kan niet meer terug

Discussie in 'Help archief' gestart door preaboco, 2 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. preaboco

preaboco Forumleerling

Als ik op een veld ben en probeer ik via het bordje "terug" er uit te gaan loopt het elke keer vast, ik kan klikken tot in den eeuwen maar er gebeurt helemaal niets, om eruit te komen moet ik elke keer opnieuw het refreshknop gebruiken.
    Wat kan de oorzaak van dit ongemak zijn?

2. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Hier het zelfde

3. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

heb hier ook heel erg last van. heel erg irritant. je moet eest uitloggen of vernieuwen. soms wel 2 keer achter elkaar. en flashcacheleggen helpt ook niet.

4. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hier ook al lang dit probleem

5. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Hier ook nog steeds ik had al een keer geschreven maar ze doen er niets aan .

6. jordie01

jordie01 Forumleerling

Hier ook wordt er moe van

7. ba_s_b

ba_s_b Forumbeginner

Wordt er nog wat aan gedaan

8. Mrs.M

Mrs.M Gelegenheidsauteur

Wordt hier niet vrolijk van

9. jordie01

jordie01 Forumleerling

Ik stop er mee stop er genoeg geld in en ze doen er niets aan ik ben heel boos geld is belangrijker dan probelem dank je wel

10. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Wat is nu belangrijk dat je mensen vreden houdt of dat ze er mee stoppen zo ik het nu zie hebben bp er geen belang bij hoe je speels als er maar geld binnen komt dat denk ik er wordt al dagen niet gereageerd op dit probleem gaan jullie er nog wat aan doen zo niet dan stop ik er mee en het is zo mooi spel maar jullie verknallen het voor de spelers jammer bp bp bp bp geld geld geld is voor jullie belangrijk en de spelers is niet belangrijk .

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is niet toegestaan om met meerdere accounts een zelfgesprek te voeren op het forum.
    Voor je probleem helpt het ook niet want het verwijderen van cookies en browsercache en leegmaken van je flashcache moet je toch echt zelf doen.

En als je met zoveel accounts speelt is het iets wat je wel moet doen elke keer voor je op een ander account inlogt.
    Zeker als je niet voor ieder account een andere browser gebruikt, maar ook als je wel verschillende browsers gebruikt betekent meerdere accounts gewoon vaker aan de schoonmaak.

Los van regelmatig schoonmaken, is ook van belang dat je de laatste versies gebruikt van je browser en de flashplayer.
    Verder kan het een probleem zijn als het spelscherm gezoomd is, kijk dus eens of je wel 100% beeld hebt in je browservenster.
    o_Ok kan het wel eens helpen een andere muis te gebruiken (eerst testen met een geleende muis voor je wat aanschaft want hoewel het kan helpen is dat niet gezegd, dat kan ik van hieruit niet zien natuurlijk).
    Bij een probleem als dit is het altijd zoeken naar welke combinatie op nu precies jouw computer de oorzaak is.
    Dus veel meer dan wat bekende oorzaken noemen kan ik ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.