Kan ik niet meer rekenen?

Discussie in 'Help archief' gestart door Inge5959, 27 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Ik begin me nu toch ernstig zorgen te maken over mijn rekenkwaliteiten.
    Ik geef toe, ik ben (was) blond, maar toch .......

Als we NU de 6e verjaardag van Farmerama vieren, wie komt er dan in hemelsnaam in aanmerking voor de Jubileumtaart 2009? o_O

daisy17858 en -mikmak- vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Iedereen die vanaf het begin heeft meegespeeld.
    Je viert aan het eind van een jaar de verjaardag. We beginnen nu dus aan het 7e jaar.

Ik ben in september 2010 begonnen, en speel nu dus voor het 6e jaar. Maar aanstaande september speel ik pas 6 jaar.
    Dit is dus meer taalkundig dan rekenkundig.

daisy17858 vindt dit leuk.
  3. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Maar toch hè Coco, als Farmerama sinds 2009 in de lucht is, dan bestaat het toch bijna 7 jaar? En niet bijna 6 jaar, zoals Ron zegt.

Maar ik moet toegeven, jouw laatste opmerking snijdt hout. Ik moet het dus anders lezen :)
    (ik speel toevallig ook sinds september 2010, grappig)

daisy17858 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met 3x nalezen kom ik ook tot de conclusie dat als Farmerama deze week 6 jaar bestaat, iedereen die langer dan 6 jaar speelt, dus voor eind januari 2010 begonnen is, aan het spelen was voordat het spel officiëel bestond.
    En als ik het me goed herinner is dit ook eerder voorbij gekomen met een verjaardag.
    Het spel bestaat wel langer, maar vanaf januari 2010 echt online te spelen en voor iedereen bereikbaar om mee te doen.
    Ik ben wel benieuwd of iemand die in 2009 begonnen is een stukje over die historie wil vertellen.
    En dan bedoel ik niet over de verwoesting door de regen en de hoeveelheden die zonder WAC gemaakt moesten worden voor sieritems zonder verdere beloning.

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zou wel leuk zijn als iemand daar over wilde vertellen, ik ben pas in mei 2010 begonnen tijdens het asperge event en net voor het buren systeem werd ingevoerd. De buren uit die tijd zijn ook allemaal verdwenen. Was toen nog maar 1 veld, 1 markt die in 3 verschillende markten was opgedeeld en de garantie dat als er weer een event was dat dan het spel er ook vaak uren uit lag ;) Dinkydau was toen nog heerser op het forum, had de eerste dag al gelijk een waarschuwing te pakken. Is wel leuk om meegemaakt te hebben hoeveel veranderingen het spel heeft door gemaakt.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Vergeet de offline tijd van het spel niet, van soms wel uuuuuren...lang, als het spel er weer plat lag...xD

daisy17858 en ymked55 vinden dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het spel is op 26 januari 2010 live gegaan.
    Maar voor een selectie groep spelers van andere BP spellen was er daarvoor al een Beta-versie waarin het spel getest werd.
    Sommige van die eerstelingen, testers, spelen nog steeds. Zou toch niet netjes zijn om hun tijd als beta-tester niet mee te tellen bij een loyaliteitsgeschenk.

daisy17858 en -doppie- vinden dit leuk.
  8. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Dankje Ron, voor je antwoord. Het is me nu helemaal duidelijk.
    In dat geval is het inderdaad logisch dat er ook een Jubileumtaart 2009 bestaat.

Gr. Inge

RonSchoof vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.