kan geen bonus code meer plakken

Discussie in 'Help archief' gestart door ikeliza, 31 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    hallo, weet niet of er meer mensen last van hebben. maar sinds dit nieuwe systeem kan ik de bonuscode niet meer plakken. moet t echt handmatig typen.
    gr ikeliza
     
  2. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Klopt helemaal, gewoon met de hand doen.
     
  3. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    oke dank. ben dus niet de enige
     
  4. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Wat bij mij werkt... ipv plakken gebruik ik CTRL V (ctrl ingedrukt houden en dan de V indrukken).
    Dat is een "ouderwets" commando voor plakken.
    Natuurlijk moet je wel eerst de bonuscode selecteren en op "kopiëren" klikken.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En een "ouderwets" commando voor kopiëren is CTRL C (ctrl ingedrukt houden en dan de C indrukken)...:music:
    Leuk dat dit nog steeds gebruikt wordt...;) mijn collega's kijken me altijd aan alsof ze water zien branden als ik het hierover heb of over altcodes...xD
     
  6. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Tsja... Ik ben al wat ouder ;)
    (En toevallig al in de jaren 80 van de vorige eeuw al met informatica bezig... toen er nog geen PC's waren of internet was).
    Af en toe is het toch wel leuk om 'de jonkies' te laten merken dat ook 'ouderwetse' kennis nog altijd héél handig kan zijn :D
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.