Kan het bijna niet meer aan!!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Red_Tulip, 29 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Zit hier vol spanning al dagen te wachten op een aankondiging voor een ruil/cadeau/weggeef event, maar er komt nog steeds niks. Dus heb de eventkalender van deze maand nogmaals bekeken en die werd de 29e om 6.30 gepost. Vol goede moed ben ik net naar het forum gegaan om te kijken wanneer het ruilevent begint; immers de laatste jaren was er altijd een ruilevent eind juli/begin augustus.

Nog steeds niks. Ik kan de spanning bijna niet meer aan. Kunnen jullie mij verlossen en een relaxed weekend geven? :music:

Sintra98 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nog geen enkel gerucht van een ruilevent gezien en de eventkalender in Duitsland is ook nog leeg, zal wel na het weekend pas worden ingevuld. Ik heb ook wel weer zin in ruilen dus hoop met je mee dat er snel weer een komt, zal je wel waarschuwen als er wat bekend is dan kan jij rustig ontspannen tot die tijd :)

snietje1 vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Verlossen kan ik je meteen -.- Op zondag zul je zeker geen aankondiging van wat dan ook vinden ...

* zoekt intussen een schaduwrijk plekje om Red tot rust te krijgen *

Gevonden : kijk is jochie :p lekker zitten liggen dutten in die schaduw met een hapje en een drankje..
    Kom jij de zondag vast relax door en Thea geeft je een seintje wanneer het Ruil Feest gaat beginnen ...
    Wat wil de boer nog meer xD

Fijne Zondag :)

janniekwak vindt dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Word nog hard werken voor Red om zijn schaapjes van het kleed weg te houden. Kwam trouwens nog een amberboom tegen waar Hofje op stond. :)

snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Wel nee Thea ..die heb zijn schaapjes allang op het droge :pxD

Ohe wat lief van je , weet eerlijk gezegd nergens meer van :oops: Hofje is inmiddels de trotse eigenaresse van 4 van die bomen :inlove:
    Dus nodig zijn ze hier niet meer ...kan je vast iemand anders nog weer heel blij meemaken :)

snietje1 vindt dit leuk.
  6. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik heb ook mijn schaapjes op het droge
    komt omdat schaapje mijn buur vrouw is en die brengt geluk 8)

janniekwak vindt dit leuk.
  7. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Niks geen rust voor tulpie. Ben hard aan het werk in m'n vakantie. Wel een weekje kinderloos geweestxD maar die pret is morgen ook weer over als ik iedereen weer van de camping ophaal. Dan maar aan kinderarbeid gaan doen, wordt mijn leven iets makkelijker. Ze gebruiken als slaafjes gaat me net te ver, daarom eet ik ook geen chocolade meer, buiten die van Tony :music:

8. HofvanDromen

Tulpie :eek:xD nou aan die naam zit je dan voorlopig wel vast :pxD

Maar Euh vakantie is vakantie ...dan moet je niet gaan werken :oops:

En je wens is vervuld ...het ruil kado weggeef event staat op de Kalender 8)

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.