Kapitein Vogelverschrikker

Discussie in 'Help archief' gestart door Susannamaria, 27 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Wie weet hoeveel partydraaien je moet kopen,om de vogelverschrikker erbij te krijgen?
    Dat zou ik graag willen weten.

Groetjes, Susan

2. -kv79-

-kv79- Forumleerling

had 15 draaien, 2x vogelverschrikker gekregen...en ook nog 2 hoofdprijs bloemen..denk meer geluk dan wijsheid :)

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ik had nog 23 draaien staan dit waren er niet genoeg
    en ja heb er aantal bij gekocht en heb 'm nu maar van die draaien heb ik er ook zo'n 20 draaien over gedaan.....
    MAAR op een andere boerderij had ik 'm met 2 draaien
    Conclusie kwestie van geluk hebben

4. polkey

polkey Oudgediende

Ik had nog 8 partydraaien, 2 x 4 susi supermest / geel konijnenhok en meer van wat ik niet in verhouding vind staan tegen 'partydraai versus Bommel' waar ik die ook kan draaien.

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier valt m.i. niet voor te kopen, bij mij stopt dat ding overal behalve bovenaan.:mad:
    Gele en oranje hokken vliegen je om de oren, ik draai dus alleen maar en koop niets, mijn geld besteed ik liever aan supervoer dan aan het rad.;)

6. Susannamaria

Lief dat jullie mij wilden helpen, maar dat bedoelde ik niet:(
    Je kunt nu volgens het forum weer partydraaien kopen! In de winkel en dan krijg je die vogelverschrikker erbij:)
    Maar er wordt niet vermeld hoevéél je er moet kopen. Krijg je hem bv al bij één partydraai voor 6 TG of moet je er veel meer kopen?
    Kijk, dát wil ik zo graag weteno_O Misschien dat een mod dit leest?
    Alvast bedankt allemaal en de groetjes van,
    Susan

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

je krijgt die vogelverschrikker er niet bij hoor...... (echt niet ) Die moet je echt zelf winnen alleen heb je er nu meer kans op om 'm te winnen (staat vaker bovenaan)

8. Susannamaria

Zou je er dan 5 of 6 keer één moeten winnen om de wolkenrij te krijgen? Lees ik het nu zo verkeerd in het forum onder de kop Events?
    Ja dat geloof ik nu ook wel:wuerg: Ik dacht dat het een extraprijs was als je partydraaien in de winkel kocht.
    Mij zijn groot machtig veel boel dom:oops:
    Maar nogmaals dank voor de uitleg:)
    Groetjes, Susan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.