ken geen voer maken

Discussie in 'Help archief' gestart door TalaChan, 22 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TalaChan

TalaChan Forumbeginner

Duss, ik ben nu net weer begonnen met spelen. Maar elke keer als ik voer wil maken, stopt die ermee. Het duurt 3 uur lang, duss zou ik me tab met game 3 uur lang open moeten houden en niks anders doen, aangezien hij er dan mee stopt. Ik miss kippen voer nu.

Edit: Moet ik nu de window voor voer maken open houden? in game dan, aangezien nu ineens wel door gaat

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2018
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Je hoeft niet in het spel te blijven als de molen voer maakt. Kan het zijn dat je misschien te snel hebt uitgelogd? Het beste kan je dan eerst je scherm verversen. Bij de meeste browsers is dat het open rondje met pijltje in/naast de adresbalk. Bij andere is het de F5 knop. Dan kan je daarna zien of het systeem je opdracht al heeft verwerkt. Dit kan je met alles controleren. Dus met gewassen inzaaien, nu met de griezelkalender etc.

Ik weet niet hoelang je was gestopt maar wat wel veranderd is vergeleken met in het begin met voer maken is dat je het voer tot het einde moet laten lopen. Breek je de opdracht voor die tijd af dan komen alle spullen in je voorraad te staan inclusief de spullen van het gedeelte wat al klaar staat in je molen. Als voorbeeld: je hebt 50 voer aangezet en hij geeft aan dat je daar 30 al van klaar hebt. Je breekt vervolgens de opdracht af dan komen de spullen van de opdracht voor die 50 voer weer in je voorraad te staan en die 30 komen dan dus niet bij het voer te staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.