kakaponest

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 19 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi

ik zit eraan te denken om een kakaponest te kopen met farmamunten... zouden jullie dat ook doen? is dat een goede investering?

mijn 2e vraag: is er ergens een overzicht van de waarde van de verschillende produkten?

Laatste bewerkt: 19 Februari 2023
    fensie01 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Qua tegenwaarde heeft de aankoop van een kakaponest niet zoveel zin, dan kun je echt veel beter een stel libelleverblijven kopen bij het rode mandje (mits je het betreffende standbeeld geopend hebt in de apentempel). De kakapo wordt wel veel gevraagd in de recentere baha-dieren quests. De waarde van de verschillende dieren, gewassen, boomvruchten en producten kun je vinden in de voorraadschuur.

Als je nog even geduld op kunt brengen met die dierenquests kan ik je met het volgende ruilevent wel een kakapo sturen.

Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  3. Bedankt voor je reactie! Ik heb zeker geduld! Bedankt voor het aanbod!!

Voor libelverblijf heb ik nog een paar bananen nodig:)

Borkie vindt dit leuk.
  4. fensie01

fensie01 Doorzetter

Ik zou het ook niet doen. Ik denk dat de volgende ruilevent er genoeg voorbij komen. Bovendien moet je er wel heel veel hebben wil je iets kunnen doen in de quests. Hou vol

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  5. sneeuwwitje1956

sneeuwwitje1956 Gevorderde

heb je geen tikihokken om neer te zetten. Vaak komt daar een kakaponest uit. Althans bij mij was dat het geval. Ik kreeg er wel 3 tegelijk uit. In ieder geval het proberen waard. Succes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.