuk idee ook die sokken kon niet wachten tot de volgende weer open mocht.

gr popje4

5. boemer49

boemer49 Oudgediende

ook namens mij heel erg bedank voor de leuke en goed bruikbare cadootjes uit de sokjes,
    ik wens iedereen dan ook een heel fijn jaar uiteinde en een goed begin in het jaar 2015 ...[kijkuit met vuurwerk..]
    groetjes leonie ..

6. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik wil iedereen een fantastisch 2015 wensen vol liefde en geluk.
    Ik word in juli voor de 2e keer oma dus mijn nieuwe jaar kan al niet meer stuk!
    En ik wil BP heel erg bedanken voor het onwijs leuke spel vol met leuke events de geweldige Mods die ons met raad en daad bijstaan,
    en de geweldige kerst cadeau`s, heel erg bedankt.
    En iedereen een leuk Farmerama jaar!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.