kan in de stad de questen niet openen

Discussie in 'Help archief' gestart door farmerin60, 13 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmerin60

farmerin60 Forumleerling

Hallo ik kan alle velden bewerken maar kan in de stad niet meer bij de questen komen !!!
    Bij oude apentempel en de haven is alles weer helemaal op slot, terwijl op het eiland wel gewoon kan planten en m'n sierspullen er gewoon op staan. Weet iemand raad :-D

Groetjes farmerin60,
    ID: 28002213

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. farmerin60

farmerin60 Forumleerling

Goedemorgen Klaartjuh,
    Bedankt voor je advise, maar het is nog steeds niet open dus kan ook m'n quest dat ik af wilde maken niet doen.
    Is er misschien nog een andere optie. Ik kan verder overall komen behalve in de molen op de Bahama's.
    Met vriendelijke groet, farmerin60
    ID:28002213

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je een ticket naar support stuurt kunnen we op je account meekijken om uit te zoeken wat er aan de hand is. Voor support zie de link in mijn handtekening.

5. farmerin60

farmerin60 Forumleerling

Goedeavond Klaartjuh,
    Ik ben net in de stad geweest om te kijken of het weer werkte na een halve dag niet op de boerderij, en yes het werkt weer.
    Heel erg bedankt , ik weet niet of jullie wat geholpen hebben!!!
    Ik had de flash-cache geleegd maar nu werkt het weer, nogmaals bedankt.
    Slot mag er op.
    farmerin60
    ID:28002213

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.