kansberekening droprate

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door thea1963, 30 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoi,

    Ik zou graag in de faq willen zien als er meerdere di's gevraagd worden tijdens een event waaruit je de meeste kans hebt op beide di's, zodat de spelers zelf kunnen berekenen wat ze dan het beste kunnen neerzetten, dit naar aanleiding van het huidige event
     
    farro vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik zie dat je druk doende over het hele forum met dit thema (maar dan steeds beetje anders verwoord), maar specifiek op deze kan ik je wel vertellen dat dit niet gaat gebeuren. Deze informatie hebben wij ook niet en gaan we niet krijgen ook dus is onmogelijk dat we dit in de FAQ gaan plaatsen.

    Ik wil je wel verzoeken het beetje te beperken waar je dit soort dingen plaatst, prima als je het er over wil hebben met je medespelers. Maar op meerdere plaatsen op het forum is nogal overbodig en eigenlijk ook niet toegestaan. Aangezien wat je hier vraagt niet gaat gebeuren sluit ik dit draadje, maar je hebt in ieder geval je draadje in de feedback sectie nog (en de praatgroep had je uiteraard ook al gevonden).
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.