kan nieuw kuiken geen cadeau geven

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 6 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemiddag is er een storing in de kuikenschool?
    Ik heb vanmiddag een nieuw kuiken gekregen maar kan hem geen cadeau sturen uit de lijst
    Ben al diverse malen uitgelogd Ccleaner er over en weer ingelogd, maar dit heeft tot nu toe nog geen effect gehad. Of moet ik misschien een aantal uren wachten voordat ik een eerste cadeau kan versturen? Weet iemand hoe dit zit?
    Alvast bedankt voor de antwoorden

2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Normaliter kan ik een nieuw kuiken gelijk een cadeautje sturen. Zowel als van uit de kuikenschool, als iets uit mijn eigen schuur.
    Kan jij het kuiken wel een bericht sturen?

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo HJ dat kon ik ook altijd, alleen vandaag wil het spel dat niet versturen of er is een bug dat het verstuurd is
    en bij mij het vakje niet grijs wordt. Begrijpen doe ik het even niet dus vandaar mijn vraag. Ik heb mijn kuiken wel een welkomstbericht gestuurd en dat ging wel goed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.