Kan geen meerdere fokken aanklikken

Discussie in 'Help archief' gestart door wil1959, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wil1959

wil1959 Gelegenheidsauteur

Ik wil mijn fokhotel vast klaarzetten voor morgen. Als ik er vier dieren in zet wordt de knop voor starten groen maar niet de knop om meerdere fokken tegelijk aan te zetten. Dan moet ik dus elke fok apart weer alle dieren erin doen. Ik heb al twee keer ververst, dat helpt ook niet.

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Wellicht een vraag ten overvloede, maar heb je de fokknecht (Fok-o-maat) wel aangeschaft?

3. wil1959

Moet je die tegenwoordig dan apart aanschaffen? Ik heb alle knechten.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Bij de maandknechten zitten ze inderdaad in het pakket. Bij losse knechten niet.
    Wat mij nog wel eens overkomt is dat ik losse knechten win in bijvoorbeeld events of aan het rad, waardoor niet alle tijden meer gelijk lopen. Het zou dus kunnen dat bijvoorbeeld je maaidorser nog actief is, maar een andere niet meer.
    Weet je echter zeker dat je afgelopen maand nog het pakket met alle knechten hebt aangeschaft en deze nog actief zou moeten zijn, dan kun je natuurlijk een ticket naar support sturen.
    Zij kunnen het daar voor je nakijken op jouw boerderij, dat kan vanaf het forum niet.
    Support kun je bereiken via de knop op je boerderij of via support in mijn handtekening.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. wil1959

Oke dank je voor je antwoord. Ik had alle knechten meer dan 400 uur alleen die dus niet.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.