kan niet meer spelen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door milla2009, 4 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milla2009

milla2009 Forumleerling

goede morgen ik kom al vanaf gisteren niet meer in het spel .wat is er aan de hand GR. milla2009

2. heleen1955

heleen1955 Junior expert

ik kom er ook niet in, ben al 15 minuten bezig 3x uitgelogd en opnieuw in, maar helaas

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb bij jullie beide het spel een 'duwtje' gegeven dus misschien gaat het nu beter, ik kon nog geen problemen vinden. Dus als jullie gewoon thuis met stabiel internet werken zou het moeten werken.

4. heleen1955

heleen1955 Junior expert

het werkt op mijn chromebook niet, wel op vaste computer, dus daar zit ik nu, bedankt klaartjuh

5. Klaartjuh

Ik lees nu internationaal inderdaad ook iets over chromebook, er schijnt net nieuwe update te zijn. Dus ze kijken of dat er eventueel iets mee te maken heeft.

6. milla2009

milla2009 Forumleerling

ik heb alleen een chromebook en daar kon ik goed op spelen maar nu kom ik er nog steeds niet in zo jammer

7. milla2009

milla2009 Forumleerling

ik kan er nog steeds niet in komen ?wat is er aan de hand ik heb alles geprobeerd .kunnen jullie mij helpen ?

8. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ligt het inderdaad aan de nieuwe update van chromebook? Dat zou je na kunnen vragen, toch? Je kunt ook kijken of je die update terug kunt draaien om te zien of je dan wel weer in het spel kunt komen. Ik heb een hele poos geleden ook zoiets gehad door een update van chrome... Bij een volgende update was dat probleem weer verholpen. Is wel al een aantal jaren geleden, geloof ik.
    Volgens mij kun je bij het tandwieltje van instellingen kijken wat je laatste update is. Of mss daarbij hulp vragen aan iemand in je omgeving.

9. Klaartjuh

Zoals eerder gezegd lijkt het op update van Chromebook, is tot nog toe geen eventuele andere oorzaken gevonden. En de paar meldingen die er zijn over dit onderwerp blijken allemaal spelers te zijn die spelen op Chromebook.

Het lijkt mij raadzaam te proberen of je laatste update terug kan draaien, helaas kan ik geen advies geven in hoe dat moet aangezien ik verder zelf geen Chromebook heb.

10. milla2009

milla2009 Forumleerling

bedankt voor je advies gr.milla

11. milla2009

milla2009 Forumleerling

ik ben er klaar mee heb alles geprobeerd maar kom er niet meer op.veel speel plezier andere boertjes Gr.milla 2009

12. Thuismuts

Thuismuts Forumbeginner

• Dubbelposten niet toegestaan.
    Ik heb ook al een week last met inloggen op de chromebook. Is er al zicht op een oplossing vanuit bigpoint?

Gr. Thuismuts

Oh, ik heb net een nieuwe update op de chromebook kunnen installeren en gelukkig werkt het weer! :music:

Laatst bewerkt door moderator: 12 Mei 2023
  13. Klaartjuh

Het lijkt er inderdaad op dat Chromebook het probleem heeft opgelost met een nieuwe update.

14. milla2009

milla2009 Forumleerling

klopt ik kan weer spelen :D

Borkie vindt dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier kan ik niet meer op de farm via client....wel via google.....?

16. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik kan nix alles grijs
    o_Ok niet in google

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

kan hier nu ook niks planten en de molen wil ook niet....draaibloemen

18. Klaartjuh

Snelheid komt zo weer terug.

19. speedy4

speedy4 Forumleerling

kom er hier wel op is zeer traag maar kom niet op de bahama

20. debeus

debeus Doorzetter

kom er niet in krijg geen zaailingen kan geen coupons inwisselen er werkt eigenlijk niets zoals het hoort

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.